Hij zit met zijn PR bijna in het hoofdtoernooi van Wimbledon. Er moeten er geloof ik nog 2 afzeggen en de kans is groot dat dat gaat gebeuren. Als dat gebeurt, speelt hij dus ook Rosmalen.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:11 schreef Norrage het volgende:
Zie hem ook wel gewoon die finale binnentikken na die eerste rondes van hem.
Doet is mee aan Rosmalen?? Of kwalis Wimbledon?? hij moet ff die top 100 halen, dan komt ie er wel weer! is ie van die challengers af.
Hij had die stijgende lijn wel, maar de keuze van HC voor de Davis Cup heeft het even vertraagd...ik blijf het achterlijk vinden van Siemerink (of de KNLTB, whoever het heeft uitgekozen)quote:Op zondag 6 juni 2010 12:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Robin lijkt de stijgende lijn nu (pas) eindelijk te pakken te hebben
Kortom, Haase is de op 2 na beste gravelspeler van het jaarquote:Op zondag 6 juni 2010 17:00 schreef sven23456 het volgende:
heerlijk dat robin blijft winnennu naar plek 150 ongeveer
..als het zo doorgaat heeft hij nipt verloren van de man die het nadal het moeilijkste kon maken dit jaar...
Starace speelt ook gewoon goed. Haase speelt niet eens slecht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:41 schreef danusz1986 het volgende:
Ik denk dat hij nu al die wedstrijden van vorige week in de benen voelt. Altijd lastig 1e ronde na een toernooioverwinning. Zeker tegen Starace op gravel is het geen schande om te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |