Normaal ben ik niet zo'n klager en doe ik gewoon mijn werk goed. Maar de laatste tijd heb ik dus echt moeite om m'n werk te doen met de juiste instelling. Ben ik dus de hele dag chagrijnig en merk nu dat ik in een negatief spiraal terecht ben gekomen.
Maar het kan ook niet anders met al randmongolen die ik dagelijks tegenkom. Bijv. dat ik gewoon mijn werk probeer te doen om de orde te handhaven in deze maatschappij, maar daarin elke dag keihard wordt tegen gewerkt. Ik bedoel geef nou eens gewoon toe dat je fout zit. En dit dag in en dag uit.
Zo ook vandaag. We kregen een melding van HD dat we bij een randmongool langs huis moest, omdat ie wat had gestolen. Gezien we wisten dat het om een zwarte man ging met een crimineel verleden werden er 2 auto's en 6 man erop afgestuurd. Kloppen we aan om zijn verhaal aan te horen begint ie spontaan te huilen dat het discriminatie is en dat die vetklep van een shoarmaboer een vuile nazi is. En dat ie die 2,5 euro wel gewoon gaat terug betalen. Ik bedoel wtff! 6 man en 2 auto's erop afsturen voor 2 euro fucking 50!
Maar met dit soort josti's heb ik dus dagelijks te maken. Zucht:
klacht: stelende neger
subklacht: agent inroepen voor 2,50 euro
bonusklacht: friet was niet te eten.