Schilderwerk bedoel ik het houtwerk mee. De muren worden overal getexd (of hoe je het ook schrijft) door mij en mijn schoonvader, en al het andere schilderwerk doe ik ook samen met mijn schoonvader.quote:Op zondag 29 november 2009 00:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga je schilderwerk zelf doen?
Of bedoel je daar het texen van muren e.d. mee?
En elektra in de tuin, doe je dat netjes op 60cm diepte of net als ik ietwat laf hoe het uit komt.
Jawel, maar dat is niet onze smaak. De buitenkant mogen wij niets aan doen maar de binnenkant willen wij in een lichte kleur en niet in de depri kleur die men daar hanteert.quote:Op zondag 29 november 2009 00:19 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, houtwerk wordt neem ik aan toch geschilderd door de woningbouw club?
je zou maar betalen voor een aboquote:Op zondag 29 november 2009 00:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
En FOK! moest weer eens rebooten (althans de servers).
Heeft Danny ook al gedaan, abonnementhouders krijgen er 2 weken bijquote:Op zondag 29 november 2009 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zou maar betalen voor een abo![]()
trouwens..een andere site waar ik een abo heb geeft je verlenging van je abo bij downtime...misschien een idee voor Danny
jammer...geen relquote:Op zondag 29 november 2009 00:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeft Danny ook al gedaan, abonnementhouders krijgen er 2 weken bij
Ik ga eerst nog even tv kijken.quote:
wat dan?quote:Op zondag 29 november 2009 01:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even tv kijken.
Ik merk overigens geen verschil qua snelheid o.i.d. met Windows 7 t.o.v. Vista. Bepaalde dingen erger ik mezelf wel aan maar dat zal wennen zijn net zoals van XP naar Vista gaan. Veranderingen daar kan ik niet zo goed mee overweg
B.v. die irritante taakbalk waarvan de de iconen niet zo kan instellen zoals ik het wil, en Windows Verkenner die niet doet wat ik wil. Maar goed dat kan even wennen zijn en misschien is het gewoon even zoeken en dan instellen.quote:
was ff een weekje wennen die taakbalk maar ik wil nu niet meer andersquote:Op zondag 29 november 2009 01:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
B.v. die irritante taakbalk waarvan de de iconen niet zo kan instellen zoals ik het wil, en Windows Verkenner die niet doet wat ik wil. Maar goed dat kan even wennen zijn en misschien is het gewoon even zoeken en dan instellen.
Dat "meisje" is een jongenquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef amaranta het volgende:
Nu op nederland 3
'nu we er toch zijn' vanuit Son en Breugel
Misschien zien we Juupske wel
quote:Op zondag 29 november 2009 22:32 schreef amaranta het volgende:
Jij was niet zo gastvrij meneer Juup, tot 2 keer toe niet!!
Neukpop of realdoll?quote:Op zondag 29 november 2009 22:40 schreef r8ality het volgende:
Waar kan ik die pop van Nicolette bestellen.
S & S is veul interessanterquote:Op zondag 29 november 2009 23:11 schreef Juup© het volgende:
Op RTL7, mensen die nagenoeg constant scheten laten
Viel nog mee, 1 minuut erna kon ik doorrijdenquote:
Tacohoest?quote:Op maandag 30 november 2009 08:53 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen, ik voel me niet zo goed.
Ook al tacogriep? Of "gewoon" niet lekker?quote:Op maandag 30 november 2009 08:53 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen, ik voel me niet zo goed.
O, maar dat is altijd verneukeratief. Doordeweeks net iets te weinig en dat in het weekend teveel. Daar word je nog gaarder vanquote:Op maandag 30 november 2009 08:59 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben zo ontiegelijk moe en ik voel me heel wazig en ik kan niet moe zijn want ik heb de helft van het weekend geslapen. Nu beginnen ook nog mn spieren pijn te doen.
Hier willen mijn rug, knieen en armen ook niet echt meer.quote:Op maandag 30 november 2009 08:53 schreef Levitation het volgende:
BB: er komt inderdaad voorlopig geen housewarming. Maar dat was al zo gepland, vandaar de pre-klus-housewarming. We zijn voorlopig nog wel aan het klussen en een housewarming is pas leuk als je ook echt klaar bent. De totale planning is overigens een jaar of 5.We hebben geen haast en willen best wel veel doen aan het huis.
Zaterdag hebben we een kleine 6 kuub puin uit de tuin in een container geschept. En gisteren hebben we staan stuccen. Althans, ik maakte emmers knauf aan en V. smeerde het op de muur. Het is best strak geworden.Ben nu alleen wel stijf in mijn rug en mijn armen weigeren dienst.
Nee hoor, afgelopen week ook al iedere avond op de bank geslapen.quote:Op maandag 30 november 2009 09:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
O, maar dat is altijd verneukeratief. Doordeweeks net iets te weinig en dat in het weekend teveel. Daar word je nog gaarder van.
Kan best zijn dat je een virusje onder de leden hebt. Ik had dat een paar weken geleden, ik was zo kapot en na een week ging het opeens weer veel beter.quote:Op maandag 30 november 2009 09:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee hoor, afgelopen week ook al iedere avond op de bank geslapen.
Je hebt moe en moe en ik ben heeeeeel moe.
PG!!quote:Op maandag 30 november 2009 09:17 schreef r8ality het volgende:
Ik kwam net nog een foto tegen @ mijn webspace.
[ afbeelding ]
Klopt wel, jaartje geleden nog AH Geldrop gespot.quote:Op maandag 30 november 2009 09:25 schreef bleiblei het volgende:
Nou, ze heeft vast wel een haifs, kom maar op met bewijs.
Een magere PG? Dat geloof ik niet.
Ik kwam haar laatst tegen in het zwembad en ze was nog net niet vel over been.quote:Op maandag 30 november 2009 09:25 schreef bleiblei het volgende:
Nou, ze heeft vast wel een haifs, kom maar op met bewijs.
Een magere PG? Dat geloof ik niet.
Idd. wat een bepaaldtypepersoon is ze geworden.quote:Op maandag 30 november 2009 09:54 schreef r8ality het volgende:
De achtergrond-foto is ze nog niet heul slank. En dat hoofd op die profiel-foto.
deze was simpel, weet op welke school ze haar eindstage heeft gelopen, heb op de hyves van die school gekeken en daar stond ze tussenquote:Op maandag 30 november 2009 10:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch vaak aan die adressen?
Inside info dusquote:Op maandag 30 november 2009 10:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
deze was simpel, weet op welke school ze haar eindstage heeft gelopen, heb op de hyves van die school gekeken en daar stond ze tussen
ja zoiets, ik heb nou een maal een geheugen voor nutteloze feitjes, want waarom ik haar stageschool onthou is mij ook een raadselquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 30 november 2009 10:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja zoiets, ik heb nou een maal een geheugen voor nutteloze feitjes, want waarom ik haar stageschool onthou is mij ook een raadsel
http://snurkvrij.nl/quote:Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef Juup© het volgende:
AaaaaaaaaaaarrrrrrrrggggghNu weet ik weer waarom ik graag 's nachts beneden ben en dingen doe. Hopelijk is ons nieuwe huis niet zo gehorig als dit huis.
http://kwijlvrij.nlquote:
Sjors maakt het goed geloof ik. Ik voel nu steeds een bolle rug tegen mn buik. Of een kontje.....quote:
Spannendquote:Op maandag 30 november 2009 11:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sjors maakt het goed geloof ik. Ik voel nu steeds een bolle rug tegen mn buik. Of een kontje.....
Het is nu wachten op de bevalling
Dat wachten lijkt me echt vervelend. Sterkte ermee!quote:Op maandag 30 november 2009 11:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sjors maakt het goed geloof ik. Ik voel nu steeds een bolle rug tegen mn buik. Of een kontje.....
Het is nu wachten op de bevalling
Sounds like the flu to me! Welkom bij de club, inmiddels dag 12 hierquote:Op maandag 30 november 2009 08:59 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben zo ontiegelijk moe en ik voel me heel wazig en ik kan niet moe zijn want ik heb de helft van het weekend geslapen. Nu beginnen ook nog mn spieren pijn te doen.
als dat al vadsig is met dikke handen ben ik een humpbackwhale met saucijsvingersquote:Op maandag 30 november 2009 09:18 schreef amaranta het volgende:
Op die foto is ze nog aan de vadsige kant met dr dikke handen. Tis nu maar een mager scharminkeltje.
nog slanker dan dat en het heet ondergewichtquote:Op maandag 30 november 2009 09:54 schreef r8ality het volgende:
De achtergrond-foto is ze nog niet heul slank.
Kloptquote:Op maandag 30 november 2009 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als dat al vadsig is met dikke handen ben ik een humpbackwhale met saucijsvingers
aan de vadsige kant. In vergelijking tot het scharminkel wat ze nu is. En je gaat toch niet ontkennen dat haar vingers worstig zijn op die foto?quote:Op maandag 30 november 2009 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als dat al vadsig is met dikke handen ben ik een humpbackwhale met saucijsvingers
Ja, dat doe ik wel. Als mensen die de helft wegen dan ik al worstig en vadsig worden genoemd, dan doe je dat. Zelfs jij zou dat moeten begrijpenquote:Op maandag 30 november 2009 13:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
aan de vadsige kant. In vergelijking tot het scharminkel wat ze nu is. En je gaat toch niet ontkennen dat haar vingers worstig zijn op die foto?
Daarnaast moet je LEREN om niet elke opmerking over vet/dik etc op jezelf te betrekken.
Ik heb het over dr handen!!!quote:Op maandag 30 november 2009 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik wel. Als mensen die de helft wegen dan ik al worstig en vadsig worden genoemd, dan doe je dat. Zelfs jij zou dat moeten begrijpen
quote:Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vind haar vingers idd verre van worstig op die fotoEn dat zeg ik niet omdat mijn eigen handen dikker zijn
jamaar jamaar, zo dik zijn die nietquote:Op maandag 30 november 2009 13:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het over dr handen!!!
Als iemand over een ander persoon zegt dat die dikke worstvingers heeft dan betrek ik dat niet op mezelf.
En ik begijp je heus wel. Maar het gaat hier over VINGERS!!!!! VINGERS!!!!!!
Ik vind dat ze wel dikke handen heeft op die foto.quote:Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vind haar vingers idd verre van worstig op die fotoEn dat zeg ik niet omdat mijn eigen handen dikker zijn
PG was dikker dan jij toenquote:Op maandag 30 november 2009 13:06 schreef Inu het volgende:
Ik moet donderdag alweer naar de huisarts terwijl ik ook al elke week 1 dag later op mn werk ben door fysio... Ik vind het heel vervelend dat ik elke keer later op mn werk ben door doktersbezoekenNog een voordeel van 36 uur werken ipv 40...
En PG is niet dikDaarbij ben ik dan zelfs dik
Ik draag 21mm.quote:Op maandag 30 november 2009 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Da's trouwens de reden dat ik nooit een ring draag, mijn maat hebben ze niet in de vrouwensectie
Ik heb een medium mannenmaatOok met een BMI van 25 overigens
Buh, sorry, niet hormonen, zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 30 november 2009 13:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel dikke handen heeft op die foto.
En dat iemand dikke handen heeft wil niet per definitie zeggen dat die persoon dik is.
En PG is nu dunner dan dat ze eerst was, wil niet zeggen dat ze dik was...
En waarom maak ik uberhaubt woorden vuil aan PG...... * amaranta vertrekt weer.....
Collega-worstje!quote:Op maandag 30 november 2009 13:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik draag 21mm.En normaal is 'ie dan ruim, maar er zijn dagen dat 'ie echt knelt.
![]()
is dat niet gebruikelijk bij hoogzwangere vrouwen?quote:Op maandag 30 november 2009 13:16 schreef amaranta het volgende:
zelfs fufr zegt dat ik dikke handen heb
Kunnen ze makkelijk aanpassen hoorquote:Op maandag 30 november 2009 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Da's trouwens de reden dat ik nooit een ring draag, mijn maat hebben ze niet in de vrouwensectie
Ik heb een medium mannenmaatOok met een BMI van 25 overigens
quote:Op maandag 30 november 2009 13:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Kunnen ze makkelijk aanpassen hoorIk heb ook vadsige vingers, van mn papa gekregen
Bij hem hebben ze goud tussen zn trouwring moeten zetten, want hij kon niet meer verder opgerekt worden
ik hou geen vocht vast.quote:Op maandag 30 november 2009 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat niet gebruikelijk bij hoogzwangere vrouwen?
Ik weet nog toen mijn moeder op knappen stond van mijn broertje, we echt putjes konden duwen in haar handen en voeten die dan na een paar minuten pas weg waren![]()
Ringen zijn echt de enige sieraden die ik draag... Heb er 3, een stalen, een titanium en een gouden.. Allemaal gekregen bij speciale gelegenhedenquote:Op maandag 30 november 2009 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ja weet ik ook wel, maar een custom aangepaste ring is wat duurder dan een bijou voor de fun.
Ik heb ze van mama, die heeft ook van die robuuste werkvrouwshanden
Ik vind ringen eigenlijk ook maar eng. Mijn handen zwellen soms spontaan op en dan krijg ik 'm amper meer af. Doe mijn ring dan ook altijd af voor het slapen gaan, ben bang met een blauwe vinger wakker te worden.quote:
FUFR mot es wat vaker in de spiegel kijkenquote:Op maandag 30 november 2009 13:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik hou geen vocht vast.
Nee, fufr vindt dat ik altijd dikke klauwen heb.
Fuf is helemaal een worstje.quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUFR mot es wat vaker in de spiegel kijken
tuurlijk wel, ik zei dat ook altijd over mijn vriendschapsring, en nu weet ik niet eens meer waar dat ding ligtquote:Op maandag 30 november 2009 13:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ringen zijn echt de enige sieraden die ik draag... Heb er 3, een stalen, een titanium en een gouden.. Allemaal gekregen bij speciale gelegenheden![]()
Als ik ooit zou trouwen zou ik echt totaal niet weten hoe die er nog bij moet passen, want ik ga er echt geen af doen
Dus die drie speciale gelegenheden zijn nu allemaal al bijzonderder dan je huwelijk ooit zal zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 13:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ringen zijn echt de enige sieraden die ik draag... Heb er 3, een stalen, een titanium en een gouden.. Allemaal gekregen bij speciale gelegenheden![]()
Als ik ooit zou trouwen zou ik echt totaal niet weten hoe die er nog bij moet passen, want ik ga er echt geen af doen
Zo'n necrosevingerquote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind ringen eigenlijk ook maar eng. Mijn handen zwellen soms spontaan op en dan krijg ik 'm amper meer af. Doe mijn ring dan ook altijd af voor het slapen gaan, ben bang met een blauwe vinger wakker te worden.
Ik vind mijn ringen eigenlijk ook te duur om in een laatje te belanden... Ze hebben sowieso allemaal een briljant en vooral de gouden zou ik echt zonde vinden...quote:Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik zei dat ook altijd over mijn vriendschapsring, en nu weet ik niet eens meer waar dat ding ligt
En anders tatoeeer je toch een ring
Dat je dan al in een septische shock verkeert als je wakker wordt.quote:
En zo je vinger er af kan trekken met een beetje krachtquote:Op maandag 30 november 2009 13:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat je dan al in een septische shock verkeert als je wakker wordt.
quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUFR mot es wat vaker in de spiegel kijken
Wat is je tegenprestatie?quote:Op maandag 30 november 2009 13:26 schreef FUFR het volgende:
moppie! ik heb Colt zo gek gekregen: hij wil zondag met je naar de Kerstmarkt(en) in Aken
Krijg je wel die ring weer makkelijk af!quote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En zo je vinger er af kan trekken met een beetje kracht
says who? look at your behind!quote:
Uit huis gaan, afstuderen en een ring van Job.quote:Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus die drie speciale gelegenheden zijn nu allemaal al bijzonderder dan je huwelijk ooit zal zijn?
Nu ben ik wel benieuwd naar die gelegenheden
cirkel weer rondquote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Krijg je wel die ring weer makkelijk af!
Ik heb nooit ontkent een dikkertje te zijn.quote:
Geenquote:
Whehehe, je vond het leu'kquote:Op maandag 30 november 2009 13:26 schreef FUFR het volgende:
moppie! ik heb Colt zo gek gekregen: hij wil zondag met je naar de Kerstmarkt(en) in Aken
ik ook niet, ik zit gewoon vol FUFRquote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkent een dikkertje te zijn.
ik denk dat ze wel gaan wijkenquote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Uit huis gaan, afstuderen en een ring van Job.
Maar heb om mn ringvinger die van Job en afstuderen samen, dus dan zou ik er ook nog eens 2 af moeten doen voor een trouwring.. Misschien kan er nog wel eentje bij aan de andere ringvinger
om 6 verschillende markten met precies dezelfde zooi te zienquote:Op maandag 30 november 2009 13:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Whehehe, je vond het leu'k.
Fufrfaal
WTF een mauswinkel? Waarom heb ik die gemist?quote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
Geen
Mij leek het hardstikke leuk, voor moppie dan.
Ik heb het weekend in Keulen de kerstmarkten gezien...
grootste belevenissen: het chocolademuseum en de MAUS-winkel
die wilde ze nog even op de terugweg zien: rijden we nog langs Dusseldorf?quote:Op maandag 30 november 2009 13:29 schreef Levitation het volgende:
Ik vond de kerstmarkt in Düsseldorf heel leuk.Leuker dan die in Keulen.
WTF, gaan jullie ook mee dan?quote:Op maandag 30 november 2009 13:26 schreef FUFR het volgende:
Ja die zit er, alles wasquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WTF een mauswinkel? Waarom heb ik die gemist?
bb, we moeten nog een keer naar Keulen! (vindt ie leuk, zit ook een LEGO-shop)
Why on earth heb je een ring gekregen omdat je uit huis gingquote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Uit huis gaan, afstuderen en een ring van Job.
Maar heb om mn ringvinger die van Job en afstuderen samen, dus dan zou ik er ook nog eens 2 af moeten doen voor een trouwring.. Misschien kan er nog wel eentje bij aan de andere ringvinger
ik ga effe regelen dat wij niet kunnenquote:
zó blij waren haar oudersquote:Op maandag 30 november 2009 13:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Why on earth heb je een ring gekregen omdat je uit huis ging.
Die LEGO-shop is leuk.quote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WTF een mauswinkel? Waarom heb ik die gemist?
bb, we moeten nog een keer naar Keulen! (vindt ie leuk, zit ook een LEGO-shop)
maar ik hoef niet zo nodig alleen met Colt naar de kerstmarkt,quote:Op maandag 30 november 2009 13:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga effe regelen dat wij niet kunnen
Nee, dat is toch echt wel opperdebiel, een menstruatie-misquote:Op maandag 30 november 2009 13:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is nog debieler dan een vriendinnetje van mijn zusje die een feestje kreeg omdat ze de eerste keer ongesteld geworden was.
en hij kwam niet even boven kijken naar jouw vloertje?quote:Op maandag 30 november 2009 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
Schilder kwam vanmorgen binnen, ik lag nog in bed. Hoor ik beneden allemaal: oeh la la, mooi, mooi
De schilderonze vloer
Gewoon, overgang in je leven enzoquote:Op maandag 30 november 2009 13:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is nog debieler dan een vriendinnetje van mijn zusje die een feestje kreeg omdat ze de eerste keer ongesteld geworden was.
Oeh, en niet eens aan mij gedachtquote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ja die zit er, alles was
ik heb een muis, een molletje en een blauwe olifant gekaufd.
Waarom moeten wij dan mee?quote:Op maandag 30 november 2009 13:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar ik hoef niet zo nodig alleen met Colt naar de kerstmarkt,
eigenlijk hoef ik heul niet naar de kerstmarkt.
Ik kreeg gewoon een grote bak chocolade-ijsquote:Op maandag 30 november 2009 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat is toch echt wel opperdebiel, een menstruatie-mis
De gouden is van mn ouders, de titanium is van Job en die gaat er niet zomaar af neequote:Op maandag 30 november 2009 13:33 schreef bleiblei het volgende:
En hoe zit het als je niet met Job gaat trouwen maar toch bij een andere vent (r8al bijv.) blijft plakken? Gaat die gouwe er dan wel vanaf?
Ik moest lachenquote:Op maandag 30 november 2009 13:33 schreef bleiblei het volgende:
En hoe zit het als je niet met Job gaat trouwen maar toch bij een andere vent (r8al bijv.) blijft plakken? Gaat die gouwe er dan wel vanaf?
ik durf er toch wel wat om te verwedden dat als je uiteindelijk niet met Job trouwt maar met iemand anders, die ring er af gaatquote:Op maandag 30 november 2009 13:34 schreef Inu het volgende:
[..]
De gouden is van mn ouders, de titanium is van Job en die gaat er niet zomaar af nee
quote:Op maandag 30 november 2009 13:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Gewoon, overgang in je leven enzoEn ik had al wat tentamens gehaald... Mn zus had ook een mooie ring gehad toen ze haar P had gehaald, maar ik kreeg geen P meer, dus kreeg ik hem eerder...
Dan is het toch niet zo een ubergeweldig hypertastic moment dat je gezien de herinnering eraan, die ring niet meer af wil doen? Ik heb overigens een mooie horloge gekregen toen ik sloegde op de middelbare school, maar die gaat gewoon af hoor, als ik een nog mooiere koopquote:Op maandag 30 november 2009 13:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Gewoon, overgang in je leven enzoEn ik had al wat tentamens gehaald... Mn zus had ook een mooie ring gehad toen ze haar P had gehaald, maar ik kreeg geen P meer, dus kreeg ik hem eerder...
.... kans op ruziequote:Op maandag 30 november 2009 13:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
iets in de trant van hoe meer zielen hoe meer......
Oei, daar zou ik me heel hard voor maken als mijn vriendin zoiets zou flikken.quote:Op maandag 30 november 2009 13:34 schreef Inu het volgende:
[..]
De gouden is van mn ouders, de titanium is van Job en die gaat er niet zomaar af nee
Ja tuurlijk, maar niet meteen bij de eerste datequote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik durf er toch wel wat om te verwedden dat als je uiteindelijk niet met Job trouwt maar met iemand anders, die ring er af gaat
Ik mocht iets uitzoeken en een vliegticket Bangkok mocht nietquote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kom toch wel uit een ander "milieu" dan jij.
![]()
Ik kreeg voor mijn afstuderen een feestje en een cadeautje, maar echt geen goud oid. Laat staan voor mijn P. Daar kreeg ik een "goed zo, ga zo door" voor.
Ik vind jullie beider standpunten onzinnig.quote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oei, daar zou ik me heel hard voor maken als mijn vriendin zoiets zou flikken.
Ik raak sieraden altijd kwijt als ze af en uit gaanquote:Op maandag 30 november 2009 13:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan is het toch niet zo een ubergeweldig hypertastic moment dat je gezien de herinnering eraan, die ring niet meer af wil doen? Ik heb overigens een mooie horloge gekregen toen ik sloegde op de middelbare school, maar die gaat gewoon af hoor, als ik een nog mooiere koop. Of naja af.... Ik zal em altijd koesteren, en echt wel af en toe omdoen. Maar niet fulltime zoals de afgelopen 8 jaar.
Ik zeg toch ook niet dat ie nooit af zou gaan? Alleen niet na een paar weekjes ofzo... vind de ring zelf ook gewoon mooi namelijkquote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oei, daar zou ik me heel hard voor maken als mijn vriendin zoiets zou flikken.
Even om je met beide benen op deze planeet terug te plaatsen: mijn cadeau was een paar tientjes.quote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar niet meteen bij de eerste date
[..]
Ik mocht iets uitzoeken en een vliegticket Bangkok mocht nietHet moest iets blijvends zijn, dus dat heb ik gedaan
En zo duur was het ding nou ook weer niet... Mn zus kreeg een laptop, die was wel duurder volgens mij en toch heel wat minder blijvend
hedde gij gezien hoe Fucking groot dat ding isquote:Op maandag 30 november 2009 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
.... kans op ruzie
Tip: laat FUFR de toren van de Dom beklimmen
Ik kreeg wel geld toen ik sloegde voor de middelbare school. 1000 gulden. Heb ik toen ik op mezelf ging wonen meubeltjes van gekochtquote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kom toch wel uit een ander "milieu" dan jij.
![]()
Ik kreeg voor mijn afstuderen een feestje en een cadeautje, maar echt geen goud oid. Laat staan voor mijn P. Daar kreeg ik een "goed zo, ga zo door" voor.
Mega Mindy is toch zo boven?quote:Op maandag 30 november 2009 13:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
hedde gij gezien hoe Fucking groot dat ding is
Ik heb ook een mooie pen gekregen bij mn afstuderen, daar ben ik net zo blij mee als met de ringquote:Op maandag 30 november 2009 13:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Even om je met beide benen op deze planeet terug te plaatsen: mijn cadeau was een paar tientjes.
en ik heb 'm beklommen met een historische kater. Daarom juistquote:Op maandag 30 november 2009 13:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
MM bleef thuis. Die mocht weer es niet meequote:
quote:Op maandag 30 november 2009 13:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
MM bleef thuis. Die mocht weer es niet mee
hadden ze geen Mauskostuums?quote:Op maandag 30 november 2009 13:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
MM bleef thuis. Die mocht weer es niet mee
ik wacht ff tot de lift geinstalleerd is.quote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik heb 'm beklommen met een historische kater. Daarom juist
quote:
meer dan je denktquote:Op maandag 30 november 2009 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
lijkt mne stug, zo gigaveel hebben jouw ouders volgens mij nou ook weer niet te makken
Broertje van Bor?quote:Op maandag 30 november 2009 13:47 schreef amaranta het volgende:
zomaar een foto
http://i48.tinypic.com/4qsxmr.jpg
Naja, ik was in de veronderstelling dat we het nog in het geval van trouwen hadden.quote:Op maandag 30 november 2009 13:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind jullie beider standpunten onzinnig.'t Is maar een ring.
![]()
Lekker boeiend dat ze 'm van een ander heeft gekregen en ook onzinnig om nu al te zeggen dat hij nooit af zal gaan.
Kerstmarktquote:
Aber sicher!quote:Op maandag 30 november 2009 13:47 schreef febster het volgende:
Fufr: 6 februari, bist du dabei?
Lijkt me pijnlijk, zeker voor een tattoo die niemand ooit zietquote:Op maandag 30 november 2009 13:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
jup, en op de upperlip staat de andere naam
ze zullen ook wel een webshopf habenquote:
aber natuerlich!quote:Op maandag 30 november 2009 13:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze zullen ook wel een webshopf haben
Wij zijn bovenop geweestquote:Op maandag 30 november 2009 13:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ten eerste, is dit gedaan door een beunhaas, want, de zichzelf respecterende tatoeeerders in Eindhoven tatoereen niet in het gezicht.quote:Op maandag 30 november 2009 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk, zeker voor een tattoo die niemand ooit ziet
ze hebben ook alles van shaun das schaf.quote:
ik heb die drang niet alles te moeten beklimmenquote:Op maandag 30 november 2009 13:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij zijn bovenop geweest.
Al viel SQ wel bijna flauw op 3/4.
Vind het maar een saaie muis.quote:
Top top top!quote:
het eerste filmpje wak zie waarin je nederlands tegen eef praatquote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef amaranta het volgende:
En de reden dat mijn kind overgewicht heeft
http://www.youtube.com/user/schoutenrob#p/u/3/vUCxGwVHhzQ
(let ook op haar neefje "PRECIES WAT IK WILDE!!!!!!!")
quote:Op maandag 30 november 2009 13:53 schreef febster het volgende:
[..]
Top top top!
We zijn net terug van Awake in de Westergas (zaterdag) en nu had ik al weer mail dat de kaarten voor 6 feb gekocht zijn![]()
.
Ik keek Sky-channel als kind.quote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef FUFR het volgende:
jullie zijn aus het verkeerde tijdperk.
wij zijn opgegroeid met duitse kindertv.
dat bestond nog niet in begin jaren 70quote:
Maarrrr wie reikt die cadeautjes dan aan?quote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef amaranta het volgende:
En de reden dat mijn kind overgewicht heeft
(let ook op haar neefje "PRECIES WAT IK WILDE!!!!!!!")
en ook meteen de reden dat sint bij mijn neefjes alitjid 10 min duurt....de cadeaus zijn nog niet uitgepakt of de voglende is al aangereikt
Klopt, maar ik ook niet.quote:Op maandag 30 november 2009 13:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat bestond nog niet in begin jaren 70
Ik ben tegen Rob aan het praten hoorquote:Op maandag 30 november 2009 13:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
het eerste filmpje wak zie waarin je nederlands tegen eef praat
In dit geval was het hun vader. Die, zoals je weet, 's middags moet slapen omdat hij anders niet kan functioneren.quote:Op maandag 30 november 2009 13:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maarrrr wie reikt die cadeautjes dan aan?
En zit daar een reden achter? Het is toch veel leuker om de blije reacties enzo te zien?
Of hebben die 2 een concentratiespanne van 10 milliseconde?
Rob breekt de sinterklaas in een groot en een klein stuk. Eva grijpt naar het grote stukquote:Op maandag 30 november 2009 13:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben tegen Rob aan het praten hoor
de eerste keer dat we je nederlands horen praten waar eef bij isquote:Op maandag 30 november 2009 13:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben tegen Rob aan het praten hoor
Ja, sorry hoor, soms heb ik een mening.quote:
Zonde hoor. Bij ons werd het altijd heel lang gerekt en mijn ouders pakten heeeeel veeeel in (zakje chocolademunten, een paar sokken, etc) zodat er ook heel veel was om uit te pakken. Was je toch wel een paar uur bezigquote:Op maandag 30 november 2009 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
In dit geval was het hun vader. Die, zoals je weet, 's middags moet slapen omdat hij anders niet kan functioneren.
En ipv dat hij gewoon naar bed gaat en ded kinderen rustig uit laat pakken. Geeft hij alles in een keer aan en waren zijn kids binnen 10 min klaar.
Eva niet, die moest eerst chocola eten
Somsquote:Op maandag 30 november 2009 14:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, soms heb ik een mening.![]()
dan ventileer je die maar eldersquote:Op maandag 30 november 2009 14:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, soms heb ik een mening.![]()
Die heb ik alquote:Op maandag 30 november 2009 14:02 schreef Levitation het volgende:
BB: [TK / TR] LEGO 8265 Zware Graafmachine
Daarom pas ik zo goed in dit topic, zit vol met bescheiden mensen.quote:
Preciezement!quote:Op maandag 30 november 2009 14:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan ventileer je die maar elders
dit is het wij houden van Maus topique
Dan is de TT fout.quote:Op maandag 30 november 2009 14:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan ventileer je die maar elders
dit is het wij houden van Maus topique
bescheidenheid is voor OUDquote:Op maandag 30 november 2009 14:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daarom pas ik zo goed in dit topic, zit vol met bescheiden mensen.
Nee, die zijn gewoon gebrainwashed.quote:
die is heeeeeel grootquote:Op maandag 30 november 2009 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
en het beste:
[ afbeelding ]
een Maus Fatboy
nicht in mein maat, pyama ook nietquote:Op maandag 30 november 2009 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.wdrshop.de/Die(...)f12f34be852a7f9b2d6a
FUFR, ze hebben ook sokkers enzo!
Ik wil gewoon naar huihuis.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naar huihuis.(begin koppijn te krijgen en heb heul geen zin meer)
Ik heb net Colt gebeld om te vragen waar ie mee bezig is.....quote:Op maandag 30 november 2009 14:22 schreef FUFR het volgende:
Moppie, zondag 11 uur bij ons dan?
hij wil echt heel graagquote:Op maandag 30 november 2009 14:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb net Colt gebeld om te vragen waar ie mee bezig is.....![]()
![]()
gaan wij dropshot drinken kan hij samen met Jolanda naar de kerstmarktquote:Op maandag 30 november 2009 14:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij wil echt heel graagen jolanda wilde toch nog naar een kerstmarkt...
lijkt me ook een goed planquote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gaan wij dropshot drinken kan hij samen met Jolanda naar de kerstmarkt
wij kwamen al bij elkander over de vloerquote:Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
zijn jullie ineens hechte vriends geworden?
Eindhoventopic
Mental panic note: de dropshot is op!!!quote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gaan wij dropshot drinken kan hij samen met Jolanda naar de kerstmarkt
voor het eindhoventopic?quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij kwamen al bij elkander over de vloer
No panic, nieuwe fles in de vriezerquote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mental panic note: de dropshot is op!!!
ga ik ook nog maken dees weekquote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
No panic, nieuwe fles in de vriezer
Nee dat niet, maar we denken al aan samenwonenquote:
sorry, we zullen voortaan pmmenquote:
but...we is friendsquote:Op maandag 30 november 2009 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet
Ik ben gewoon jaloers omdat ik geen vrienden heb
quote:Op maandag 30 november 2009 15:23 schreef -moppie- het volgende:
de bank en mijn fleecekleedje roepen me...
klacht indienen bij Jumbo, dan krijg je een leuk presentje van de familie van Eerd.quote:Op maandag 30 november 2009 15:23 schreef Inu het volgende:
Ok, dat was de laatste keer dat ik naar de Jumbo ben geweestStond aan de kassa en de miep ging een gesprek aan met een andere miep achter me over of ze al ontslag had genomen en dat ze niet bij de AH wilde werken omdat je daar niet mocht roken en toen ik aan het inpakken was vroeg ze of ik niet ff op kon schieten
yes we is, aren't us?quote:
Je kan het ze niet kwalijk nemen met zo'n carriereperspectiefquote:Op maandag 30 november 2009 15:23 schreef Inu het volgende:
Ok, dat was de laatste keer dat ik naar de Jumbo ben geweestStond aan de kassa en de miep ging een gesprek aan met een andere miep achter me over of ze al ontslag had genomen en dat ze niet bij de AH wilde werken omdat je daar niet mocht roken en toen ik aan het inpakken was vroeg ze of ik niet ff op kon schieten
mooi toch?quote:
als ik er nog wat onlijn bestel denk ik aan je.quote:Op maandag 30 november 2009 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yes, but next time, you take Maus with you. Ik pay.
welneequote:
sta je vurt iedere zaterdag alleen in de supermarket..quote:Op maandag 30 november 2009 15:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ik zal mn huisman wel missen
Daarom AH. Studenten achter de kassaquote:Op maandag 30 november 2009 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan het ze niet kwalijk nemen met zo'n carriereperspectief
En meisje ontslagen... vind ik gemeenquote:Op maandag 30 november 2009 15:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
klacht indienen bij Jumbo, dan krijg je een leuk presentje van de familie van Eerd.
ik kom straks langs het HK in Veghel, ik gooi de ramen wel ff inquote:Op maandag 30 november 2009 15:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarom AH. Studenten achter de kassa13 december gaat de brug weer open en hoef ik niet 10 min om te fietsen om bij de AH te komen
[..]
En meisje ontslagen... vind ik gemeen
Ook dat nog inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 15:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
sta je vurt iedere zaterdag alleen in de supermarket..
quote:Op maandag 30 november 2009 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet
Ik ben gewoon jaloers omdat ik geen vrienden heb
kijk op je telefoonquote:
Tenkjoequote:Op maandag 30 november 2009 15:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kom straks langs het HK in Veghel, ik gooi de ramen wel ff in
Tja, meisje is een doos. Ontslaan is niet meer dan redelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 15:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarom AH. Studenten achter de kassa13 december gaat de brug weer open en hoef ik niet 10 min om te fietsen om bij de AH te komen
[..]
jnou en, ze wil toch weg?quote:Op maandag 30 november 2009 15:30 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Knoop dan wel ff een briefje om de steen:quote:Op maandag 30 november 2009 15:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kom straks langs het HK in Veghel, ik gooi de ramen wel ff in
quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
jnou en, ze wil toch weg?
bovendien noem je geen namen, het was gewoon die meisje met die hoofddoekje
Ik vind ook alleen AH fijn. Ben nu trouwens ook meer kwijt voor een week aan boodschappen dan dat ik bij de AH zou zijn.. Plus, Super enzo is ook niet fijnquote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
AH ftw, was er laatst weer en da's zo'n verademing t.o.v. Super de Boer
Die overigens ook Jumbo schijnt te worden
quote:Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Knoop dan wel ff een briefje om de steen:
"Groetjes van Inu dat meisje dat niet opschiet bij het inpakken"
Met dat lompe vette wijf wat overal met haar neus vooraan moet staan. Vreselijk inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ga ik al helemaal nooit naar binnen, al was het maar vanwege die KUT reclames![]()
Ja, eigenlijk was dat best leuk eh.En dan zie je elkaar nog eensquote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk moeten we weer eens gaan zwemmen. Ik mis dat eigenlijk wel.![]()
de tongelreep klaagde ook al dat er weer meer waters in het bad moest.quote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk moeten we weer eens gaan zwemmen. Ik mis dat eigenlijk wel.![]()
ja, het was even wachten op de oneliner van FUFR, maqar dan heb je er ook 1quote:Op maandag 30 november 2009 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
de tongelreep klaagde ook al dat er weer meer waters in het bad moest.
Ik denk ook dat ik mijn badpak niet meer pas.quote:Op maandag 30 november 2009 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk was dat best leuk eh.En dan zie je elkaar nog eens
Ik weet alleen niet of ik mijn badpak nog pasZal van de week wel es kijken
Ga je mee? Gaan we bommetjes maken.quote:Op maandag 30 november 2009 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
de tongelreep klaagde ook al dat er weer meer waters in het bad moest.
voor FUFR is dat gelijk aan rechtop in het water springsquote:Op maandag 30 november 2009 15:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga je mee? Gaan we bommetjes maken.
ik...ik heb geen badpakquote:Op maandag 30 november 2009 15:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga je mee? Gaan we bommetjes maken.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor FUFR is dat gelijk aan rechtop in het water springs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |