Ja ik dus nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht even kijken of mensen de krant goed gelezen hadden......
Te makkelijk hequote:Op zaterdag 28 november 2009 18:56 schreef tomtomaat het volgende:
Boer
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:19 schreef tomtomaat het volgende:
Als je het weet is alles makkelijk.....
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:57 schreef tomtomaat het volgende:
Guus kom naar huus, want de koeien staan op springen....
moet je er wel een puntje bij optellenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:57 schreef BasOne het volgende:
[..]
Te makkelijk he
Stand AKQ 1803:
5 qonmann
2 Ofyles2
1 slaveloos
2 Rucebo
1 Yankee
2 tomtomaat
3 BasOne
1 mr_anonimous
Ik was de B /B iig niet vergetenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:00 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
moet je er wel een puntje bij optellen
The Bold and the Beautiful?quote:
Waat een zaad serie is dat zeg... letterlijk, er is er altijd wel 1 zwanger en altijd van de man van een ander waar ze ooit eens me getrouwd waren maar nu toch niet meer, toch wel, toch niet, toch wel, toch niet.........quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Bold and the Beautiful?
Nou jongens, vanaf nu alleen nog maar sportquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:06 schreef BasOne het volgende:
Geeeeen idee, wil je me de mond snoeren moet je sport vragen stellen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:07 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nou jongens, vanaf nu alleen nog maar sport
Je kijkt de Bold and the Beautiful en je houdt niet van Sport! Dames en Heren we hebben Gordon ontmaskert!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:06 schreef BasOne het volgende:
Geeeeen idee, wil je me de mond snoeren moet je sport vragen stellen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kijkt de Bold and the Beautiful en je houdt niet van Sport! Dames en Heren we hebben Gordon ontmaskert!
Ik kijk mee, tv staat aan tijdens het etenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kijkt de Bold and the Beautiful en je houdt niet van Sport! Dames en Heren we hebben Gordon ontmaskert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |