wij kijken gewoon teveel trash tv!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
haha hier ookzo
Wat een aanfluiting van een afl.
Had pas leuk geweest als carolien had gezegd dat simba en die andere blonde ook niet dezelfde vader hadden
Hell yeah!quote:
Sleutelfeestjesquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:06 schreef Ole het volgende:
Ouders die aan sleutelfeestjes deden straks
Alle mannen hun autosleutel in een schaal en dan mogen de vrouwen vissen. En dan dus neuken met de eigenaarquote:
En toch blijven er ook mensen geloven in een of andere god, ook onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En toch blijft Coby geloven in de paragnost onbegrijpelijk
Ja, hartverwarmend altijd, die Caroline.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:00 schreef Blossom86 het volgende:
Net de aflevering gezien. Caroline kan er ook wat van hoor, met d'r troostende woorden.
Het Gooische kakquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef Arcee het volgende:
Ja, hartverwarmend altijd, die Caroline.
Niet geschikt voor dit programma, wat mij betreft. Maar goed, het gaat om de verhalen.
Ja, ik snap niet waarom die vrouw nu rust heeft. Het is overduidelijk dat er wat aan de hand is daar en dat haar zus nu niet haar moeder is zegt nog niks over wie het wel is. Mogelijk toch gewoon haar moeder, maar waarom dan al die geheimzinnigheid?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan kan het toch nogsteeds iemand anders zijn.
ja ik snap ook niet, best wel irritantquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet waarom die vrouw nu rust heeft. Het is overduidelijk dat er wat aan de hand is daar en dat haar zus nu niet haar moeder is zegt nog niks over wie het wel is. Mogelijk toch gewoon haar moeder, maar waarom dan al die geheimzinnigheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |