Weer opzoek naar een nieuw bijbaantje, voor m'n oude werk was ik regelmatig teamleider dus redelijk wat met de auto rijden en mensen aan het werk zetten, dat beviel wel goed maar daar is steeds minder werk.
Ik vind het rijden helemaal geen probleem vind het wel relax beetje in de auto zitten, muziek erbij blalba, dus daarom leek het me wel prima om hier een bijbaan in te hebben.
Maar wat zijn een beetje de opties heb al van verschillende mensen gehoord wat ze doen van:
Gewoon koerieren als pakketjes bezorgen enz tot het brengen van lease auto's naar klanten.
Het moet het lieft flexibel blijven en niet al te veel uren in de week zodat ik het prima naast m'n studie kan combineren.
Dus als er mensen zijn met ervaring hierin dan graag wat meer info wat de mogelijkheden allemaal zijn. Natuurlijk al een beetje op internet zitten zoeken net maar daar staat wat globale informatie allemaal en niet hoeveel uur ze je minstens willen hebben blalbal.
Via het uitzendbureau hadden ze niks, dus waarschijnlijk makkelijker om direct bij zo'n bedrijf aan te kloppen maar wat voor bedrijven zijn dit zoal.
Regio Rotterdam/Den Haag
huhuuuuu bier op dus het zal een beetje rommelige post zijn maar het gaat om het idee

Heb langer dan een jaar m'n rijbewijs ervaring met rijden in bestelbussen enz dus okee