Conflict met snackbareigenaar.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:24 schreef Adelante het volgende:
Is dit een lemming op dat topic uit WGR?
En toen ? Vertel!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:41 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb zoiets een keer echt meegemaakt. Klant die vond dat hij te lang in de rij moest staan en daarom niet hoefde te betalen. Hij liep zo weg met zijn ijsjes en zijn zoontje van een jaar of 8.
Heb je dat zoontje uiteindelijk nog teruggekregen, of wat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:41 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb zoiets een keer echt meegemaakt. Klant die vond dat hij te lang in de rij moest staan en daarom niet hoefde te betalen. Hij liep zo weg met zijn ijsjes en zijn zoontje van een jaar of 8.
he shitquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Seneca het volgende:
Voorspelt de volgende lemmings:
Klant in eten die mijn snackbar steelt
Snackbar in klant die mijn eten steelt
Eten in snackbar die mijn klant steelt
Ik ben erachter aan gegaan, ging hij heel kinderachtig die ijsjes boven mijn hoofd houden zodat ik er niet bij kon. Hij was helemaal door het dolle heen en liep te schreeuwen dat hij in zijn recht stond en dat ik een hoer was etc. Ik heb toen vriendelijk om zijn naam gevraagd en voorgesteld om de politie te bellen als hij toch in zijn recht stond. Niet gegeven natuurlijk.quote:
Ook ermee in discussie gaan, gewoon der polizei bellen dan breekt het angstzweet hem wel uitquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben erachter aan gegaan, ging hij heel kinderachtig die ijsjes boven mijn hoofd houden zodat ik er niet bij kon. Hij was helemaal door het dolle heen en liep te schreeuwen dat hij in zijn recht stond en dat ik een hoer was etc. Ik heb toen vriendelijk om zijn naam gevraagd en voorgesteld om de politie te bellen als hij toch in zijn recht stond. Niet gegeven natuurlijk.![]()
Ik heb de ijsjes uiteindelijk wel af kunnen pakken, ook van zijn zoontje die er nogal bedremmeld uitzag. Lekker voorbeeld ben je dan als vader.
Tegen de tijd dat de politie er is is die gast al lang weg hoor. En ik vond het zielig voor dat jochie maar het was toch echt zijn vader die hem dit aandeed, niet ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ook ermee in discussie gaan, gewoon der polizei bellen dan breekt het angstzweet hem wel uit![]()
Maar nu heb je alvast ervaring hoe je met kut kinderen om moet gaan
Je moeder is niet thuis?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:53 schreef gniffie het volgende:
Ik wil ook wel een lekkere tik op mijn billen namelijk
Een tik van mijn moeder geeft dat ene speciale gevoel nietquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een tik van mijn moeder geeft dat ene speciale gevoel niet(en van een dude ook niet
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |