Beetje hetzelfde idee als een gesprek met een adviseur dus. Maar dan op een forum waar het maar de vraag is wie je gesprekspartner is. Ga gewoon naar een verzekeraar en laat je daar eens informeren. Zeker voor een verzekering als dit lijkt me dat aan te raden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:38 schreef FFraak het volgende:
Voor alle overige informatie stel gerust je vragen.
Even voor de volledigheid: een AVB is iets anders dan een BAV. De eerste dekt aansprakelijkheidsschades doordat je bij het uitoefenen van je beroep iets omgooit bij je klant. (net als de AVP)quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
typ gewoon eens AVB offerte in google in. vul hun vragenlijsten in waarbij ze verschillende vragen stellen en je weet het.
AVP is gemakkelijk. AVB hangt af tegen welk risico jij je wilt verzekeren. (vermogen,aansprakelijkheid derden,verkeerd advies gegeven).
Het is een prima vraag. Ondernemingsplannen en de informatie daarvoor vind je juist o.a. in specifieke fora als [WGR]. Dat één enkele user daar niet mee om kan gaan is zijn probleem.quote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef FFraak het volgende:
Het is mij duidelijk dat het op deze manier vragen geen zin heeft en ik idd toch echt met een adviseur zal moeten gaan praten.
Zal iets meer toelichten waarom ik het op deze manier geprobeerd heb. Ik moet mijn ondernemersplan in eerste instantie schrijven voor school en wou wat tijd besparen om op deze manier een indicatie van de kosten te krijgen.
Toch bedankt voor jullie antwoorden.
P.s.
Uiteraard zou ik nooit bij het echt starten genoegen nemen met alleen deze informatie maar voor nu was dit voldoende geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |