Dit is een behoorlijke autisten opmerkingquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:30 schreef Gordijn het volgende:
Alleen is leuk.
Ik ben van niemand afhankelijk.
Haha dat heb ik soms ook wel, maar meestal doen we met zijn allen indrinken en dan losch in den stadjequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:29 schreef LasTeR het volgende:
Ik wacht op het smsje dat ik weg kan.Tot die tijd, fokken en TV.
Ook al 30 weekenden achtereen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:29 schreef LasTeR het volgende:
Ik lijdt aan A H1N1, dus mag niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ben veel te moe om vanavond weg te gaan.
quote:
Hou toch op man, ik had het vorige week en begin deze week ook nog en het ging hardstikke goed, was wel katjelam na 4 drankjes en denk een hoop mensen aangestoken maar goed ik ben dan ook een redelijke baasquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik lijdt aan A H1N1, dus mag niet.
Ja, kijk als je verder gezond bent is zo'n virusje geen probleemquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou toch op man, ik had het vorige week en begin deze week ook nog en het ging hardstikke goed, was wel katjelam na 4 drankjes en denk een hoop mensen aangestoken maar goed ik ben dan ook een redelijke baas
Wat hij zegt. Je kan altijd nog gaan trouwens, tamme dat je bent.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:29 schreef LasTeR het volgende:
HAHA, onder de plak!quote:
Alleen de stad in, brrr, eng.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Je kan altijd nog gaan trouwens, tamme dat je bent.
Hoe weet je zo zeker dat je het had?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou toch op man, ik had het vorige week en begin deze week ook nog en het ging hardstikke goed, was wel katjelam na 4 drankjes en denk een hoop mensen aangestoken maar goed ik ben dan ook een redelijke baas
Ik ga naar de stad om met vrienden plezier te hebben. In mn eentje zou k dr waarschijnlijk niks aan vinden.quote:
Je bent ongezond en gaat dood aan de mexicaanse?? Maar als het zo erg was dan had je ook niet kunnen posten dus stel je niet aan en ga de hort opquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, kijk als je verder gezond bent is zo'n virusje geen probleem
Ik sleur d'r gewoon mee hoor.quote:
Begin een sekte.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |