abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75085284
Normaal ben ik niet zo'n klager en doe ik gewoon mijn werk goed. Maar de laatste tijd heb ik dus echt moeite om m'n werk te doen met de juiste instelling. Ben ik dus de hele dag chagrijnig en merk nu dat ik in een negatief spiraal terecht ben gekomen.

Maar het kan ook niet anders met al randmongolen die ik dagelijks tegenkom. Bijv. dat ik gewoon mijn werk probeer te doen om de orde te handhaven in deze maatschappij, maar daarin elke dag keihard wordt tegen gewerkt. Ik bedoel geef nou eens gewoon toe dat je fout zit. En dit dag in en dag uit.

Zo ook vandaag. We kregen een melding van HD dat we bij een randmongool langs huis moest, omdat ie wat had gestolen. Gezien we wisten dat het om een zwarte man ging met een crimineel verleden werden er 2 auto's en 6 man erop afgestuurd. Kloppen we aan om zijn verhaal aan te horen begint ie spontaan te huilen dat het discriminatie is en dat die vetklep van een shoarmaboer een vuile nazi is. En dat ie die 2,5 euro wel gewoon gaat terug betalen. Ik bedoel wtff! 6 man en 2 auto's erop afsturen voor 2 euro fucking 50!

Maar met dit soort josti's heb ik dus dagelijks te maken. Zucht:

klacht: stelende neger
subklacht: agent inroepen voor 2,50 euro
bonusklacht: friet was niet te eten.
pi_75085308
Slechte lemming.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_75085313
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_75085324
Nou moet ik eerlijk zeggen dat die shoarmaboer ook daadwerkelijk een vuile nazi is.

Tevens: opkankeren met je bonusklacht .

Maar; positief blijven! .
pi_75085393
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:30 schreef zovty het volgende:

opkankeren
met je bonusklacht .
pi_75085443
ophoeren met die bonusklachten
pi_75085453
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

He! Lauwe shit mang, jij kan tekst bold maken! .
  PR/Manusje van alles zaterdag 28 november 2009 @ 15:36:06 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75085494
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')