Dat was vroeger. Ik zit alweer 2 jaar in Engeland.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:39 schreef Adelante het volgende:
Jij woont toch in verre Tropische oorden, moet je daar sowieso stoken?
UK.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:39 schreef Adelante het volgende:
Jij woont toch in verre Tropische oorden, moet je daar sowieso stoken?
Vroeger, in Belgie, woonde ik op 4 hoog en had een kachel die beneden in de kelder stond (op mazout-stookolie). Dan duurde het na aanzetten letterlijk een uur voordat mijn verwarming iets begon te doen, omdat eerst alle buizen naar boven heetgestookt moesten worden (en inderdaad de 3 verdiepingen onder mij lekker konden profiteren).quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:38 schreef Salatrel het volgende:
wat leuk. ik zit op de 1e verdieping en de buis voor verwarming loopt door mijn woonkamer naar boven![]()
heb de verwarming zelf nog niet aan hoeven doen aangezien boven mij een koukleum woont
Kraak het en begin er een wietplantagequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:35 schreef SeLang het volgende:
Sinds het appartement onder mij leeg staat moet ik veel harder stoken!
Vroeger kon ik tenminste lekker parasiteren op opstijgende warmte
Dit is mijn klacht
Een man van de wereld.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Ik zit alweer 2 jaar in Engeland.
Ik heb geen pizzahut onder me, en heb de verwarming nog helemaal niet aangehad. Zit zelfs bovenin een flat (koudste punt in een flat), zonder warmte afkomstig van buren en enkel glas.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Slickk het volgende:
Haha, TS faalt.
Onder mij zit een pizzeria, dikke warmte van die ovens enzo. Heb gister pas voor het eerst de verwarming aan hoeven doen dit jaar.
Stoer.quote:Op zondag 29 november 2009 04:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb geen pizzahut onder me, en heb de verwarming nog helemaal niet aangehad. Zit zelfs bovenin een flat (koudste punt in een flat), zonder warmte afkomstig van buren en enkel glas.
Ha!
Het kutte is gewoon dat dit nog waar is ookquote:Op zondag 29 november 2009 04:07 schreef Flashwin het volgende:
Verwarming
Mensen met een beetje pc hebben geen verwarming nodig
Want je voeding van 1000Watt verstookt altijd 1000Watt en dus warmte?quote:Op zondag 29 november 2009 04:07 schreef Flashwin het volgende:
Verwarming
quote:Op zondag 29 november 2009 04:07 schreef Flashwin het volgende:
Verwarming
Of een lekker arme laptop op je buik...quote:Op zondag 29 november 2009 04:07 schreef Flashwin het volgende:
Verwarming
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |