Het ging dan ook over "interesses" en niet over vakgebieden in het bijzonderquote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De vergelijking tussen taalfouten en interesse in astronomie is inderdaad erg dwaas.. Ik begreep al niet waarom je er opeens mee kwam.
Iedereen moet weleens een sollicitatiebrief schrijven. Wordt mooi als die volstaat met d/t-fouten.quote:Op zondag 29 november 2009 19:27 schreef Flammie het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het onderwerp nou eenmaal belangrijker dan d en dt foutjes. Daarom is dit natuurlijk ook een heel erg dwaze vergelijking, maar dat snap je zelf hopelijk ook welAlsof je perfect d en dt moet kunnen schrijven om over onderwerpen naar keuze te kunnen praten
!!!!
Daar GAAAT HET TOCH NIET OMquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen moet weleens een sollicitatiebrief schrijven. Wordt mooi als die volstaat met d/t-fouten.Goed spellen is gewoon een basisvaardigheid. Daarom slaat je vergelijking nergens op.
wiltquote:Op zondag 29 november 2009 11:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
lekker boeiend, laat iedereen gewoon typen hoe die wil
alsof het een ramp is ofzo, je zit nu niet op je school of werk
Jouw Nederlands volstaat ook niet.quote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen moet weleens een sollicitatiebrief schrijven. Wordt mooi als die volstaat met d/t-fouten.Goed spellen is gewoon een basisvaardigheid. Daarom slaat je vergelijking nergens op.
Daar gaat het wel om.quote:Op zondag 29 november 2009 19:34 schreef Flammie het volgende:
[..]
Daar GAAAT HET TOCH NIET OM!!!1
Als je dit soort debiele foutjes maakt in een sollicitatie brief is dat een heeeeel ander verhaal.
Dan ben ik het er wel mee eens... dan gaat het niet alleen om communicatie maar ook om zelfpresentatie!
Daarom slaat je argument wederom nergens op
Dat leg ik je net uitquote:Op zondag 29 november 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om.Waarom zou je in een sollicitatie brief wel correct spellen en op zoiets als een forum niet?
Je snapt het echt niet.quote:Op zondag 29 november 2009 19:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat leg ik je net uit
Anders leer je begrijpend lezen. Als je zelf grote moeite hebt met communicatie en taal moet je niet zo stoer doen hoor..
Iets met presentatie en communicatie
Je schrijft zelf overigens ook geen perfect Nederlands dus je moet niet zo stoer willen doen
quote:Op zondag 29 november 2009 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet.Wijs me eens op m'n fouten, ik wil leren.
Je bent dus naar eigen zeggen een tragisch gevalquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och een spatie vergeten. Stom inderdaad. Kijk zo kan het ook, toegeven dat je fout zit.quote:Op zondag 29 november 2009 19:38 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je bent dus naar eigen zeggen een tragisch geval!!! Zo werkt het toch?
Je zeikt op mensen die foutjes maken op KLB en doet het zelf ookquote:Op zondag 29 november 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och een spatie vergeten. Stom inderdaad. Kijk zo kan het ook, toegeven dat je fout zit.
Nee, we hebben het over erge taalfouten.quote:Op zondag 29 november 2009 19:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je zeikt op mensen die foutjes maken op KLB en doet het zelf ook
oh een t vergeten.. kan gebeuren
Klinkt hetzelfde
een t vergeten is geen erge taalfout vind ikquote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, we hebben het over erge taalfouten.
Wat een onzin man. Je zegt toch ook niet: Hij loop? Nee, je zegt: Hij loopt. Net zo als: Hij betekent.quote:Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
een t vergeten is geen erge taalfout vind ik(vooral niet voor een webboard)
Als je schrijft als een breezer is het al wat anders.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef Acinonyx het volgende:
TS klaagt nou wel over spelling maar hij kwam zelf aan met een plaatje van 'Hoerenveen' terwijl het toch echt 'Heerenveen' hoort te zijn hoor
Het is een stijl element.quote:Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef Flammie het volgende:
Als je schrijft als een breezer is het al wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |