Kom jij er wel in?quote:
Als ik het zo zie is 1000/1000 achievement ook wel te doen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
AC2 wordt wel de eerste waar ik de platinum trophy voor ga halen
Het meeste werk zijn alle veertjesquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is 1000/1000 achievement ook wel te doen.
Zal zo even kijken,... maar waar moet ik precies inkomen dan? Accountbeheer of gewoon op mijn PS3 account die vanzelf start tijdens het opstarten? Zie je je onhandige vriendenlijst wel?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Kom jij er wel in?
Zou toch niet aan mijn inet instellingen liggen![]()
Pfff...heerlijk sessie gehad. Heerlijk geplatformd ook om die eerste 2 assassin's tombs te bereiken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het meeste werk zijn alle veertjes
Spel he Gijs!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pfff...heerlijk sessie gehad. Heerlijk geplatformd ook om die eerste 2 assassin's tombs te bereiken.
quote:
Geweldig! Nu vind ik het ook niet erg om dingen te verzamelen, mooie afwisseling als je de main quest even zat bent.quote:
Eendeborst in portsaus,.........quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is voorgerecht. Daarna eendeborst met sinasappel/portsaus.
[ afbeelding ]
Als ik vanuit me normale friendlist naar profiel ga…quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal zo even kijken,... maar waar moet ik precies inkomen dan? Accountbeheer of gewoon op mijn PS3 account die vanzelf start tijdens het opstarten? Zie je je onhandige vriendenlijst wel?
Welkom in 2009quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef kepler het volgende:
Ik was aan het werk, en ik kon via mijn telefoon gewoon zien wie er aan het gamen waren (programmaatje laat zien wie er online is op de 360). Zo deprimerend
Wat was deprimerend,... je nieuwe app of het feit dat je moest werken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef kepler het volgende:
Ik was aan het werk, en ik kon via mijn telefoon gewoon zien wie er aan het gamen waren (programmaatje laat zien wie er online is op de 360). Zo deprimerend
Gijs die interims zijn evil... kijk eens in de zorg!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef Chocobo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pschefs__.html?p=1,1
Dat mensen aan het gamen waren terwijl ik aan het werk wasquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat was deprimerend,... je nieuwe app of het feit dat je moest werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |