Whehequote:Op zondag 29 november 2009 11:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Op dit liedje kan je alleen maar hoempapa'en.
Erg irritant inderdaad en ook het geouwehoer over drank en katers. Zo gemaakt allemaalquote:Op zondag 29 november 2009 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Annemieke, houdt es op met dat 'uitgevroten'![]()
Annemieke is prima zolang ze d'r mond dichthoudt.quote:Op zondag 29 november 2009 11:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg irritant inderdaad en ook het geouwehoer over drank en katers. Zo gemaakt allemaal
Daar valt wat voor te zeggenquote:Op zondag 29 november 2009 11:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Annemieke is prima zolang ze d'r mond dichthoudt.
A moi !quote:Op zondag 29 november 2009 11:47 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Hans ik had gisteravond RegioFM er op en er werden van meerdere artiesten gewoon 2x in het uur het zelfde nummer gedraaid, gaat lekker daar
Echt wel ! Ik ga ff meezingenquote:Op zondag 29 november 2009 11:48 schreef Noortje. het volgende:
Wel een goede request.
Hee wat gek, dan gaat de radio juist uit hierquote:Op zondag 29 november 2009 11:50 schreef Cee het volgende:
Ik zet de radio om 12 uur maar weer aan. Uitgevroten katers die onze vrienden van [insert band name here] zijn (om maar even een aantal standaard uitspraken erin te gooien) zijn niet echt m'n ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje een niet heel erg prettig stemgeluid, imho. Verder wel een relaxte plaat, maar niet mijn smaakquote:Op zondag 29 november 2009 12:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind hem best tof.
Alleen zijn stem, nee.
Hmja, en zo'n stem is best essentieel bij een plaatquote:Op zondag 29 november 2009 12:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind hem best tof.
Alleen zijn stem, nee.
Ja dat inderdaad. Nummer is tof (en op zich wel mijn smaak), maar ik vind zijn stem niet fijn in de oren liggen dus da's een beetje naar.quote:Op zondag 29 november 2009 12:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje een niet heel erg prettig stemgeluid, imho. Verder wel een relaxte plaat, maar niet mijn smaak.
Da's dus ook het probleem.quote:Op zondag 29 november 2009 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, en zo'n stem is best essentieel bij een plaat
En wat Roel zegt is dat juist wel erg belangrijkquote:Op zondag 29 november 2009 12:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Nummer is tof (en op zich wel mijn smaak), maar ik vind zijn stem niet fijn in de oren liggen dus da's een beetje naar.
Er moet gewoon een goede cover komen.quote:Op zondag 29 november 2009 12:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En wat Roel zegt is dat juist wel erg belangrijk
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA toffe plaat van Madonna !
Hans, je kans!quote:Op zondag 29 november 2009 12:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Da's dus ook het probleem.
Ik wil een keer meedoen met FlirtblablaMaar ik weet niemand.
quote:Op zondag 29 november 2009 13:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, ik heb al afgesproken met Eliza.
Shitttt.quote:Op zondag 29 november 2009 13:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, ik heb al afgesproken met Eliza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |