quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:49 schreef Lano het volgende:
[..]
Dan heb jij de verkeerde vriendin, ik pijpte vriendlief altijd uitgebreid als ik ongesteld was, heb em nooit horen klagen
Precies, vrouwen hebben dan om een of andere reden altijd trek in chocola. Dus als ik m'n lul in een pot Nutella heb gedoopt kan ze er niet van af blijvenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:49 schreef Lano het volgende:
[..]
Dan heb jij de verkeerde vriendin, ik pijpte vriendlief altijd uitgebreid als ik ongesteld was, heb em nooit horen klagen
Ik zei vroeger altijd maanverbandXDquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:14 schreef Seneca het volgende:
Maatverband? Is dat verband dat je bij je maten aanbrengt?
Prikpil is al heel lang geleden voor mij maar ik heb nu een spiraaltje en nu al bijna drie jaar niet meer ongesteld geweest..alleen de vreetbuien blijvenquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:25 schreef Lano het volgende:
Hoelang ben je met de prikpil niet meer ongesteld dan? Dacht dat je dan om de 3 maanden was?
Vandaar je naamquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:37 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Prikpil is al heel lang geleden voor mij maar ik heb nu een spiraaltje en nu al bijna drie jaar niet meer ongesteld geweest..alleen de vreetbuien blijven.
hey, ik heb nieuws:quote:
quote:Een jongensnaam is een voornaam, die aan jongens gegeven wordt. Sommige namen, zoals Jo, Anne, Hennie of Willie, kunnen zowel aan jongens als aan meisjes gegeven worden.
3 valt bij mij af...maar wel vermoeidheid, kouwelijk en oh ja ...idee dat je meloenen in je BH hebtquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:48 schreef Anne090 het volgende:
1. hoofdpijn
2. gedoe met tampons (of maatverband)
3. humeur
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:47 schreef Skaai het volgende:
Die smerige troep die uit je kut komt..
heheXD XD XD XDquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:20 schreef Lano het volgende:
[..]
Ik zei vroeger altijd maanverbandXD
3 valt bij mij af, komt bij dat ik de eerste 2 dagen altijd het idee heb dat er een blok beton op mn onderrug hangt en buikpijn niet te vergetenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:48 schreef Anne090 het volgende:
1. hoofdpijn
2. gedoe met tampons (of maatverband)
3. humeur
Om dat wat uit te breiden. Vrouwen zijn ongesteld, supervervelend enzo. Maar ZIJ zijn ongesteld, mannen niet. Waarom moeten wij dan ook lijden...quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef stbabylon het volgende:
Het gezeik. Maar dat is erger vlak voor ze ongesteld worden.
6.Dat je all het gezeik van je vriendin aan moet horen over hoe kut ik wel niet benquote:
Ach ik vind het niet veel viezer dan normale sexquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:45 schreef zeemonster het volgende:
"ShiroYasha , klopt ik ben een echt monster.
Verder ga je er niet dood aan , maar het is wel een beetje een vieze bedoening.. en het vlekt zo.
Hey nieuwe vriendquote:
Ga die dagen naar vrienden toe. En laat haar in haar prut gaarkoken...quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:03 schreef donthate het volgende:
[..]
6.Dat je all het gezeik van je vriendin aan moet horen over hoe kut ik wel niet ben.Heb op de of andere manier altijd vriendinnen gehad die dan op mij gingen afreageren
![]()
Vooral die buikkrampen, gelukkig wel alleen last van de 1e dagquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:49 schreef Lano het volgende:
Buikkrampen, plus constant moeten nadenken voordat je ergens heengaat of daar wel een wc is enzo
Heb jij inlegkruisjes op maat? Waar kan je dat bestellen?quote:
Ooh ik wil juist veel meer sex hahaha (meer zin) maar of de mannen daarop zitten te wachten.. lol!quote:
Dat is geen seks. Wel lekker, maar ik bedoelde neuken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:49 schreef Lano het volgende:
[..]
En jij vind dat ook geen probleem?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:30 schreef Wicked-Witch het volgende:
Mijn vent heeft er geen probleem mee
Condoom om, handdoek er onder en daarna douchen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
En jij vind dat ook geen probleem?
Het lijkt me gewoon zo'n a-sexueel gezicht als heel zijn penis ( en de rest) onder bloed zou zitten.![]()
Ieder zijn ding hoor, als beide er geen moeite mee hebben lekker doen, maar die buikkruipen en bloed lijkt me geen goede basisi voor lekkere sex.
en zoals ik al schreef, er zijn meer manieren om elkaar een hoogtepunt te bezorgen.
Dat kan ook, maar dat condoom blijft toch nodig. Die bonkjes en sliertjes wil je echt niet op je penis hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:56 schreef snakelady het volgende:
Dan nog liever gewoon onder douche.
Ik weet niet wat jij onder Rome verstaat maar bij mij is Rome toch echt mijn eigen orgasme, en daar kom je niet zonder aan mijn ongestelde doos te zittenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:54 schreef snakelady het volgende:
Mijn man moet er ook niet aan denken overigens, die 5 dagen duren wel erg lang, maar gelukkig leiden er meer wegen naar Rome
Gelukkig staan de beste stuurlui altijd aan de walquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:00 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder Rome verstaat maar bij mij is Rome toch echt mijn eigen orgasme, en daar kom je niet zonder aan mijn ongestelde doos te zitten![]()
Maar een echte kapitein vaart gelukkig ook door de rode zee![]()
is ´de wal´ het nieuwste synoniem voor internet?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig staan de beste stuurlui altijd aan de wal
Jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:06 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
is ´de wal´ het nieuwste synoniem voor internet?![]()
wij zijn iedere maand ongesteld, moeten kinderen baren, komen in de overgang , dus zeur nou niet over een paar dagen lijdend voorwerp zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om dat wat uit te breiden. Vrouwen zijn ongesteld, supervervelend enzo. Maar ZIJ zijn ongesteld, mannen niet. Waarom moeten wij dan ook lijden...
Dat. En dubbel jammer omdat seks helpt tegen de buikpijn.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
strontgeil zijn en niet kunnen neuken![]()
( nja theoretisch natuurlijk wel, maar das wel erg veel gedoe en gorigheid etc)
een orgasme helpt tegen buikpijn! helaas staat sex niet voor alle vrouwen altijd garant voor een orgasmequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:57 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Dat. En dubbel jammer omdat seks helpt tegen de buikpijn.
Weet niet of je je eigen lichaam een beetje kent maar om je clitoris aan te raken hoef je niet daadwerkelijk je vagina in...... en dat is waar het bloed vandaan komt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:00 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder Rome verstaat maar bij mij is Rome toch echt mijn eigen orgasme, en daar kom je niet zonder aan mijn ongestelde doos te zitten![]()
Maar een echte kapitein vaart gelukkig ook door de rode zee![]()
Overdrijven kun je ook zegquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:59 schreef DDBtje het volgende:
Het irritantste, pfff het hele gebeuren is gewoon zwaar uhmm k*t.
Maar dat ik daarnaast er zeker een dag of 5 letterlijk ziek van ben, het hele onzin gebeuren gemakkelijk 12 dagen kan duren en me iedere maand afvraag of er nog wel bloed in mijn lichaam blijft zitten vind ik toch wel het irritantste...
Behalve die 5 dagen dat ik zo ziek ben heb ik gelukkig geen moeite met seks wanneer ik ongesteld ben...anders zou ik bijna geen seks meer kunnen hebben.
en niet onbelangrijk, mijn vriend maakt het ook niets uit.
Kan jij beoordelen hoe een ander zich voelt? vreemd...quote:Op zondag 29 november 2009 00:11 schreef IrCute het volgende:
[..]
Overdrijven kun je ook zegWat dacht je van aan de pil gaan en advil ofzo? Ik bloedde ook als een rund op mijn 15de maar nu ik aan de pil zit, nauwelijks meer. En pilletjes tegen ongesteldheid helpen ook.
Ik denk dat als iemand er zoveel last van heeft de voor de hand liggende dingen al heeft uitgeprobeerd. Beetje voorbarig om te zeggen dat ze overdrijft.quote:Op zondag 29 november 2009 00:11 schreef IrCute het volgende:
[..]
Overdrijven kun je ook zegWat dacht je van aan de pil gaan en advil ofzo? Ik bloedde ook als een rund op mijn 15de maar nu ik aan de pil zit, nauwelijks meer. En pilletjes tegen ongesteldheid helpen ook.
Mijne ook niet hoor, een echte vent is niet bang voor een beetje bloed whehehequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:30 schreef Wicked-Witch het volgende:
Mijn vent heeft er geen probleem mee
O'ja, dat is de definitie van een echte vent.quote:Op zondag 29 november 2009 00:44 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Mijne ook niet hoor, een echte vent is niet bang voor een beetje bloed whehehe![]()
hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:49 schreef Lano het volgende:
[..]
Verklaar me dit aubquote:Op zondag 29 november 2009 03:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ik heb eigenlijk nergens last van wanneer ik ongesteld ben... enkel dat ik naar buiten moet in de kou om mijn tampon weg te pleuren in de kliko omdat ik hem liever niet in de pleeprullenbak laat rotten... Thats it. Geen buik-, hoofd-, rugpijn of moodswings of wat. Een dag of 4 zijn tampons fijn om bij de hand te hebben en that's it. Mocht ik zin hebben in sex, dan doe ik dat gewoon.
Al dat gezeik van vrouwen altijd![]()
(Nee hoor, ik weet dat er mensen zijn die er wel veel last van hebben, gelukkig geldt dit niet voor mij)
Zoals het er staat: ik laat liever geen bloederige wattenstaafjes in mijn plee (in de prullenbak dan wel) liggen en in de keuken weggooien vind ik ook niet erg fris. Dus hoppa: naar buiten met die handel.quote:
Dat houdt ook een keer op he? Ik kon wel een halfjaar doorgaan, maar dan werd ik toch echt ongesteld.quote:
daar heb je prima mini zakjes voor waar je n knoopje in maakt en hij helemaal afgesloten is,geen probleem dus.quote:Op zondag 29 november 2009 04:13 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Zoals het er staat: ik laat liever geen bloederige wattenstaafjes in mijn plee (in de prullenbak dan wel) liggen en in de keuken weggooien vind ik ook niet erg fris. Dus hoppa: naar buiten met die handel.
Dit! en een kuthumeur soms..en buikpijn, rugpijn, puistjes, wat is het toch heerlijk om een vrouw te zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
strontgeil zijn en niet kunnen neuken![]()
( nja theoretisch natuurlijk wel, maar das wel erg veel gedoe en gorigheid etc)
JULLIE ja. Wij niet. Beetje vals wat je zegt, dat het op ons geprojecteerd mag worden en dat we daar niet over mogen klagen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
wij zijn iedere maand ongesteld, moeten kinderen baren, komen in de overgang , dus zeur nou niet over een paar dagen lijdend voorwerp zijn
Getver, dus je loopt met een bebloede tampon door je huis heen en de straat op?quote:Op zondag 29 november 2009 03:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ik heb eigenlijk nergens last van wanneer ik ongesteld ben... enkel dat ik naar buiten moet in de kou om mijn tampon weg te pleuren in de kliko omdat ik hem liever niet in de pleeprullenbak laat rotten...
Waarom kan je Tampax wel door de wc spoelen?quote:Op zondag 29 november 2009 12:13 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Getver, dus je loopt met een bebloede tampon door je huis heen en de straat op?![]()
Misschien moet je eens overstappen op Tampax, die kan je namellijk wel gewoon door de wc spoelen. Dan heb je helemaal nergens last meer van tijdens je menstruatie
Waarom weet ik niet, omdat ze biologisch afbreekbaar zijn denk ik? Het staat in elk geval op de verpakking en op de website van tampax. http://www.tampax.com/questionsanswers2.php?topic=3_1_6quote:Op zondag 29 november 2009 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom kan je Tampax wel door de wc spoelen?
Weer wat geleerdquote:Op zondag 29 november 2009 12:20 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, omdat ze biologisch afbreekbaar zijn denk ik? Het staat in elk geval op de verpakking en op de website van tampax. http://www.tampax.com/questionsanswers2.php?topic=3_1_6
Ik doe het al 15 jaar zonder problemen. En het is zooo makkelijk.
quote:Op zondag 29 november 2009 12:13 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Getver, dus je loopt met een bebloede tampon door je huis heen en de straat op?![]()
Misschien moet je eens overstappen op Tampax, die kan je namellijk wel gewoon door de wc spoelen. Dan heb je helemaal nergens last meer van tijdens je menstruatie
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:06 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
is ´de wal´ het nieuwste synoniem voor internet?![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:47 schreef trovey het volgende:
[..]
3 valt bij mij af...maar wel vermoeidheid, kouwelijk en oh ja ...idee dat je meloenen in je BH hebt
Vrij weinig, what's your point?quote:Op zondag 29 november 2009 17:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[quote]Op zondag 29 november 2009 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JULLIE ja. Wij niet. Beetje vals wat je zegt, dat het op ons geprojecteerd mag worden en dat we daar niet over mogen klagen.
[/quot
en wat voor ongemakken der natuur heeft de man te verduren dan?
off topic, met mijn humeur gebeurt niks tijdens menstruatie maar ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die het afreageren op degene die het dichts bij staat en dat is dan toch je vriend.
Dat heb ik juist op de dagen ervoor of er vlak na.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:47 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ooh ik wil juist veel meer sex hahaha (meer zin) maar of de mannen daarop zitten te wachten.. lol!
Goh wat een wijsheid...in de afgelopen 15 jaar 5 verschillende pil soorten, 2x een hormoonspiraaltje, 1x chemische curretage, 2x kijkoperatie, 1x operatieve curretage, op dit moment maandelijks stollingsmedicijnen en een anticonceptiepil voor vrouwen in de overgang en standaard aan de ijzerpillen omdat ik anders gevloerd ga de eerste 5 dagen van mijn cyclus...en dan nu dus eindelijk 12 dagen menstruatie ipv doorlopend....quote:Op zondag 29 november 2009 00:11 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ok, sorry danquote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Goh wat een wijsheid...in de afgelopen 15 jaar 5 verschillende pil soorten, 2x een hormoonspiraaltje, 1x chemische curretage, 2x kijkoperatie, 1x operatieve curretage, op dit moment maandelijks stollingsmedicijnen en een anticonceptiepil voor vrouwen in de overgang en standaard aan de ijzerpillen omdat ik anders gevloerd ga de eerste 5 dagen van mijn cyclus...en dan nu dus eindelijk 12 dagen menstruatie ipv doorlopend....
Ik denk niet dat ik overdrijf.
Leg eens een warme kruik (zo'n waterzak) tegen je buik of in je rug... doet bij mij ook wonderen, al wordt het bloeden dan even iets heviger...quote:Op zondag 29 november 2009 23:06 schreef betty_sue het volgende:
De pijn. De hele nacht schreeuwen van de pijn en proberen het weg te puffen.
Medicijnen helpen niet. Lijkt goddomme wel een bevalling bij mij..
Oh, en dan komt het bloed nog. Grmbl.
Ik heb geen anticonceptie meer nodig, ben 13 jaar geleden gesteriliseerdquote:Op maandag 30 november 2009 03:59 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
@biekske: ga eens voor een mirenaspiraaltje of de nuvaring.
Helpt helaas niet. Heb alles geprobeerd maar niks werkt. Gewoon uitzitten.quote:Op zondag 29 november 2009 23:15 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Leg eens een warme kruik (zo'n waterzak) tegen je buik of in je rug... doet bij mij ook wonderen, al wordt het bloeden dan even iets heviger...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |