Missie geslaagdquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Shit ik game wel vaak maar hier snap ik geen ene aidsmoer van
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:59 schreef remlof het volgende:
"Siniti is AFK, opening a topic on FOK!"
que?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:59 schreef remlof het volgende:
Basshunter is onpwnbaarquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:07 schreef Siniti het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik nog nooit Basshunter heb kunnen pwnen
Nice filmpjequote:
quote:
Ik moest weer lachenquote:
Alleen als je een beetje computert anders snap je al die grappen nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:14 schreef remlof het volgende:
Check [US] The Big Bang Theory #4 It has angel and jello in it. - geweldige serie
Of als je vrienden hebt die WoW spelenquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
Alleen als je een beetje computert anders snap je al die grappen niet
Haiquote:
hoiquote:
Moest ik ook meteen aan denkenquote:
Inderdaad. Om 4u 's nachts zitten gamenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
Ik nomineer dit topic voor de verkiezing van Treurigste Nerdtopic 2009.
Moet je eens mjolnirr + skadi kopenquote:Op zaterdag 28 november 2009 06:16 schreef Seam het volgende:
DotA
Terechte klacht hoor, verneuken vaak het spel.
Overigens wacht ik nog op de dag dat Ezalor een goede hero is
Ganken? Lion? Stun? Finger of death? 5-0-3? Feeden? Riki? Cloud?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:54 schreef Siniti het volgende:
Dan zit jij zo echt keihard te ganken met Lion je weet het wel stun -> finger of death en je hebt een kill en in no time sta je op 5-0-3. Dan ineens besluit een noob in jouw team een dikke noob te zijn en het andere team keihard te feeden zodat zij ineens verschrikkelijk veel gold en exp krijgen. Vaak hebben ze dan ook nog noob heroes meestal riki, cloud -> rechter klik op mij en ik ben dood![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:59 schreef remlof het volgende:
over jouquote:Op zaterdag 28 november 2009 08:25 schreef 8108139dpths het volgende:
waar gaat dit over?![]()
![]()
* 8108139dpths snapt er geen zak van...![]()
TS dus, ik googlede op dota en post hier het eerste plaatjequote:
Wat een noob, koopt ie 4 keer HoTquote:
y, ik ook!quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:34 schreef BlueMage het volgende:
Ik dacht dat dit over die gasten ging die zo'n vrouw helemaal vetmesten.
Mod voor warcraft IIIquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:34 schreef Drupsel het volgende:
[..]
welk spel is dat dan![]()
ik game ook wel eens en snap ook helemaal niks van de OP
was ook de bedoelingquote:
Er is een soort van uitleg geweest van Remlof, met een link naar een filmpje, toen pas begeep ik het ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef Adelante het volgende:
Is het heel erg dat ik hier niets van begrijp?
TS beschrijft iets wat vergelijkbaar is met een eigen doelpunt maken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef Adelante het volgende:
Is het heel erg dat ik hier niets van begrijp?
Mjolnir zuigt nu juistquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Moet je eens mjolnirr + skadi kopen
Dat is juist briljant voor non-agi heroes gek. Die hebben helemaal geen agi nodig maar alleen de attackspeed, alle dmg komt ook van chainlightning-procs niet de +dmgquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Mjolnir zuigt nu juistZe hebben de agi bonus en dmg bonus weggehaald
Nooit!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:03 schreef Nikmans het volgende:
Wie bouwt zijn Ezalor nu als carry!
Schapenstafje meedragen zul je, hoer
Pudge was een van mijn favorieten, totdat ze zijn passive veranderdenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:03 schreef Nikmans het volgende:
Wie bouwt zijn Ezalor nu als carry!
Schapenstafje meedragen zul je, hoer
wat, ik dacht dat die serie gestopt was na seizoen 1quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:14 schreef remlof het volgende:
Check [US] The Big Bang Theory #4 It has angel and jello in it. - geweldige serie
Een van de meest nutteloze veranderingen ooitquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Pudge was een van mijn favorieten, totdat ze zijn passive veranderden
Echt héquote:Op zondag 29 november 2009 15:27 schreef Batsiaan het volgende:
Dota, kutspel.
Toch blijf ik het spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |