SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:16 schreef sinadO het volgende:
Het isNo fucking way. Ik denk gewoon goudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?!
1: sinds wanneer ben jij mod en wáár?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No fucking way. Ik denk gewoon goud!
Dacht ik ook, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No fucking way. Ik denk gewoon goud!
Uiterst briljant juist, je gaat er over napraten, over nadenken én de filmmaker laat de keuze voor iedereen vrij.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:23 schreef guapo het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar zeker weten doe ik het niet.
Snappen de filmbazen dan niet dat ze op deze manier de kijkers met een leeg gevoel achterlaten?
Sinds een maand of twee op PUBquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
1: sinds wanneer ben jij mod en wáár?
2: Snopes heeft het niet debunked dus tot nu toe is dat wel degelijk wat er in die koffer zit.
Ik denk dat de vibo van je zus in dat koffertje zatquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:26 schreef guapo het volgende:
Het zou ook de andere handschoen van michael jackson kunnen zijn. Die was toch met diamanten?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:16 schreef sinadO het volgende:
Het isJa klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vibo van goudquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat de vibo van je zus in dat koffertje zat
Omdatquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds een maand of twee op PUBen hmm oke, maar hoe dat zo dan? Waarom zijn ziel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
OmdatWhat the fuck, ik krijg nu het idee dat ik bij die film het hele verhaal heb gemist ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoezo is z'n ziel dan weg?
He has sold his soul to the devil. Ga die film kijken!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
What the fuck, ik krijg nu het idee dat ik bij die film het hele verhaal heb gemist ofzohoezo is z'n ziel dan weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |