Jij wacht serieus om een hoekje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
1
Ik zag toevallig dat het alweer de enalaatste post was, en dacht van laat ik het maar doen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij wacht serieus om een hoekje.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef gers het volgende:
[..]
tuurlijk niet ik support mijn locale team
volgend jaar moeten we wel weer naar amsterdam
Combi dus volgend jaar naar mokum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helloquote:
Verplaatstquote:
Dan kunnen er een hoop sc's geschrapt worden.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor mijn ban was dat nog wel zo..
Altijd leuk hier, rond 11 uur kwam hij eindelijk hier. Maar hij had zich wel laten brengen door een vriend van hem. En vandaag zijn we samen een macbook gaan kopen. Hij zou het wel even instellen toen ik ging koken, maar toen heeft die oetlul zijn eigen naam ingevuld bij het registreren en toen melde mijn msn aan met zijn naam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
VerplaatstIk ga zo wel even weg. Hoe was jouw avond?
[..]
Dan kunnen er een hoop sc's geschrapt worden.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Altijd leuk hier, rond 11 uur kwam hij eindelijk hier. Maar hij had zich wel laten brengen door een vriend van hem. En vandaag zijn we samen een macbook gaan kopen. Hij zou het wel even instellen toen ik ging koken, maar toen heeft die oetlul zijn eigen naam ingevuld bij het registreren en toen melde mijn msn aan met zijn naam.
Kut gebruiker is die ts.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef griekjeee het volgende:
btw...
Winkelend gespuis bij Walmart...
Geen idee, je zal je daar ook wel misdragen hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef kurk_droog het volgende:
Remlof, even iets serieus. Waarom doet mijn Fobo het nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |