abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75086410
Ik zat net die film te kijken van Fulp Fiction, je weet wel die film waarin de ene tegen de andere zegt dat ze in nederland mayonaise bij de friet eten.

Maar goed, het ging mij om die koffer. Op het einde in de film doet die ene de koffer open en laat hem zien aan die ene die de vreettent overvallen samen met z'n vrouw.

Ik wilde ook graag de inhoud zien van de koffer. Ik kon wel zien dat het reflecteerde in het gezicht van de overvaller dus het had goud kunnen zijn maar ik weet het niet zeker.

Dus daarom is mijn klacht dan ook dat ik wil weten wat er in de koffer zat. Hier zit ik nu al de hele tijd over te denken.
Bonusklacht: filmbazen die bij sommige belangrijke scenes niet alles laten filmen.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_75086435
Het is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_75086479
Het was een Patronus.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:19:56 #4
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_75086515
Patat mèt!
How can I make this topic about me?
pi_75086540
Goud.
pi_75086563
Dat noemen ze nou een MacGuffin, uitgevonden door Alfred Hitchcock.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_75086565
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:16 schreef sinadO het volgende:
Het is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch?
No fucking way. Ik denk gewoon goud !
pi_75086595
Haha die film heb ik eergisteren nog gekeken, volgens mij zat er goud in die koffer.
pi_75086598
Ik denk sperma
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_75086600
Verder ben je echt een fantasieloze loser als de filmmaker alles aan je moet laten zien TS. Less is more is nog altijd het toverwoord van vele filmmakers. Suggereren is vaak net zo spannend/eng/etc. dan het daadwerkelijk laten zien.
pi_75086601
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

1: sinds wanneer ben jij mod en wáár?
2: Snopes heeft het niet debunked dus tot nu toe is dat wel degelijk wat er in die koffer zit.
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_75086611
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dacht ik ook, maar zeker weten doe ik het niet.
Snappen de filmbazen dan niet dat ze op deze manier de kijkers met een leeg gevoel achterlaten?
-weg, zie banmeldtopic-
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:24:49 #13
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_75086655
De shining eenhoorn van een unicorn.

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_75086666
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:23 schreef guapo het volgende:

[..]

Dacht ik ook, maar zeker weten doe ik het niet.
Snappen de filmbazen dan niet dat ze op deze manier de kijkers met een leeg gevoel achterlaten?
Uiterst briljant juist, je gaat er over napraten, over nadenken én de filmmaker laat de keuze voor iedereen vrij.
pi_75086686
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:23 schreef sinadO het volgende:

[..]

1: sinds wanneer ben jij mod en wáár?
2: Snopes heeft het niet debunked dus tot nu toe is dat wel degelijk wat er in die koffer zit.
Sinds een maand of twee op PUB en hmm oke, maar hoe dat zo dan? Waarom zijn ziel?
pi_75086691
Het zou ook de andere handschoen van michael jackson kunnen zijn. Die was toch met diamanten?
-weg, zie banmeldtopic-
pi_75086704
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:26 schreef guapo het volgende:
Het zou ook de andere handschoen van michael jackson kunnen zijn. Die was toch met diamanten?
Ik denk dat de vibo van je zus in dat koffertje zat
pi_75086712
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:16 schreef sinadO het volgende:
Het is
SPOILER
Toch?
Ja klopt.
SPOILER
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_75086716
Die bonusklacht is onzin btw.
Zulke dingen worden gewoon gedaan om de interesse van de kijker te trekken. Natuurlijk wil je meteen weten wat er in die koffer zit, Dat is ook de bedoeling!
Ik denk dat je het gewoon moet vergeten, Quinton heeft wel meer rariteiten in zijn films, je houd ervan of niet.
(Niet alle films zijn zo gemaakt zodat jij je optimaal kan vermaken )
SPOILER
pi_75086718
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik denk dat de vibo van je zus in dat koffertje zat
vibo van goud
pi_75086759
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Sinds een maand of twee op PUB en hmm oke, maar hoe dat zo dan? Waarom zijn ziel?
Omdat
SPOILER
pi_75086772
pi_75086777
pi_75086794
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:28 schreef sinadO het volgende:

[..]

Omdat
SPOILER
What the fuck, ik krijg nu het idee dat ik bij die film het hele verhaal heb gemist ofzo hoezo is z'n ziel dan weg?
pi_75086839
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

What the fuck, ik krijg nu het idee dat ik bij die film het hele verhaal heb gemist ofzo hoezo is z'n ziel dan weg?
He has sold his soul to the devil. Ga die film kijken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')