quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef ShaoliN het volgende:
Wie had gedacht dat zo'n suffe kutverkiezing toch nog vermakelijk kon worden. Wat faalt die breathtaking snoeihard zeg. Wat een domme slet.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:54 schreef Japsnars het volgende:
Oke, ik ga eens eventjes die slowchat doorlezen. Volgens mij is het nog best wel een leuk topic:
[..]
ik ken nog wel een paar goede spelers van de plaatselijke club uit raaltequote:Op zaterdag 28 november 2009 19:57 schreef reetveter het volgende:
Help Feyenoord met een ‘gratis spits’
nieuws Door: Redactie op 27 nov 2009
Financieel en sportief gezien gaat het niet goed met onze vrienden uit Rotterdam. De klassieker is al tijden geen klassieker meer. Overigens liggen wij er niet wakker van als we weer eens met een dikke overwinning van het veld stappen. Toch leven we stiekem een beetje mee met Feyenoord en vinden dat we ze moeten helpen. Vrijdag vernamen wij via Telegraaf.nl dat technisch directeur Leo Beenhakker een gratis spits naar De Kuip wil halen. Laten we Don Leo helpen met deze zoektocht door aanstaande maandag MASSAAL dagblad de Sp!ts op te sturen naar De Kuip. Gewoon even meenemen uit de plaatselijke zuil op het station, in een envelop en opsturen!
Een kleine moeite
Het is een kleine moeite om Feyenoord er weer bovenop te krijgen. Dagblad de Sp!ts heeft een oplage van gemiddeld 460.000 exemplaren. Daar moet toch wel een mooie Sp!ts tussen zitten voor onze vrienden uit Rotterdam...
Je kunt de nieuwe Sp!ts opsturen naar:
Feyenoord Rotterdam
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:12 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Oooh.. Jij bent óók heel erg lekker hoor!
.
Pssst, als er twee evenveel stemmen hebben, hoort de volgende een extra plaatsje lager te staan, zodat je plaats aangeeft hoeveel mensen er boven je staan. Dus C&C horen op plaats 7, en uwe schoonheid op plaats 9, etc.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:54 schreef Japsnars het volgende:
Oke, ik ga eens eventjes die slowchat doorlezen. Volgens mij is het nog best wel een leuk topic:
[..]
Omdat je een verrekte koekwaus bent.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
Waar noemt iedereen mij autistDit slaat volkomen nergens op.
een echte autistenreactiequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
Waar noemt iedereen mij autistDit slaat volkomen nergens op.
Nee laat maarquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joey? Wie is dat? En jij stemde ook niet op mij
. Ik kan het nog veranderne
Damn wat een reltopic zegquote:
Wtf, waarom doe jij mee?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joey? Wie is dat? En jij stemde ook niet op mij
. Ik kan het nog veranderne
Dat komt niet in mijn vocabulaire voorquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat je een verrekte koekwaus bent.
You're not the only one my friend, you're not the only one...quote:
Toch tof dat je dat in het Engelse typte.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
You're not the only one my friend, you're not the only one...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |