Hier 26 oktober verzonden, ook nog niks ontvangen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:56 schreef davo1979 het volgende:
Iemand ervaring in deze situatie.
Op 21 oktober heb ik een tshirt via taobao besteld. Op 23 oktober is die richting mijn huis gegaan. Bedrag is maar een 14 dollar. Tot de dag van vandaag nog steeds niks ontvangen andere items veel later besteld wel. Twee dagen geleden een mailtje gestuurd, volgens tiffany moet ik maar afwachten ( wat ook logisch is) en gaan navragen hier bij het postkantoor ( woon in een klein dorp). Maarja ik zit wel tegen me 45 dagen van paypal aan. Ik ben best wel bereid om als het ooit nog een komt het opnieuw te betalen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:19 schreef thijs1994 het volgende:
Weet iemand nog die Taobao-shop waar Houdoe toen ook besteld heeft?? Kan 'm niet weervinden.
En weet iemand nog een shop die goedkope Werder Bremen en/of Schalke shirtjes heeft??
Goeie vraag wat ik ook interessant vindt!quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:49 schreef hongtom het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat je in china ook goedkoop kan laten printen of zo, weet iemand toevallig een site waar ik foto's op poster formaat kan printen voor weinig geld?
Idem!quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goeie vraag wat ik ook interessant vindt!
Iets voor op m'n muurquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goeie vraag wat ik ook interessant vindt!
Heb een tijdje terug bij rachel een request gedaan voor stickers, wat het zou kosten en of ze daar eens in wilde verdiepen. Scheelde niet heel veel met Nederlandse prijzen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:49 schreef hongtom het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat je in china ook goedkoop kan laten printen of zo, weet iemand toevallig een site waar ik foto's op poster formaat kan printen voor weinig geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |