lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef ScudRaket het volgende:
Lastige uitwedstrijd met 2-1 gewonnenHeb nog een puntje nodig voor de titel, maar ik wil eigenlijk ook wel door naar IV.
Jammer, maar heb geduld, you will succeed.quote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Na een blessure van mijn spits in de 6e minuut (en daarna 2 kansen door mijn reserve spits gemist), met 1-2 verloren. Waarschijnlijk kost me dit de titel. Dus het wordt nog een seizoentje V.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:46 schreef FrituurVetPet het volgende:de barriere 200 is gebroken. Weliswaar met MOTS (echter TS slechts op content), maar 204 hatstats gehaald!
1-4 gewonnen en nummer 3 op 0-0 blijven steken.
Ik heb het nu in eigen handen, als ik de laatste wedstrijd win, promoveer ik ongeacht het resultaat tegen de nummer 1 voor
DE DERDE KEER IN DRIE OPEENVOLGENDE SEIZOENEN![]()
![]()
Daar ga ik ook wel vanuit. Ik moet alleen een nieuwe spits aantrekken voor volgend seizoen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Jammer, maar heb geduld, you will succeed.
Feli.quote:Op zondag 29 november 2009 22:46 schreef FrituurVetPet het volgende:de barriere 200 is gebroken. Weliswaar met MOTS (echter TS slechts op content), maar 204 hatstats gehaald!
1-4 gewonnen en nummer 3 op 0-0 blijven steken.
Ik heb het nu in eigen handen, als ik de laatste wedstrijd win, promoveer ik ongeacht het resultaat tegen de nummer 1 voor
DE DERDE KEER IN DRIE OPEENVOLGENDE SEIZOENEN![]()
![]()
Tevens 3de promotie in 4 seizoenen hattricken
Ik weet t niet. Maar probeer het eens, zou ik zeggen. Je komt er vanzelf achterquote:Op maandag 30 november 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
is het het nog wel waard om een tvp te plaatsen?
En? Was t t waard?quote:Op maandag 30 november 2009 11:51 schreef Psychonikeo het volgende:
ok.. tvp!
Feliquote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Hoi, ik leef ook nog
Zit nog wel ruim een week zonder internet in mijn nieuwe casa
Maar goed, gisteravond 1-1 gespeeld met een counterpic... gat met de degradatieplaatsen is 3 (botje) en 4 punten... aangezien ik volgende week tegen het botje speel is handhaving dus zeker
Daarvoor moet je dus elke wedstrijd met 12-0 verliezen... Damnquote:Op maandag 30 november 2009 12:37 schreef Flappekz het volgende:
Met mijn 0-113 ben ik slechts een amateur
[ afbeelding ]
Ga je ook nog wat bijdragen aan het topic?quote:Op maandag 30 november 2009 13:58 schreef -Dirk- het volgende:
tvp
moet dat?quote:Op maandag 30 november 2009 14:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ga je ook nog wat bijdragen aan het topic?
Dan hoef je ook geen tvp te plaatsen toch? Bookmarken is ook een optiequote:
geeft nietquote:
Je moet niet alles verklappen hequote:Op maandag 30 november 2009 15:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
geeft niethet zijn gewoon een stelletje zeiksnorren
Ze proberen hem alleen maar actief aan het posten te krijgen...quote:Op maandag 30 november 2009 15:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
geeft niethet zijn gewoon een stelletje zeiksnorren
Sinds wanneer heb jij een sociale kant?quote:Op maandag 30 november 2009 15:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen tvp te plaatsen toch? Bookmarken is ook een optie
Maar het is wel zo gezellig als je wel meedoet in het topic. Stel je eens voor, met welk team speel je, doe eens mee met de activiteiten die hier worden georganiseerd etc etc
Sinds jij zonodig je eigen forumpje moest openenquote:Op maandag 30 november 2009 15:48 schreef Psychonikeo het volgende:
zijn jullie nou weer users aan het pesten hier?
quote:Op maandag 30 november 2009 15:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je moet niet alles verklappen he
Joh......quote:Op maandag 30 november 2009 15:31 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ze proberen hem alleen maar actief aan het posten te krijgen...
ja.. hier zaten veel VBL-ers?quote:Op maandag 30 november 2009 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds jij zonodig je eigen forumpje moest openen![]()
Sinds zojuist, denk ik! Maar wen er maar niet aan...quote:Op maandag 30 november 2009 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een sociale kant?
Ikquote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. hier zaten veel VBL-ers?
Goed dat ik het weetquote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sinds zojuist, denk ik! Maar wen er maar niet aan...
quote:Op maandag 30 november 2009 16:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben lang niet zo sociaal als jouw achterkant
dat is je eigen keuzequote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik
Maar nu ben ik helemaal alleen![]()
![]()
jeetje, ik ken zijn achterkant niet, maar als die socialer is als jij, dan moet het wel heeeel erg zijn!quote:Op maandag 30 november 2009 16:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben lang niet zo sociaal als jouw achterkant
quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jeetje, ik ken zijn achterkant niet, maar als die socialer is als jij, dan moet het wel heeeel erg zijn!
Kijk iemand die t begrijpt.quote:Op zondag 29 november 2009 18:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Joh, kijk eens naar het tijdstip van OP's post.. Dat men daar überhaupt op in gaat
Die speler was gewoon kansloos, dat zal 'ie (achteraf) zelf ook wel snappen. Voor de rest van z'n post, het is hier minder druk dan een aantal maanden terug. En voor mezelf vind ik dat wel prima zo.. Ik ben sowieso meer een lezer dan een poster en ga liever voor het inhoudelijke. Echt inhoudelijke vragen worden er echter ook weinig gesteld, behalve dan of er nog een jeugdcompetitie is / loopt. Daarover heb ik niet zoveel te melden.
Nu heb ik het de laatste maanden privé sowieso ook een stuk drukker, doordat er hier minder (snel) gepost wordt, is alles nog een beetje bij te houden. Als je wilt chatten doe dat wat mij betreft dan lekker op IRC en niet hier in het 'speltopic'... Ik vind het wel prima zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |