Razorlight?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:11 schreef Allure_ het volgende:
YOU'VE BEEN LOOKING FOR SOMEONE TO BELIEVE IN, TO LOVEEEEEE YOU UNTIL YOUR EYES RUN DRYYYY.
EUR 3.74quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik ook. Gelukkig toen die 20 eu was of minder. Bij prefix nog 50?
Tof, goede bandquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JE MOEDERRR, AN DER POEDER.
[..].
Je haalde skaai in?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihi ik sta eerste in de babe verkiezing!
Skaaiquote:
Heb je nog meegedaan aan die studentenverkiezingen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihi ik sta eerste in de babe verkiezing!
Whehe oplichters. Far Cry 2 is hier trouwens 15 euroquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
Bij de locale PC winkel kostte ie een jaar geleden nog 50euro
Het is gewoon een zeer goed spel met een van de beste PC single- en multigameplay.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is er nou zo speicaal aan die nieuwe call of duty? Broertje van m'n vriendin speelt dat ook serieus 7 uur elke dag.
Ja manquote:
Neeeequote:Op zaterdag 28 november 2009 19:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Skaai![]()
[..]
Heb je nog meegedaan aan die studentenverkiezingen?
[..]
Whehe oplichters. Far Cry 2 is hier trouwens 15 euro![]()
Jij zit toch ook 7 uur per dag op Fok!, wat is daar nou voor bijzonders aan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is er nou zo speicaal aan die nieuwe call of duty? Broertje van m'n vriendin speelt dat ook serieus 7 uur elke dag.
Skaai staat serieus zo hoog? Mennn, ik heb vast een hele aparte smaakquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja manal is ze vlak achter me
!
[..]
Neeee!
Het gaat toch niet om de foto, het gaat om m'n hoofdquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Skaai staat serieus zo hoog? Mennn, ik heb vast een hele aparte smaak
Ik twijfel tussen Chipszak/Aotearoa/Bt alhoewel ik dit wel een minder mooie foto van jou vind
En mensen die op yvonne stemmen
Die hele verkiezing is toch ook niet serieus te nemen als Yvonne en Skaai zo hoog staan? Ik stem dan ook maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Skaai staat serieus zo hoog? Mennn, ik heb vast een hele aparte smaak
Ik twijfel tussen Chipszak/Aotearoa/Bt alhoewel ik dit wel een minder mooie foto van jou vind
En mensen die op yvonne stemmen
neequote:Op zaterdag 28 november 2009 19:36 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Jij zit toch ook 7 uur per dag op Fok!, wat is daar nou voor bijzonders aan?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:41 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Die hele verkiezing is toch ook niet serieus te nemen als Yvonne en Skaai zo hoog staan? Ik stem dan ook maar gewoon niet.
Het gaat niet om je hoofdquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de foto, het gaat om m'n hoofd! Stem op mij
!
Ik doe het niet zo goed merk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de foto, het gaat om m'n hoofd! Stem op mij
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |