Ik negeerde het eerst. Maar het werd té erg (het was nog voor dames ook)quote:Op zondag 29 november 2009 01:06 schreef Greys het volgende:
Ja best wel
Ik moet ook altijd heel puberaal giechelen als ze zoiets op tv zeggen
Ik trek en stoot helemaal niets meer; heb vanmiddag alweer anderhalf uur liggen pitten.quote:Op zondag 29 november 2009 01:08 schreef Greys het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar de pubeen tukkie doen!
Trusten en niet teveel trekken en stoten!
nee hoor, ALTER-EGO is er ookquote:Op zondag 29 november 2009 01:13 schreef Desunoto het volgende:
Maar stel jezelf gerust door te zeggen dat je het erger had kunnen treffen.
heb je ze mij ooit zien posten hier, of kende je ze alquote:Op zondag 29 november 2009 01:22 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige stripjes nog steeds. Ben even wat aan het inhalen.
Heej, jij hebt gemeenschappelijke interesses met Zwabbermans.quote:Op zondag 29 november 2009 01:22 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige stripjes nog steeds. Ben even wat aan het inhalen.
alles is zoals je het wenst te interpreterenquote:Op zondag 29 november 2009 01:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ik erg(er) ben?
Dan interpreteer ik maar niks nu, kan al niet eens met goed fatsoen typen.quote:Op zondag 29 november 2009 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alles is zoals je het wenst te interpreteren
Ben je toch stiekem "Eliza Day"????quote:Op zondag 29 november 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er ook 7. Maar slechts 3 min of meer serieuze
Ik kende ze al.quote:Op zondag 29 november 2009 01:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je ze mij ooit zien posten hier, of kende je ze al
Hoi Strega.quote:Op zondag 29 november 2009 01:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Ben je toch stiekem "Eliza Day"????
ja dat weet ik, maar vond het typisch, ik post hier regelmatig die stripjesquote:Op zondag 29 november 2009 01:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik kende ze al.
Veel mensen kennen ze.
Oh zoquote:Op zondag 29 november 2009 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar vond het typisch, ik post hier regelmatig die stripjes
ik wil zo;n knuffelquote:Op zondag 29 november 2009 01:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh zo
Ze zijn meestal wel erg leuk.![]()
Die poppetjes ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |