jij bent de dader?quote:
Ja, waarom zou je je anders aangesproken voelen?quote:
hoerquote:
In de op staat kuthoer!quote:
ja en dan?quote:Op zondag 29 november 2009 00:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hoer moet je tegen je mama zeggen!
die heeft andere dingen aan haar hoofdquote:Op zondag 29 november 2009 00:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hoer moet je tegen je mama zeggen!
quote:Op zondag 29 november 2009 00:19 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dus dan is ze maar lelijk..omdat ze een negerin is.
dat is gewoon een kwestie van übermenschen smaakquote:
ja daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op zondag 29 november 2009 00:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is gewoon een kwestie van übermenschen smaak
volgende week op opsporing verzochtquote:
Zo heb ik wel eens meegemaakt dat de chauffeur van een lijnbus vrolijk aan het bellen was, niet handsfree uiteraard.quote:Op zondag 29 november 2009 00:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Buschauffeurs doen onderweg alles wat normale mensen in de auto niet mogen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha! In TS zijn gehucht rijden nog gele bussen die de rest van Nederland in de jaren 70 al gebruikte1!!1!quote:
Ga je fobo us fixen...quote:
Laptop op 't dashboard en MSN'en maar (of FOK!ken natuurlijkquote:Op zondag 29 november 2009 00:55 schreef Light het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens meegemaakt dat de chauffeur van een lijnbus vrolijk aan het bellen was, niet handsfree uiteraard.
Maar toch, je hoort maar weinig over ongevallen met bussen, dus 't lijkt me nog wel redelijk veilig.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
wat een hoer
Dat geloof ik gewoon nietquote:Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Laptop op 't dashboard en MSN'en maar (of FOK!ken natuurlijk)!
Ook dat heb ik wel eens gezien, helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |