Wat een lelijke dingen zegquote:Op zondag 29 november 2009 23:28 schreef Lolque het volgende:
[..]
Deze verkoper:
http://myworld.ebay.com/sepchuntian/
En dit is bijv. dezelfde advertentie.
http://cgi.ebay.com/10-Pa(...)wItem#ht_9813wt_1165
Kies 10 mooie uit en voila!
Vind je ja?quote:
quote:
Ik hoop toch wel dat hij zo slim was om dat te doen...quote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je moet ff wachten tot alles geladen is dan zie je er echt veel staan. Heel veel zijn gewoon keurige boxers.
Dat zou wel vet zijnquote:Op zondag 29 november 2009 23:08 schreef tokko1 het volgende:
Kan je die Delfste sloffen nite goedkoop uit china halen? hehe:P
Als het de fishbones van DX zijn, die stinken zo erg dat ik ze niet wil gebruiken.quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Net toch een vracht kleine zut besteld, teveel om te plaatsenWat lampjes, zaklampen, een grote varken knijplamp, fishbones etc. etc.
Jack verscheept ze voor:quote:Op zondag 29 november 2009 12:09 schreef dabadbass het volgende:
Voor de wintersport wil ik deze graag:
[ afbeelding ]
quote:The price including shipping and tracking number is:65.12$
Je zal er ook geen punten voor hebben gekregenquote:Op maandag 30 november 2009 08:41 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Als het de fishbones van DX zijn, die stinken zo erg dat ik ze niet wil gebruiken.
Ik heb trouwens een DX review gedaan waarin ik de stank heb vermeld en die werd nooit gepubliceerd...
Oh jee, ik heb zo'n hekel aan dat soort rubber stink producten, waarom ze zoiets in de winkel leggen??? Ik heb tot nu toe 2 van dat soort producten mogen ontvangen, niet ademen is de enigste oplossingquote:Op maandag 30 november 2009 08:41 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Als het de fishbones van DX zijn, die stinken zo erg dat ik ze niet wil gebruiken.
Ik heb trouwens een DX review gedaan waarin ik de stank heb vermeld en die werd nooit gepubliceerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |