abonnement Unibet Coolblue
pi_75087460
Jammmer!
U MAD?
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:36:23 #27
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_75090122
jammer
wat is de planning nu verder?
  zaterdag 28 november 2009 @ 19:00:50 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75090958
Eigenlijk een schaamteloze tvp, maar jammer in ieder geval dat hij verloren heeft
Hadden jullie toch gelijk dat die gast erg goed bezig is.
Feit dat hij blijkbaar op de service verslagen is vind ik wel een goed teken. Haase kan goed serveren, maar is niet iemand die het puur daarvan moet hebben....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_75091300
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:36 schreef knijn1985 het volgende:
jammer
wat is de planning nu verder?
Het enigste wat bekend is dat hij de Knltb Masters speelt van 9-12 december.
Hij heeft een SE voor Salzburg. Als hij die gaat gebruiken voor aankomende week is nog niet bekend. Dit is wel het laatste toernooi wat hij kan spelen voor de Masters.
pi_75092776
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:14 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Het enigste wat bekend is dat hij de Knltb Masters speelt van 9-12 december.
Hij heeft een SE voor Salzburg. Als hij die gaat gebruiken voor aankomende week is nog niet bekend. Dit is wel het laatste toernooi wat hij kan spelen voor de Masters.
Hij heeft niet zomaar een SE voor Salzburg. Hij heeft een SE voor Salzburg mocht hij zich ingeschreven hebben voor het toernooi en geen kwalificaties heeft kunnen spelen doordat hij in Helsinki zover kwam. En ik heb geen idee of hij zich ingeschreven had voor Salzburg. Je krijgt niet zomaar een SE.
pi_75098105
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hij heeft niet zomaar een SE voor Salzburg. Hij heeft een SE voor Salzburg mocht hij zich ingeschreven hebben voor het toernooi en geen kwalificaties heeft kunnen spelen doordat hij in Helsinki zover kwam. En ik heb geen idee of hij zich ingeschreven had voor Salzburg. Je krijgt niet zomaar een SE.
Volgens mij hoef je niet perse ingeschreven te staan hoor ... weet het alleen niet zeker
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_75098419
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Volgens mij hoef je niet perse ingeschreven te staan hoor ... weet het alleen niet zeker
Jawel, dat moet je wel. Daar zijn die SE's namelijk voor bedoeld, anders slaan ze nergens op
quote:
Special Exempts (SE)

1. A player is eligible to receive a Special Exempt into the singles main draw of the following week?s Tournament, if he is unable to compete in that qualifying competition because he is still competing on the date the qualifying competition begins in another Qualified Event, and his current or Entry Protection position as of the date of the entry deadline would not have otherwise qualified him as a Direct Acceptance on the original Acceptance List if he had entered. In addition, a player
who is still playing a match at 9 p.m. on Friday (the Qualifying competition
sign-in deadline) is eligible to receive a Special Exempt only if he wins that
match.
Uit het ATP Rule Book
pi_75099287
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:05 schreef TheArt het volgende:

[..]

Special Exempts (SE)

1. A player is eligible to receive a Special Exempt into the singles main draw of the following week?s Tournament, if he is unable to compete in that qualifying competition because he is still competing on the date the qualifying competition begins in another Qualified Event, and his current or Entry Protection position as of the date of the entry deadline would not have otherwise qualified him as a Direct Acceptance on the original Acceptance List if he had entered. In addition, a player
who is still playing a match at 9 p.m. on Friday (the Qualifying competition
sign-in deadline) is eligible to receive a Special Exempt only if he wins that
match.
[..]

Uit het ATP Rule Book
Ik zie hier niet staan dat Haase ingeschreven had moeten staan ... het enige dat ik eruit begrijp is dat je een SE mag aanvragen als je in de week daarvoor nog een wedstrijd moet spelen, en die wint, op de dag dat de qualifying voor het volgende event begint. En dat is hier het geval.

Of ben ik nou scheel?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_75099987
Wel goed dat 'ie iig dit jaar alvast wat ritme opdoet, ook op de 'mindere' toernooien.
sig verwijderd door FA
pi_75101302
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ik zie hier niet staan dat Haase ingeschreven had moeten staan ... het enige dat ik eruit begrijp is dat je een SE mag aanvragen als je in de week daarvoor nog een wedstrijd moet spelen, en die wint, op de dag dat de qualifying voor het volgende event begint. En dat is hier het geval.

Of ben ik nou scheel?
Maar om deel te nemen aan de kwalificaties moet je je hebben ingeschreven voor het toernooi. Je kan je niet oninschreven melden bij een toernooi van hallo daar ben ik, ik heb deze week de halve finales gehaald, dus geef me maar rap één van de twee SE plaatsen. Als het zo zou werken.
  zondag 29 november 2009 @ 01:16:27 #36
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_75101477
quote:
Op zondag 29 november 2009 01:07 schreef TheArt het volgende:

[..]

Maar om deel te nemen aan de kwalificaties moet je je hebben ingeschreven voor het toernooi. Je kan je niet oninschreven melden bij een toernooi van hallo daar ben ik, ik heb deze week de halve finales gehaald, dus geef me maar rap één van de twee SE plaatsen. Als het zo zou werken.
Helemaal niet. Want die qualifiers voor challengers daar kun je je niet voor inschrijven. Dat gebeurt allemaal ter plekke. Haase was immers ook op de bonnefooi op Jersey terecht gekomen.

Het werkt dus wel degelijk zoals jij aaneemt dat het niet werkt ... Ik heb in een toernooi, dat gelijk of beter gedoteerd is dan dat van jullie deze week, afgelopen week een halve finale plek gehaald. Dus geef me die SE maar, want ik heb hier niet op tijd kunnen zijn om qualifiers te spelen. Zo werkt het wel degelijk
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_75112632
Haase speelt niet in Salzburg. Hij staat niet in het hoofdschema en er zijn 2 andere tennissers met SE.
pi_75116095
quote:
Op zondag 29 november 2009 01:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Helemaal niet. Want die qualifiers voor challengers daar kun je je niet voor inschrijven. Dat gebeurt allemaal ter plekke. Haase was immers ook op de bonnefooi op Jersey terecht gekomen.

Het werkt dus wel degelijk zoals jij aaneemt dat het niet werkt ... Ik heb in een toernooi, dat gelijk of beter gedoteerd is dan dat van jullie deze week, afgelopen week een halve finale plek gehaald. Dus geef me die SE maar, want ik heb hier niet op tijd kunnen zijn om qualifiers te spelen. Zo werkt het wel degelijk
Boez, hij mag sowieso geen SE als ik het goed begrip:
quote:
and his current or Entry Protection position as of the date of the entry deadline would not have otherwise qualified him as a Direct Acceptance on the original Acceptance List if he had entered.
Hij zou met zijn protected ranking dus in het hoofdtoernooi kunnen staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door VerdwaasdeVogel2 op 29-11-2009 21:17:34 ]
pi_75122998
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Boez, hij mag sowieso geen WC als ik het goed begrip:
[..]

Hij zou met zijn protected ranking dus in het hoofdtoernooi kunnen staan.
Deze discussie heeft niets met een WC te maken, maar met een SE (special exempt). En zijn protected ranking mag hij bij een aantal toernooien inzetten. Een WC en een PR hebben niets met elkaar te maken.
pi_75123571
Typo, het gaat natuurlijk om een SE. Die je, als ik het goed begrijp, alleen kan krijgen als je anders niet het hoofdtoernooi in kan met je ranking of anders protected ranking.
pi_75143973
Na 2 toernooien is Haase gestegen van geen ranking naar plaats 473. Zeer knap om dit al binnen 2 weken te bereiken.
pi_75192859
Robin was net op het Sportjournaal:
Belangrijke conclusies:
Met zijn knieën gaat het goed. Hij heeft nog wel een beetje vocht maar hiervan heeft hij geen last van. Volgens zijn begleiding kan hij hier niets iets erg later op lopen.
Hij vond het verschrikkelijk om er 2 jaar uit geweest te zijn en is blij dat hij zijn debuut heeft kunnen maken en daarin goed heeft gespeeld met 2 halve finale plaatsen.

Ik zie net dat het ook op de nos site staat. Voor de mensen de het gemist hebben, hier kan je het nog terugkijken:
http://content.nos.nl/player/play/tcm:5-604850/

[ Bericht 17% gewijzigd door tennisboy op 01-12-2009 19:44:34 ]
pi_75452553
Zoals verwacht krijgt Robin een wilcard voor Rotterdam:
quote:
Tweede wildcard Rotterdam naar Haase

Robin Haase. FOTO EPA
ROTTERDAM - Robin Haase heeft de tweede wildcard gekregen voor het 37e ABN Amro World Tennis Tournament. Dat maakte de organisatie woensdag bekend. Eerder kreeg Thiemo de Bakker al een wildcard voor het toernooi dat van 8 tot en met 14 februari 2010 plaatsvindt in Rotterdam.

,,Robin heeft in Rotterdam aangetoond één van de publiekslievelingen te zijn'', reageerde toernooidirecteur Richard Krajicek op de wildcard van Haase. De geboren Hagenaar keerde afgelopen maand terug op de tennisbaan na een slepende knieblessure.

Eerder bevestigden topspelers als Rafael Nadal, Novak Djokovic en Jo-Wilfried Tsonga al hun komst naar Rotterdam. (ANP)
  donderdag 10 december 2009 @ 00:39:36 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75468585
Misschien verwacht, maar toch mooi dat het ook daadwerkelijk gebeurd
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_75488852
Inderdaad!
  donderdag 10 december 2009 @ 21:35:18 #46
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_75497563
Op de Masters gewonnen
Hopelijk haalt ie de finale en dan tegen Thiemo
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_75585575
tvp !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_75670522
Robin Haase: 'Misschien moet ik met een handicap leven'

Na veertien maanden blessureleed maakte Robin Haase vorige maand zijn rentree. Zondag won hij meteen de Reaal Tennis Masters in Rotterdam. De problemen van Haase zijn daarmee nog niet achter de rug. Haase (22, foto): “Mijn knie is nog niet helemaal oké, maar ik kan er goed mee spelen. Dankzij medicatie, ontstekingsremmers, en oefeningen. Als ik wedstrijden speel, komt er nog altijd vocht in mijn knie. En er is instabiliteit. De bewegingen die mijn knie maakt tijdens een rally, zijn te vergelijken met iemand die zijn voorste kruisband heeft gescheurd. Alleen, die van mij is nog in orde. De doktoren hebben dit nog nooit gezien”

Haase blijft zoeken naar een oplossing. “Ik denk meer aan het alternatieve circuit. Heb ik nog niet gedaan, maar misschien helpt het.” Een moederkoekbehandeling, populair onder voetballers? “Nou, ik heb wel met koolsla op mijn knie gezeten. Het hielp, ik had minder vocht in mijn knie. Totdat ik weer de baan op ging. Ik houd er rekening dat het nooit meer helemaal goed komt met mijn knie, dat dit een handicap is waar ik als tennisser mee moet leren leven. Hopelijk kan ik de medicatie wat afbouwen.”


Das niet zo goed nieuws. Ben bang dat hij niet het optimale uit zijn carriere kan halen.
  woensdag 16 december 2009 @ 00:50:39 #49
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75674085
Leven met een handicap OK dat kan.
Maar als hij nog altijd met ontstekingsremmers en medicatie speelt (oefeningen zijn natuurlijk heel normaal als je iets aan een lichaamsdeel hebt wat niet functioneerd zoals het zou moeten)
Je kunt niet je hele carierre dat blijven doen, dat is hardstikke slecht voor je lichaam. Niet alleen voor knie, maar al die medicatie is echt niet goed voor je ofzo.

Wel vreemd dat er geen dokter is die het wel eens eerder heeft gezien.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_76359973
Eerste ronde een qualifier en bij een eventuele overwinning wellicht tegen de Bakker
(in Chennai)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')