abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 november 2009 @ 00:33:28 #1
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_75075893
Weer opzoek naar een nieuw bijbaantje, voor m'n oude werk was ik regelmatig teamleider dus redelijk wat met de auto rijden en mensen aan het werk zetten, dat beviel wel goed maar daar is steeds minder werk.

Ik vind het rijden helemaal geen probleem vind het wel relax beetje in de auto zitten, muziek erbij blalba, dus daarom leek het me wel prima om hier een bijbaan in te hebben.

Maar wat zijn een beetje de opties heb al van verschillende mensen gehoord wat ze doen van:
Gewoon koerieren als pakketjes bezorgen enz tot het brengen van lease auto's naar klanten.

Het moet het lieft flexibel blijven en niet al te veel uren in de week zodat ik het prima naast m'n studie kan combineren.

Dus als er mensen zijn met ervaring hierin dan graag wat meer info wat de mogelijkheden allemaal zijn. Natuurlijk al een beetje op internet zitten zoeken net maar daar staat wat globale informatie allemaal en niet hoeveel uur ze je minstens willen hebben blalbal.
Via het uitzendbureau hadden ze niks, dus waarschijnlijk makkelijker om direct bij zo'n bedrijf aan te kloppen maar wat voor bedrijven zijn dit zoal.

Regio Rotterdam/Den Haag
huhuuuuu bier op dus het zal een beetje rommelige post zijn maar het gaat om het idee

Heb langer dan een jaar m'n rijbewijs ervaring met rijden in bestelbussen enz dus okee
  zaterdag 28 november 2009 @ 00:42:09 #2
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_75076044
Vaak vragen ze 3 jaar rijervaring..

http://www.google.nl/search?rlz=1C1GGLS_enNL345NL345&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=bijbaan+chauffeur+site:forum.fok.nl
Hier is trouwens ook genoeg te lezen, ook ik heb geen zin meer te typen door het bier maar het gaat om het idee
pi_75076562
Mijn ervaring met pakket bezorgen staat hier: Pakketbezorgers Topic (ook Subcontractors)
pi_75076732
Ik ben aangenomen met 1 jaar rijbewijs (dus niet eens zozeer ervaring)
Ik werk bij een koerier/taxi/touringcar bedrijf, maar doe meestal het koeriersgedeelte. Voor echt werk als chauffeur en taxi moet je papieren hebben. Niet moeilijk, maar kost wel wat.

Als koerier haal ik in NL, Belgie en heel soms Duitsland zamel ik water & grond monsters in die allemaal op 1 locatie onderzocht worden. Dat leverd aardige ritjes op, meestal een uur of 10 en een km of 5-600.
Uiteraard kan koerierswerk ook op vele andere manieren, maar landelijke ritten zijn toch wel het leukst.

Met pakketjes afleveren sta je meer buiten dan dat je aan het rijden bent.

Verder erg leuk werk, je zit niet vast aan verplichte pauzes en je komt echt overal.
Het is alleen wel lastig om even zulk werk te regelen, ik heb gewoon het telefoonboek gepakt en rondgebeld.
  zaterdag 28 november 2009 @ 01:28:34 #6
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_75076810
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 01:23 schreef gias het volgende:
Verder erg leuk werk, je zit niet vast aan verplichte pauzes en je komt echt overal.
Het is alleen wel lastig om even zulk werk te regelen, ik heb gewoon het telefoonboek gepakt en rondgebeld.
Goede tip.
Je moeder is een hamster
pi_75076814
Ik ben aangenomen met 3 weken rijbewijs trouwens, geen probleem.
pi_75076827
tvp
pi_75076864
Ik heb het ook geprobeerd te solliciteren als koerier maar hier in de buurt ging dat alleen via het uitzendbureau en dat schiet niet echt op Ook wel wat rond gebeld maar geen enkel bedrijf had mensen nodig.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  zaterdag 28 november 2009 @ 17:29:50 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75088330
Schopje naar WGR
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_75097280
tvptje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: