Mexicaanse griep 2012,aids,9-11,Ufos die verzwegen wordenquote:
Ja oke je mag er je vraagtekens bij hebben maar mensen die van alles gaan zoeken daar word je helemaal gestoord vanquote:Op zondag 29 november 2009 01:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nou ja met die mexicaanse vaccinatie vind ik het wel vreemd hoor.
Eerst wil men alle meiden vaccineren en opeenssssssssss is er dan die mex..nou nu is meer dan de helft van de mensheid gevaccineerd...
Zo dat is knap!
Ja daar zet ik dan wel vraagtekens bij...
..klopt en als je dat dan weer leest...oeff ga je het ook bijna geloven ook al wil je dat niet!quote:Op zondag 29 november 2009 01:26 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja oke je mag er je vraagtekens bij hebben maar mensen die van alles gaan zoeken daar word je helemaal gestoord van
DIT TOPIC IS GEMAAKT OP 01:22 ALS JE DE LAATSTE 2 VOORAAN ZET KRIJG JE 2012, TOEVAL OF NIET?!@$#!@#%quote:Op zondag 29 november 2009 01:22 schreef donthate het volgende:
Daar word je tog helemaal moe van
Waarom wordt het bestaan van buitenaardse wezens verzwegen?
Dit topic bijvoorbeeld![]()
als je ziet hoe die mensen overal over denken!
DjinNquote:Op zondag 29 november 2009 01:27 schreef DjinN het volgende:
Schobbejakken! Schavuiten!! *zwaait met vuist*
Zomaar overal complotten in zien he! Nohhhh
Ja je word er tog doodziek van wat die mensen alleen niet snappen die mensen die roepen bijvoorbeeld dat het leger aliens achterhoud.Die krijgen der geld voor om hun verhaal te doen allicht als ik 5ton krijg om te vertellen als ik in het leger zit dat er aliens achtergehouden word dan gaak 2weken lang door met alleen maar onzin uit te kramen mij een worst of het waar isquote:Op zondag 29 november 2009 01:26 schreef Lkw het volgende:
Het eigen kleine leventje van deze mensen is zoooo vreselijk saai, dat ze alles in de buitenwereld gaan overgieten met een debiel, achterdochtig, waanzinnig sausje. Heel deerniswekkend inderdaad.
quote:Op zondag 29 november 2009 01:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
DIT TOPIC IS GEMAAKT OP 01:22 ALS JE DE LAATSTE 2 VOORAAN ZET KRIJG JE 2012, TOEVAL OF NIET?!@$#!@#%
OPEN JE OGEN MENSEN!!!
IK ben ook van de new world orderquote:Op zondag 29 november 2009 01:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
DIT TOPIC IS GEMAAKT OP 01:22 ALS JE DE LAATSTE 2 VOORAAN ZET KRIJG JE 2012, TOEVAL OF NIET?!@$#!@#%
OPEN JE OGEN MENSEN!!!
Door de CAI? Shit, ik heb ook een CAI-aansluiting.quote:Op zondag 29 november 2009 01:25 schreef donthate het volgende:
Mexicaanse griep 2012,aids,9-11,Ufos die verzwegen wordenNano chips in mensen
Elvis die nog leeft ,Micheal jackson die nog leeft JFK die vermoord is door dE C.A.I
wat is daar tog zo pff!
Ja maar jullie kunnen niet winnen van de New Solar Ordar Reloaded.quote:Op zondag 29 november 2009 01:29 schreef donthate het volgende:
[..]
IK ben ook van de new world order
Haha CIA sorry beetje gruwelijke spellfoutquote:Op zondag 29 november 2009 01:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Door de CAI? Shit, ik heb ook een CAI-aansluiting.
Het is één groot complot en de regering weet ervan.quote:Op zondag 29 november 2009 01:27 schreef Q.E.D. het volgende:
Ja want achterkamertjespolitiek bestaat niet op internationaal niveau!!!
Zelfde met 2012 die mensen roepen ja dit en dat gaat gebeuren(wat ik zowiezo onzin vind).Dat geloven ze wel dan roept er iemand dat het pas in 2200bla nog wat is.Maar dat is een leugenaar die dan alles verzintquote:Op zondag 29 november 2009 01:30 schreef Choad het volgende:
Terechte klacht.
Dit soort mensen baseren zich vaak op gevoelens en zo niet dan baseren zij zich op onderzoeken die zeer selectief bepaalde facetten van iets onderzoeken en de andere kant die vaak aantoont dat het tegendeel veel waarschijnlijker is volledig buiten beschouwing laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |