Terechte klacht,vooral met die ademhalingquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:19 schreef Personan het volgende:
Die nemen altijd zoveel ruimte in beslag![]()
Zoals vanochtend, Ik ging boodschappen doen en toen ik bijna bij de kassa kwam werd mijn weg versperd door een zeer dikke mevrouw en dan bedoel ik echt dik. En toen ik vroeg of ik er langs mag zij ze ook nog heel onbeleefd dat ze bezig was. en toen bukte ze ook nog![]()
![]()
Ik moest gewoon omlopen en had gelijk nog wat maagtabletten meegenomen
Of in het openbaar vervoer. Deze mensen nemen gewoon 2 plaatsen in bezit. En het ergste is nog dat deze mensen ook nog ontkennen dat ze dik zijn en zichzelf volslank noemen of zeggen dat het door hun genen komen wat gewoon onzin is (Tenzij je ee lymfe ziekte hebt)
En die ademhalingsgeluiden die ze maken, Het lijkt wel net of je naast een varken staat.
Klacht:Dikke mensen en dikke mensen die zichzelf volslank noemen
Voorbeeld van een "volslanke" vrouw
http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1318020&key=CKIGYAHP
Let vooral op dat pittige kapsel
quote:
Onzin, enkele misschien.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:25 schreef Jahr00n het volgende:
Dikke mensen moeten verplicht afvallen.
Ze stinken ook nog eens.
Ah, we hebben nog een dikkerdje.quote:
Nee, maar ik ken genoeg dikke mensen en die stinken gewoon echt niet.quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee allemaal, dikke mensen zweten al bij de geringste inspanning.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin.
En zweet hoeft niet te stinken.
Maar ze zweten wel heel snel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken genoeg dikke mensen en die stinken gewoon echt niet.![]()
Althans, niet allemaal. En dan heb ik het over dik, niet extreem dik zoals in de OP.
Tuurlijk wel, maar het is gewoon een feit dat zweet niet altijd stinkt hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
![]()
Je vindt het zeker ook niet nodig om deo te gebruiken?
Er zijn ook dunne mensen die abnormaal veel zweten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ze zweten wel heel snel.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:01 schreef TUFKAL het volgende:
Hier een volslanke vrouw:
[ afbeelding ]
Gatverdamme, wat doe je.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:01 schreef TUFKAL het volgende:
je moest eens weten hoeveel "slanke" mensen ik heb gezien/geroken die echt een uur in de wind stonken..quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:25 schreef Jahr00n het volgende:
Dikke mensen moeten verplicht afvallen.
Ze stinken ook nog eens.
OMGquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:01 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |