quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt alleen Jap. only denk ik,........![]()
[ afbeelding ]
360 eigenaars kunnen overigens een gratis Chocobo avatar krijgen!
http://www.gamed.nl/view/69431
De PAL versie. Op de PS3. Naakt in de winkel. Geen zin in gedoe met pre-orders.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:37 schreef Chocobo het volgende:
Ergens al een Limited Edition bekend? Als er EEN spel is die een LE mag krijgen is het deze wel. Kosten boeien nietIs de US cover mooier dan de PAL? Zoveel vragen!!
Welke versie halen jullie?
Ik heb er eentje aan mijn werktelefoon hangen.quote:
Godver,… moet ook naar Japan… haal ik een shitload aan merchandisequote:Op zaterdag 28 november 2009 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje aan mijn werktelefoon hangen.
Dat is uiteraard niet DE chocobo,.... gewoon een standaard plaatje,... ik denk dat de avatar erg op die van die neger gaat lijken!quote:
Gisteren geprobeerd alles af te ronden voor mijn eerste missie in Venetië,.... ben ZO aan het genieten. Ben je blij met je keuze om dit spel toch een kans te gevenquote:
Uplay? Ik heb nog niks uitgegeven,... wil eerst alle punten verzamelen. Graf van mijn voorouders lijkt me tot nu toe het coolst, want dat is extra gameplay. De rest boeit me niet zo en bewaar ik eventueel voor iets cools van Splinter Cell!quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik kom trouwens me profiel niet meer in
Nee, me ps3 profiel, wil me kleurtje veranderen…quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uplay? Ik heb nog niks uitgegeven,... wil eerst alle punten verzamelen. Graf van mijn voorouders lijkt me tot nu toe het coolst, want dat is extra gameplay. De rest boeit me niet zo en bewaar ik eventueel voor iets cools van Splinter Cell!
PS3 fail?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, me ps3 profiel, wil me kleurtje veranderen…
Franse pizza'squote:Op zaterdag 28 november 2009 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
Net een pissaladiere gemaakt. Lekker
Kom jij er wel in?quote:
Als ik het zo zie is 1000/1000 achievement ook wel te doen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
AC2 wordt wel de eerste waar ik de platinum trophy voor ga halen
Het meeste werk zijn alle veertjesquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is 1000/1000 achievement ook wel te doen.
Zal zo even kijken,... maar waar moet ik precies inkomen dan? Accountbeheer of gewoon op mijn PS3 account die vanzelf start tijdens het opstarten? Zie je je onhandige vriendenlijst wel?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Kom jij er wel in?
Zou toch niet aan mijn inet instellingen liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |