Nee ik vroeg het me gewoon zomaar af.quote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb toch niet op je gestemd?
Oh, dan vind ik je een kutuserquote:Op maandag 30 november 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het me gewoon zomaar af.
Niet edittenquote:Op maandag 30 november 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het me gewoon zomaar af.Ik vraag het me af omdat jij aangegeven hebt een hekel te hebben aan klb-ers, en aangezien ik er met kop en oren boven uitsteek.
Je hebt meerdere malen aangegeven dat je de KLB liever mijdt en er alleen noodzakelijk komt. Post kan ik niet zo in 1 2 3 vinden.quote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet editten![]()
Waar heb ik gezegd een hekel te hebben aan KLB-ers?
Gewoon geduld hebbenquote:
Bullshitquote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt meerdere malen aangegeven dat je de KLB liever mijdt en er alleen noodzakelijk komt.
Ok, duidelijk.quote:
Een kutuserquote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, duidelijk.
En wat vind je van mij als user?
Zeker weten?quote:
Wie zie je hier liever opduvelen? Ik of Lamon?quote:
Geen van beide, ik houd van jullie beide evenveelquote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie zie je hier liever opduvelen? Ik of Lamon?
Je dicht jezelf te veel eer toe.quote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lamonquote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Door mijn zwakbegaafdheid weet ik niet wat je hiermee bedoeld .quote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je dicht jezelf te veel eer toe.
Hard van goudquote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen van beide, ik houd van jullie beide evenveel
En zeker ook dyslexiequote:Op maandag 30 november 2009 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Door mijn zwakbegaafdheid weet ik niet wat je hiermee bedoelt .
[..]
Hard van goud
Weer die klote D.quote:
Wie de fuck ben jij dan? Ontzettende natnek.quote:Op maandag 30 november 2009 22:37 schreef FFSletop het volgende:
Weet je, ik ben nog niet een keer genoemd in zon lijstje![]()
Ja, en hier zijn we met verkiezingen bezig, dus waarom ik nou iedere VBL-er in mn nek krijg ontgaat me een beetje. Ik kwam vandaag deze post van Danny tegen en die vond ik wel mooi:quote:Op maandag 30 november 2009 23:12 schreef tong80 het volgende:
Ik mis het voetbal in Fok.
Begrijp je dat Yvonne ?
Mooi zeg!quote:
Ik ga er niet op in. Noem me maar een lafaard ik post op beide forums.quote:Op maandag 30 november 2009 23:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en hier zijn we met verkiezingen bezig, dus waarom ik nou iedere VBL-er in mn nek krijg ontgaat me een beetje. Ik kwam vandaag deze post van Danny tegen en die vond ik wel mooi:
't VBL-forum: de stats #8
Maar tong dat is al zo vaak besproken. Je weet toch van de hoed en de rand. De oorlog was ook jammer, maar dat is ook nog maar beperkt tot 2 minuten per jaar.quote:Op maandag 30 november 2009 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga er niet op in. Noem me maar een lafaard ik post op beide forums.
Ik zei alleen dat het jammer is dat het mooiste voetbalforum er niet meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |