Okey duidelijk! Nou ik wens je verder een prettige werk avond!quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk van donderdag t/m maandag
en dan altijd s'avonds/nacht
Okey, ik ga even kijken! Thanxquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Momenten waarop het je aan tact ontbreekt.
Alleen al om de TS.
Nee er staan wel wat leuke verhaaltjes in.
Nee, deze was eerder, we mogen geen OP ivm kliekjesgedrag.quote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er al een koffieslowchat in GC is. Ik vind het ook mongolisch.
Ik wou net zeggen, iedere sc heeft toch gewoon een vaste op met vaste users? Alsof mensen daardoor ineens niet gaan reageren. Ik reageer iig waar ik wil.quote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, deze was eerder, we mogen geen OP ivm kliekjesgedrag.Niet dat dat in anders sc's niet is.
NPquote:Op zondag 29 november 2009 19:27 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Okey duidelijk! Nou ik wens je verder een prettige werk avond!
[..]
Okey, ik ga even kijken! Thanx.
Mja, volgens mij was het hier nogal erg, of het leek erg. Iemand die hier pas kwam posten werd met regelmaat weggejaagd. Maar dat was vroeger, heel lang geleden.quote:Op zondag 29 november 2009 19:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, iedere sc heeft toch gewoon een vaste op met vaste users? Alsof mensen daardoor ineens niet gaan reageren. Ik reageer iig waar ik wil.
Dat was wel sneu danquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, volgens mij was het hier nogal erg, of het leek erg. Iemand die hier pas kwam posten werd met regelmaat weggejaagd. Maar dat was vroeger, heel lang geleden.
Het mocht niet in klbquote:Op zondag 29 november 2009 19:32 schreef Lub_ya het volgende:
Griekjeee waarom staat het in GC terwijl je het duidelijk over een klacht hebt? Heb je OP helemaal gelezen hoor, maar niet heel het topic.
Sowieso KLB en the gang daarquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij is verplaatst door de dictators van KLB.
Wacht waar kan ik dit allemaal teruglezenquote:Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het mocht niet in klb, ik had een meningsverschil met Bio
Hoe kun je nou iemand wegjagen op een internetsite dat is wel erg sneuquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, volgens mij was het hier nogal erg, of het leek erg. Iemand die hier pas kwam posten werd met regelmaat weggejaagd. Maar dat was vroeger, heel lang geleden.
Ik openbaar geen pm'squote:Op zondag 29 november 2009 19:36 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wacht waar kan ik dit allemaal teruglezen?
No problemquote:Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Sowieso KLB en the gang daar.
Ik vind KLB leuk, maar zoals ik al zei................. Altijd TS gebash, oh nu klaag ik, moet ik nu naar KLB?
Oh en griekjeee wat betekent NP? Sorry weet t gewoon niet.
![]()
Het wegjagen of je laten wegjagen door users?? Beide wel vind ik.quote:
Okey bedankt!quote:Op zondag 29 november 2009 19:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
No problem![]()
Mja, het is maar net hoeveel je het je allemaal aantrekt. Mij persoonlijk interesseert het geen zak.
'quote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het wegjagen of je laten wegjagen door users?? Beide wel vind ik.![]()
Nu zitten er alleen nog maar lieve users hier. Of zaten.... weet nog niet hoe liefjes jullie zijn.
Ik dacht dat je me zou negeren, smiechtquote:Op zondag 29 november 2009 19:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet.
Nu kan ik met een gerust hart pmen.
Onder meer daarom ja. En sowieso vind ik het zelf ook wel logisch.quote:
Wat ben je allemaal van plan.quote:Op zondag 29 november 2009 19:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet.
Nu kan ik met een gerust hart pmen.
Is het je nog niet opgevallen dat er toch wel een aantal gevoelige zieltjes op fok posten?quote:Op zondag 29 november 2009 19:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe kun je nou iemand wegjagen op een internetsite dat is wel erg sneu![]()
Maar dat gaat niet meer gebeuren nu sowieso ik grijp dan in
Ik geloof je maar.quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
'
We zijn wel lief hoor.
Jij komt hier al lang?
Ik vind het ook wel een goeie regel. Het is en blijft PRIVATE Mail.quote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Onder meer daarom ja. En sowieso vind ik het zelf ook wel logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |