grapjasquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:22 schreef Meddo het volgende:
ga het cafe dan ook in in plaats van erop.. binnen zitten ze niet
Omdat die dwarsliggers binnen roken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk! Waarom zou je op een café gaan zitten?
Wat heeft een sigaret opsteken nou met het onder controle houden van je verslaving te maken? Of bedoel je soms dat deze mensen moeten stoppen? Het lijkt mij namelijk niet dat dit de bedoeling is van deze cafébezoekers en van falen is dus geen sprake.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik ga graag een avondje op café met vrienden. Lekker gezellig wat biertjes drinken en een kickertje leggen. Nu, het enigste nadeel aan cafébezoeken zijn de rokers. Ik krijg telkens oogirritaties van die rookgordijnen die er ontstaan door mensen die hun verslaving niet onder controle kunnen houden. Dan kom je thuis en stinkt je kleding uren in de wind naar rook.
Klacht: mistbanken in cafés.
Verhuis naar Nederlandquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik ga graag een avondje op café met vrienden. Lekker gezellig wat biertjes drinken en een kickertje leggen. Nu, het enigste nadeel aan cafébezoeken zijn de rokers. Ik krijg telkens oogirritaties van die rookgordijnen die er ontstaan door mensen die hun verslaving niet onder controle kunnen houden. Dan kom je thuis en stinkt je kleding uren in de wind naar rook.
Klacht: mistbanken in cafés.
wat zijn sommige mensen toch compleet wereldvreemdquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:23 schreef T-J-Nominos het volgende:
Sinds wanneer mag je in een café weer roken? En dat nog wel in Nederland
Ja, ik sta ook perplexquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat zijn sommige mensen toch compleet wereldvreemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |