Maar goede pillen? Bestaan die ja?quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Relax, ik heb geen verkeerde pillen ingenomen ofzo.
Kom, we gaan sparen. Patricia Paay heeft een hoop kritiek gekregen maar zo'n lijf wil ik dan ook wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Touwens nu je het zegt, ze heeft absoluut een geweldig lichaam nog voor iemand van die leeftijd. Denk niet dat er veel vrouwen zullen zijn die dachten dat je er op je zestigste nog zo kan uitzien. Geeft hoop.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Werk ze nog even..
Ik ga afzwaaien en rap slapen... klote wekker straks.
Bij DWDD bedoel je?quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was nog vergeten te vertellen dat Patwiesj ook de gave heeft anderen achter hun rug om af te zeiken.
Logisch dat ik deze week dan ook fan ben geworden van Theo Maassen. Hij heeft het kunstje goed afgekeken bij Raoul Heertje en Hans Teeuwen, alleen soms iets te scherp.
Eigenlijk ook niet als je er een overdosis van neemt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar goede pillen? Bestaan die ja?
Heeh, jij postte in mijn FoBo via een ander FoBo!quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet als je er een overdosis van neemt.
Nee, ik doe niet aan kerstkaartjesquote:
Daarom, en zich niet aan regels houden die al 10 jaar afgesproken zijn, en het topic centraal gooien.quote:
Nee dat kan natuurlijk echt niet! En ik post hier ook nog eens, wat ook al niet mag.quote:Op zondag 13 december 2009 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daarom, en zich niet aan regels houden die al 10 jaar afgesproken zijn, en het topic centraal gooien.
Ik maak even een uitzondering voor dit geval, maar dit gaat niet lang duren.
Jij mag zelfs op mijn billen posten, schatjuhh.quote:Op zondag 13 december 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat kan natuurlijk echt niet! En ik post hier ook nog eens, wat ook al niet mag.
Hihihihiquote:Op zondag 13 december 2009 01:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij mag zelfs op mijn billen posten, schatjuhh.
Alles mag, alleen ik zei dat ik niet bijster blij was met je posts, omdat ik niet zo'n leuke indruk van je heb, maar dat is enkel mijn mening, laat je je daar niet aan storen verder...je bent arrogant genoeg om wel ergens anders hielenlikkers te vinden op het forum neem ik aan?quote:Op zondag 13 december 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat kan natuurlijk echt niet! En ik post hier ook nog eens, wat ook al niet mag.
Tegen mooie meisjes uit mijn stad doe ik altijd wel lief.quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 13 december 2009 01:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alles mag, alleen ik zei dat ik niet bijster blij was met je posts, omdat ik niet zo'n leuke indruk van je heb, maar dat is enkel mijn mening, laat je je daar niet aan storen verder...je bent arrogant genoeg om wel ergens anders hielenlikkers te vinden op het forum neem ik aan?
Nee, ik ben niet onder de indruk van je opleiding of uiterlijk waar je graag mee pronkt, wat zal het jou boeien? Ik ben toch maar een oude gefrustreerde man, die aandacht zoekt.
Ik dacht 12quote:Op zondag 13 december 2009 01:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
27, 28, 34, of 35...de meningen zijn daar nog een beetje over verdeeld.
Nee, jij zei dat als ik hier zou posten in 'jouw' slowchat dat jullie me dan weg zouden pesten.quote:Op zondag 13 december 2009 01:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alles mag, alleen ik zei dat ik niet bijster blij was met je posts, omdat ik niet zo'n leuke indruk van je heb, maar dat is enkel mijn mening, laat je je daar niet aan storen verder...je bent arrogant genoeg om wel ergens anders hielenlikkers te vinden op het forum neem ik aan?
Nee, ik ben niet onder de indruk van je opleiding of uiterlijk waar je graag mee pronkt, wat zal het jou boeien? Ik ben toch maar een oude gefrustreerde man, die aandacht zoekt.
Een wijze man zei ooit tegen mij: "Hoe arroganter ze zijn, hoe beter de sex. "quote:Op zondag 13 december 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat als ik hier zou posten in 'jouw' slowchat dat jullie me dan weg zouden pesten.
Ik weet niet wat er nu weer rondom Lamon speelt maar jij gaat toch zeker niet wegblijven. Heb het lef.quote:Op zondag 13 december 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat als ik hier zou posten in 'jouw' slowchat dat jullie me dan weg zouden pesten.
Het is, een wijs manquote:Op zondag 13 december 2009 01:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Een wijze man zei ooit tegen mij: "Hoe arroganter ze zijn, hoe beter de sex. "
Kom jij het waar maken?![]()
Natuurlijk nietquote:Op zondag 13 december 2009 01:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er nu weer rondom Lamon speelt maar jij gaat toch zeker niet wegblijven. Heb het lef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |