quote:Op zondag 29 november 2009 01:18 schreef EvanStone het volgende:
De paupers lopen in de 'duurste' merken.
quote:Op zondag 29 november 2009 01:18 schreef EvanStone het volgende:
De paupers lopen in de 'duurste' merken.
D&G is toch dolce gabbanaquote:Op zondag 29 november 2009 01:16 schreef dagdag het volgende:
D&G is een goedkope lijn en iets heel anders dan het duurdere dolce gabbana.
Hehequote:Op zondag 29 november 2009 01:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Tommy Hillfiger is al helemaal voor homofiele kaknichten
Dolce & Gabbana is het merk (lees: zijn de designers) ja. D&G is een goedkope lijn daarvan.quote:
quote:Het merk bestaat uit twee lijnen: D&G en Dolce & Gabbana. D&G is de goedkopere versie en Dolce & Gabbana de duurdere versie.
Wat is er mis met Giorgio Napolitano?quote:Op zondag 29 november 2009 02:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Italianen de elite van Europa noemen![]()
Kijk eens naar hun economie. Of alleen al naar hun president.
En maar steeds weer die man kiezen..
Veel modehuizen werken op die manier. De goedkope kleding en accessoires, vooral te herkennen aan een opzichtig logo, worden op grote schaal geproduceerd voor het domme volk, omdat het veel meer oplevert dan de echte, dure designerkleding zonder logo die op veel kleinere schaal verkocht wordt. De goedkope lijn is niet van betere kwaliteit dan H&M ofzo, je betaalt extra voor dat logo. Is ook algemeen bekend, dus als je het alsnog koopt verdien je het om afgezet te worden. Wel handig dat je zulke lutsers meteen kan herkennen toch?quote:Op zondag 29 november 2009 02:08 schreef DuTank het volgende:
Dolce & Gabbana is het merk (lees: zijn de designers) ja. D&G is een goedkope lijn daarvan.
Enne ik kan het makkelijk kopen maar ik wil het niet eens! Die kleding is vaak nog lelijk ookquote:Op zondag 29 november 2009 01:16 schreef dagdag het volgende:
In dit land wordt je vaak gezien als een kamper, nepmarrokaan of mooiboy als je kleding van de duurdere merken koop, dit beeld wordt gemaakt door mensen zoals deze http://dolce2005.hyves.nl/forum/?pageid=2L7VBP8XFBGGOKC44
Echter horen nederlanders marrokanen hier ook niet in te lopen, dit is bedoelt voor de elite van europa, italianen dus.
Stijl moet bij een bevolkingsgroep passen, en ik wordt er moe van om 19 jarige knulletjes in een D&g broek te zien' D&G is een goedkope lijn en iets heel anders dan het duurdere dolce gabbana.
Of je ziet weer eentje lopen in een broek waar hij 3 weken voor heeft gewerkt.
wat wil je laten zien, dat je veel te dure kleren koopt maar ondertussen wel een kut golf je auto moet zijn
je in een huurhuis zit van 330 per maand, omdat de kleren te duur zijn, je in je dure broek met amper euro's bij de supermarkt staat
Doe dus normaal
klacht mensen die stijl denken te hebben maar nauwelijks geld hebben
Zegt meneer de autist, jammer dat je geen fobo hebt, nu kan ik niet bewijzen dat je 10 brillen op je hoofd hebt en stiekem het begrip bazen kleding niet begrijpt.quote:Op zondag 29 november 2009 01:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Tommy Hillfiger is al helemaal voor homofiele kaknichten
quote:maar die malloot staat wel in de schuld(hahah lekker voor hem dan)
Niet alleen voor schoenen dat waren 2voorbeelden gewoon maar voor kleding in het algemeenquote:Op zondag 29 november 2009 03:27 schreef Nikmans het volgende:
[..]____________!!!!!!!!!!!! Jezus man.
Jezelf in de schulden steken voor een paar schoenen![]()
![]()
Je zal dit maar lezen als iemand die altijd dit soort kleding draagt..quote:Op zondag 29 november 2009 03:01 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Veel modehuizen werken op die manier. De goedkope kleding en accessoires, vooral te herkennen aan een opzichtig logo, worden op grote schaal geproduceerd voor het domme volk, omdat het veel meer oplevert dan de echte, dure designerkleding zonder logo die op veel kleinere schaal verkocht wordt. De goedkope lijn is niet van betere kwaliteit dan H&M ofzo, je betaalt extra voor dat logo. Is ook algemeen bekend, dus als je het alsnog koopt verdien je het om afgezet te worden. Wel handig dat je zulke lutsers meteen kan herkennen toch?
quote:d&g waar haal ik dat verschillende zaken al geweest maar alles het zakelijke aspect voor een man ik zoek gewoon modern calsuel
tis natuurlijk niet helemaal waar hehquote:Op zondag 29 november 2009 08:56 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Je zal dit maar lezen als iemand die altijd dit soort kleding draagt..
eensch.quote:Op zondag 29 november 2009 03:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Enne ik kan het makkelijk kopen maar ik wil het niet eens! Die kleding is vaak nog lelijk ookVriend van me heeft gucci schoenen van 400+euro en prada schoenen van 250dacht ik maar die malloot staat wel in de schuld(hahah lekker voor hem dan) Marja en het ergste is ze zijn nog lelijk!Koop dan schoenen voor dat geld die er nog uit zien
Goed. Tommy Hilfiger is voor van die rijke wannabe-kakkers die denken zodra ze twee hemden en een luchtje van dat merk te hebben, er meteen bijhoren en o zo chique zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 03:14 schreef jortkeldert het volgende:
[..]
Zegt meneer de autist, jammer dat je geen fobo hebt, nu kan ik niet bewijzen dat je 10 brillen op je hoofd hebt en stiekem het begrip bazen kleding niet begrijpt.
Ja ik eerst ook maar toen verkocht de winkel waar ik werk ze opeens niet meer. Nu wil ik weghquote:
Ik vooral tijdens presentaties enz. Om toch nog enigszins goed voor de dag te komen, in het weekend trek ik het niet snel aan. Laatst nog een TH bloesje gekocht.quote:Op zondag 29 november 2009 10:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja ik eerst ook maar toen verkocht de winkel waar ik werk ze opeens niet meer. Nu wil ik wegh
quote:Op zondag 29 november 2009 10:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vooral tijdens presentaties enz. Om toch nog enigszins goed voor de dag te komen, in het weekend trek ik het niet snel aan. Laatst nog een TH bloesje gekocht.
Iedere tokkie wel, ja.quote:Op zondag 29 november 2009 10:53 schreef deepart het volgende:
Iedereen hier in Nederland met een merk bril op is onlangs op vakantie geweest naar een zonnig land
Erg veel andere type mensen zie ik er ook niet mee lopenquote:
Als je het over Aviator/nep Ray Ban zonnebrillen hebt, dan wel ja.quote:Op zondag 29 november 2009 10:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Erg veel andere type mensen zie ik er ook niet mee lopen
Krachtig verwoord en helemaal correct. Het is een soort van kuddegedrag zullen we maar denken.quote:Op zondag 29 november 2009 03:01 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Veel modehuizen werken op die manier. De goedkope kleding en accessoires, vooral te herkennen aan een opzichtig logo, worden op grote schaal geproduceerd voor het domme volk, omdat het veel meer oplevert dan de echte, dure designerkleding zonder logo die op veel kleinere schaal verkocht wordt. De goedkope lijn is niet van betere kwaliteit dan H&M ofzo, je betaalt extra voor dat logo. Is ook algemeen bekend, dus als je het alsnog koopt verdien je het om afgezet te worden. Wel handig dat je zulke lutsers meteen kan herkennen toch?
Dat dus, mensen met dat soort dure kleding maar ondertussen een goedkope auto hebben en nog thuis wonen.quote:Op zondag 29 november 2009 01:16 schreef dagdag het volgende:
wat wil je laten zien, dat je veel te dure kleren koopt maar ondertussen wel een kut golf je auto moet zijn
je in een huurhuis zit van 330 per maand, omdat de kleren te duur zijn, je in je dure broek met amper euro's bij de supermarkt staat
Ja, want een dure auto is sociaal/maatschappelijk veel belangrijker dan dure kleren.quote:Op zondag 29 november 2009 11:44 schreef Justinn het volgende:
[..]
Dat dus, mensen met dat soort dure kleding maar ondertussen een goedkope auto hebben en nog thuis wonen.
Opbokken, dit is een dagdag topic, dat hoort zo.quote:Op zondag 29 november 2009 13:54 schreef phpmystyle het volgende:
Zulke spelfouten zul je mij geen eens zien maken. Jezus Christus man.
of nep en lelijk (bij buitenlanders en tokkies)quote:Op zondag 29 november 2009 13:24 schreef solyaris het volgende:
Typisch kleding voor proleten die hun `goede smaak` willen etaleren.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ooe,mooiboyquote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef Fortitudo het volgende:
Ik draag meestal onderstaande merken
Diesel
Cornelliani
Sand
Hans Ubbink
Boss black label
Levi's
Polo Ralph Lauren
Hilfiger
Super Dry
Replay
Bijenkorf
Gewoon niet al te uitbundige met gigantische letters versierde overpriced kleding maar wel modieus en je ziet niet iedereen er mee lopen
En een dure auto is ook niet belangrijkquote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, want een dure auto is sociaal/maatschappelijk veel belangrijker dan dure kleren..
Ja het is jammer dat die figuren ook tommy dragen. Gelukkig is dat niet de doelgroepquote:Op zondag 29 november 2009 10:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Goed. Tommy Hilfiger is voor van die rijke wannabe-kakkers die denken zodra ze twee hemden en een luchtje van dat merk te hebben, er meteen bijhoren en o zo chique zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |