Dat.quote:Op zondag 29 november 2009 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor hen die niet beter kunnen, maar ik stoor me aan de luie flikkers die het 'niet nodig' vinden.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 29 november 2009 13:00 schreef RickoKun het volgende:
Komt door al die moslims!!!!! OPEN JE OGEN MENSEN STEM WILDERS OM DE VERLOEDERING TEGEN TE GAAN!!!!!!!!111111111~~~~~~~~
Ze zijn gewoon te lui om het te leren, niks zieligs aan. Een dyslect kan toch ook gewoon goede zinnen maken, als hij/zij er de tijd voor neemt.quote:Op zondag 29 november 2009 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor hen die niet beter kunnen, maar ik stoor me aan de luie flikkers die het 'niet nodig' vinden.
Daar ben ik het dan wel weer met je eensquote:Op zondag 29 november 2009 12:58 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Klopt allemaal wel, maar als de TT al een spelfout bevat, dan weet je toch ook al hoe het met de TS gesteld is. Er is gewoon geen excuus voor om slecht Nederlands te schrijven. Een typefout dat kan je gebeuren, maar zelfs dan geeft Firefox (misschien andere browsers ook wel) aan dat het fout geschreven is.
Dat heeft niets met luiheid te maken, maar een gebrek aan opvoeding/scholingquote:Op zondag 29 november 2009 13:00 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon te lui om het te leren, niks zieligs aan.
Neen. Ik ben voldoende geschoold en ook niet lui.quote:Op zondag 29 november 2009 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heeft niets met luiheid te maken, maar een gebrek aan opvoeding/scholing
Je hebt niet eens een tag voor fipo-hunter.quote:Op zondag 29 november 2009 13:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Neen. Ik ben voldoende geschoold en ook niet lui.
Ik vind het gewoon niet interessant om daar over na te denken. Als fipohunter heb je er ook de tijd niet voor.
Dat is het hem juist, je moet er niet over na hoeven denken, je WEET iets.quote:Op zondag 29 november 2009 13:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Neen. Ik ben voldoende geschoold en ook niet lui.
Ik vind het gewoon niet interessant om daar over na te denken. Als fipohunter heb je er ook de tijd niet voor.
quote:Op zondag 29 november 2009 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
ik stoor me aan de luie flikkers die het 'niet nodig' vinden.
Jep, want als je slecht bent in 1 van de 100.000 vakken die beschikbaar zijn, heb je een gebrek aan scholingquote:Op zondag 29 november 2009 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heeft niets met luiheid te maken, maar een gebrek aan opvoeding/scholing
Dat is het wel. Er kunnen in enkele gevallen misverstanden ontstaan, indien er fout gespeld wordt. Als iemand 'beledigd' schrijft, terwijl deze figuur de derde persoon enkelvoud bedoelt, kan men denken dat hij/zij een voltooid deelwoord bedoelt... Het ligt natuurlijk ook erg aan de context, maar het is niet zo dat slechte spelling geen enkele belemmering in de communicatie vormt.quote:Op zondag 29 november 2009 13:26 schreef Flammie het volgende:
[..]
[...]
Het is ook niet nodig voor het nummer 1 doel van elke taal: communiceren
zovty is met een kleine z, biatch.quote:Op zondag 29 november 2009 14:30 schreef Nikmans het volgende:
Vet hoe Zovty het opneemt voor de mensen die niet kunnen schrijven maar zelf wel (nagenoeg) foutloos schrijft, telkens weer.
Doet nikmans weleens tussen jou billen likken?quote:Op zondag 29
november 2009 15:52 schreef zovty het volgende:
[..]
zovty is met een kleine z, biatch.![]()
.
quote:Op zondag 29 november 2009 15:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jonguh ga lekker moeilijk doen of zo op internet, doe normaal man vieze kankernerds.
Ja. Dan ga ik voor hem zitten, op m'n knietjes en houd ik m'n billetjes uit elkaar en dan likt hij m'n bilnaad, van beneden naar boven, in lange, langzame, natte halen. Hij vindt het leuk dus ik laat hem z'n gang maar gaan.quote:Op zondag 29 november 2009 15:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Doet nikmans weleens tussen jou billen likken?
Groot gelijk heb jequote:Op zondag 29 november 2009 15:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja. Dan ga ik voor hem zitten, op m'n knietjes en houd ik m'n billetjes uit elkaar en dan likt hij m'n bilnaad, van beneden naar boven, in lange, langzame, natte halen. Hij vindt het leuk dus ik laat hem z'n gang maar gaan.
Eens. Kijk dat je hier op internet of bij andere informele communicatievormen woorden/zinnen afkort, niet bestaande woorden gebruikt is niet erg. Maar de fouten die sommige mensen maken.quote:Op zondag 29 november 2009 11:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Eens. Vooral dat argument 'Het is toch maar internet' gaat nergens over. Als je d/t-fouten maakt op internet dan doe je dat ook in andere teksten, het zou namelijk gewoon vanzelf moeten gaan.
Ook irritant zijn die spaties die iedereen in alle woorden gooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |