quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef Aalbers het volgende:
TS, gefeliciteerd met de meest onmogelijk leesbare OP van de maand november! Uit onze database blijkt dat jij deze gemaakt hebt. Als prijs zal je een ban van drie maanden krijgen en een spoedcursus Nederlandse taal.
Geniet er van!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:38 schreef J.Herrer het volgende:
Die lach van meneer krabs in het Engels
Ik vind de Nederlandse stemmen in dit geval beterquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Idd. Het ergste is misschien nog wel dat Clancy Brown zijn stem doet, de man die we als filmfanaten beter kennen als Byron Hadley uit de Shawshank Redemption of die onsterfelijke tegenstander uit de eerste Highlander film (ja, die ene waarin Sean Connery nog leefde)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOOIT!quote:Op zondag 29 november 2009 03:12 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse stemmen in dit geval beter
Sowieso de stem van spongebob, die vind ik echt wel beter in het Nederlandsquote:
Patrick is in het Nederlands wel grappigerquote:Op zondag 29 november 2009 03:30 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Sowieso de stem van spongebob, die vind ik echt wel beter in het Nederlands
Omdat iedereen een gevoel voor humor heeft. Behalve jij, jij bent het type waarvoor ze hutjes hebben gebouwd midden in de bergen. Veel plezier kluizenaar. Dit is een Spongebobmaatschappij.quote:
\wat haat jequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Spongebob
Patrick
Squidward
Mr Krabs
Pijnlijke constateringquote:Op zondag 29 november 2009 15:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat iedereen een gevoel voor humor heeft. Behalve jij, jij bent het type waarvoor ze hutjes hebben gebouwd midden in de bergen. Veel plezier kluizenaar. Dit is een Spongebobmaatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |