quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vitesse
quote:Op zondag 29 november 2009 14:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
X 2
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vitesse
Wacht maar.
Waar blijft mijn krat?quote:
Hoe kan je in godsnaam daarop gaan wedden???? Wat een ongelovelijke josti ben je dan hahaquote:Op zondag 29 november 2009 15:51 schreef thewishmaster het volgende:
Irritatie 100 van dit forum had toen ook een weddenschap verloren omdat hij had gewed dat Feyenoord uit bij Ajax zou winnen.
nsb'erquote:Op zondag 29 november 2009 16:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kom wel uit 020, maar ik volg de Bundesliga intensiever.
Helemaal mee ens! EN DAN OOK NOG DE DUITSTE COMPITITIE NSBERquote:
Doe maar niet was kutwedstrijd(en nee niet omdat ik voor vitesse was) maar ajax speelde behoorlijk verdedigend op de counter zelfs toen ze met 1-3voorstondenquote:Op zondag 29 november 2009 18:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
FFF studio sport kijken
Vitesse - Ajax schijnt een leuk potje te zijn
Precies! Vitesse viel continu aan, maar Ajax stond lekker op de doellijn waardoor Vitesse niet kon scoren. En ja, omdat Ajax nou eenmaal meer klasse heeft (aan spelers) konden ze door te counteren wat doelpunten maken.quote:Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Doe maar niet was kutwedstrijd(en nee niet omdat ik voor vitesse was) maar ajax speelde behoorlijk verdedigend op de counter zelfs toen ze met 1-3voorstonden.Maar kijken of jol nu ook zijkt omdat vitesse de scheids tegen had
Ja want echt dit is gewoon zielig laten we eerlijk zijn ajax heeft 10x zo veel klasse aan spelers als vitesse.Dat ze dan nog met een 1-3voorsprong gewoon gaan counterenquote:Op zondag 29 november 2009 19:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Precies! Vitesse viel continu aan, maar Ajax stond lekker op de doellijn waardoor Vitesse niet kon scoren. En ja, omdat Ajax nou eenmaal meer klasse heeft (aan spelers) konden ze door te counteren wat doelpunten maken.
dont hate donthatequote:Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Doe maar niet was kutwedstrijd(en nee niet omdat ik voor vitesse was) maar ajax speelde behoorlijk verdedigend op de counter zelfs toen ze met 1-3voorstonden.Maar kijken of jol nu ook zijkt omdat vitesse de scheids tegen had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |