Dat dus.quote:Op zondag 29 november 2009 12:36 schreef guapo het volgende:
Wat een onzin toch weer allemaal over de spelling. Het gaat er toch om dat je elkaar begrijpt.
Bah, mensen die altijd alles beter weten als de ander.
Het onderscheid tussen gelijk en ongelijk heeft gewoon geen nut.quote:
Ik wordt er gewoon niet goed van dat er mensen zijn die dat doen.quote:Op zondag 29 november 2009 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik dacht na het lezen van jouw post
Goet gesgreven posts lezen wel zoo lecker.quote:Op zondag 29 november 2009 12:45 schreef DjinN het volgende:
TS is een huilie...we zitten hier niet op school...
Wat een KUT argument is dat toch altijd, je lijkt meteen twintig keer dommer als je ik vindt typt. Tevens kost het mij totaal geen moeite fatsoenlijk Nederlands te typen, waarom andere mensen dan welquote:Op zondag 29 november 2009 12:45 schreef DjinN het volgende:
Ja natuurlijk, daar heb je gelijk in. Als het Technojunkstijl is geschreven is dat nogal logisch..maar om dat gedoe met wordt word etc etc..beetje sneu om daar over te gaan jankenquote:Op zondag 29 november 2009 12:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Goet gesgreven posts lezen wel zoo lecker.
Ja, want alles wat je op school leert is niet van toepassing op alle buitenschoolse zakenquote:Op zondag 29 november 2009 12:45 schreef DjinN het volgende:
Dat hoor je toch gewoon te kunnen? Ik doe het ook zonder moeite.quote:Op zondag 29 november 2009 12:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, daar heb je gelijk in. Als het Technojunkstijl is geschreven is dat nogal logisch..maar om dat gedoe met wordt word etc etc..beetje sneu om daar over te gaan janken
Jouw posts lezen?quote:Op zondag 29 november 2009 12:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wordt er gewoon niet goed van dat er mensen zijn die dat doen.
misschien interesseert het andere mensen geen ene hol of je word of wordt typt..misschien zitten ze hier voor hun lol, en niet om te lopen mekkeren om spellingquote:Op zondag 29 november 2009 12:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een KUT argument is dat toch altijd, je lijkt meteen twintig keer dommer als je ik vindt typt. Tevens kost het mij totaal geen moeite fatsoenlijk Nederlands te typen, waarom andere mensen dan wel
af en toe een foutje is prima, maar je weet zelf ook dat er dan meteen van die jankerds zijn die je totaal moeten gaan bashen vanwege dat kleine foutjequote:Op zondag 29 november 2009 12:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat hoor je toch gewoon te kunnen? Ik doe het ook zonder moeite.
Met af en toe een foutje, dat zal ik niet ontkennen.
Maar dat is een contaminatie, geen spelfout.quote:Op zondag 29 november 2009 11:17 schreef Drexl het volgende:
Er kunnen niet genoeg van dit soort topics zijn, want soms lijkt het net of er een groot aantal profvoetballers actief is op het forum.
Grootste blunder die ik onlangs zag: ''Als student zijnde...''
Maar er zijn ook gewoon mensen die het helemaal niet kunnen. En daar kunnen mensen zich nu eenmaal aan ergeren.quote:Op zondag 29 november 2009 12:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
af en toe een foutje is prima, maar je weet zelf ook dat er dan meteen van die jankerds zijn die je totaal moeten gaan bashen vanwege dat kleine foutje
Mwah..je hebt wel gelijk hoor. Maar mij persoonlijk boeit het niet zo. Die mierenneukerij om zulke kleine dingen..ik kom hier voor m'n plezier en niet om de spellingnazi uit te hangen. Jammer dat er zoveel mensen zijn die hier wel om die reden komenquote:Op zondag 29 november 2009 12:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar er zijn ook gewoon mensen die het helemaal niet kunnen. En daar kunnen mensen zich nu eenmaal aan ergeren.
Ik vind het zielig voor hen die niet beter kunnen, maar ik stoor me aan de luie flikkers die het 'niet nodig' vinden.quote:Op zondag 29 november 2009 12:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar er zijn ook gewoon mensen die het helemaal niet kunnen. En daar kunnen mensen zich nu eenmaal aan ergeren.
Klopt allemaal wel, maar als de TT al een spelfout bevat, dan weet je toch ook al hoe het met de TS gesteld is. Er is gewoon geen excuus voor om slecht Nederlands te schrijven. Een typefout dat kan je gebeuren, maar zelfs dan geeft Firefox (misschien andere browsers ook wel) aan dat het fout geschreven is.quote:Op zondag 29 november 2009 12:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mwah..je hebt wel gelijk hoor. Maar mij persoonlijk boeit het niet zo. Die mierenneukerij om zulke kleine dingen..ik kom hier voor m'n plezier en niet om de spellingnazi uit te hangen. Jammer dat er zoveel mensen zijn die hier wel om die reden komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |