abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75074155
Komen ze ineens na ruim 10 jaar een profiel van je tegen op hyves en verwachten ze dat je staat te springen om de familiebanden weer aan te halen.

*kots*kots*
Er heeft zich in die jaren genoeg afgespeeld om juist geen contact met zulke lui te hebben en dan sturen ze je doodleuk een berichtje dat het hen wel leuk lijkt om " hun nichie" op hyves te hebbn.
En dan zijn ze verdorie nog pissig als je ze laat weten geen behoefte aan hen te hebben.

Mensen, wat baal ik toch van zulke huichelaars!

(moest ik ff kwijt )
this bitch bites
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:32:54 #2
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75074186
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:32 schreef RedBitch het volgende:
Komen ze ineens na ruim 10 jaar een profiel van je tegen op hyves en verwachten ze dat je staat te springen om de familiebanden weer aan te halen.

*kots*kots*
Er heeft zich in die jaren genoeg afgespeeld om juist geen contact met zulke lui te hebben en dan sturen ze je doodleuk een berichtje dat het hen wel leuk lijkt om " hun nichie" op hyves te hebbn.
En dan zijn ze verdorie nog pissig als je ze laat weten geen behoefte aan hen te hebben.

(moest ik ff kwijt )
Ik weet niet wat er is gebeurd maar lijkt me wel vervelend van je eigen familie
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:33:08 #3
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75074196
TS is kluizenaar
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75074204
Wat is er gebeurd?
pi_75074244
Mensen zijn egoistisch

Bij familie gezeik moet je vroeg of laat voor jezelf kiezen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:35:54 #6
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75074295
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:34 schreef Robin__ het volgende:
Mensen zijn egoistisch

Bij familie gezeik moet je vroeg of laat voor jezelf kiezen.
Gewoon altijd voor je zelf kiezen waar dan ook!Doen andere mensen ook
pi_75074310
Moet je ze zeggen dat je meer het type bent voor elektronica of wellicht hiphop.
Ga weg
pi_75074323
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:33 schreef Acinonyx het volgende:
TS is kluizenaar
gelukkig niet echt, maar huichelaars als familieleden (gelukkig geen naasten, dus meer ooms en tantes en hun aanwas) zit ik gewoon niet op te wachten.
this bitch bites
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:37:17 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_75074356
Ben ik de enige die dacht dat TS familie is van The Kelly Family die een comeback wilden maken?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_75074500
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:33 schreef zovty het volgende:
Wat is er gebeurd?
kan ik een heel boek over schrijven, verschillende sterfgevallen, waarbij geprobeerd is een en ander achter te houden,
Sterfgevallen van naaste familie (oma, oudtante/ oudoom) die ik per msn doorkreeg of ik die maar ff doorwilde geven aan mijn ouders.
"Nichtjes en neefjes" waar ik al jaren geen contact mee had, omdat mijn vader het zwarte schaap was van de familie, die nu ineens de familiebanden willen aansterken.
Schijt aan hen al. Er is in 15 jaar zoveel gebeurd, teveel eigenlijk, waardoor ik geen behoefte aan geen van hen heb.
En dan ben ik die kutbitch die zo rot reageert, nou het zij zo!!
this bitch bites
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:42:52 #11
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75074554
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:41 schreef RedBitch het volgende:

[..]

kan ik een heel boek over schrijven, verschillende sterfgevallen, waarbij geprobeerd is een en ander achter te houden,
Sterfgevallen van naaste familie (oma, oudtante/ oudoom) die ik per msn doorkreeg of ik die maar ff doorwilde geven aan mijn ouders.
"Nichtjes en neefjes" waar ik al jaren geen contact mee had, omdat mijn vader het zwarte schaap was van de familie, die nu ineens de familiebanden willen aansterken.
Schijt aan hen al. Er is in 15 jaar zoveel gebeurd, teveel eigenlijk, waardoor ik geen behoefte aan geen van hen heb.
Nja sterkte !klinkt als een kut verhaal maar gewoon scheit hebben aan dat gekke wijf dan helemaal geen moeite aan schenken!
pi_75074591
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:37 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat TS familie is van The Kelly Family die een comeback wilden maken?
Lolz, alleen is onze zangkunst niet echt je van het, maar als ik het mn naasten vraag, willen ze misschien best wel een kans wagen hoor..
this bitch bites
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:45:45 #13
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_75074658
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef RedBitch het volgende:

[..]

Lolz, alleen is onze zangkunst niet echt je van het, maar als ik het mn naasten vraag, willen ze misschien best wel een kans wagen hoor..
lolz
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_75074718
Eens met de klacht!

Mijn ouders hebben jaren geleden al de banden verbroken met het merendeel van de familie. Heb enorme leuke herinneringen van vroeger, maar een deel van deze mensen is door de jaren heen veranderd tot semi-tokkies of paupers, doen helemaal niets met hun leven, hangen in uitkeringen rond en roddelen alleen maar op verjaardagen Oprotten met zulke mensen

Nichtje van me voegde me laatst ook toe op Hyves, had haar al 7 jaar niet gezien of gesproken, ff checken op haar profiel: ja hoor, was ook een gore tokkie geworden zonder opleiding die 2 kids had uitgepoept, 12 uur werkte per week achter de kassa en dus denkt dat haar leven nu geslaagd is. Uiteraard niet geaccepteerd

Netjes van je dat je hen nog meldt geen behoefte aan contact te hebben. Ik accepteer ze gewoon niet. ergens is het ook zonde, zeker van neven of nichten waarvan je verwacht dat ze veel meer in hun mars hebben en uiteindelijk net zo worden als hun ouders (niks dus).
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:49:10 #15
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75074782
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Eens met de klacht!

Mijn ouders hebben jaren geleden al de banden verbroken met het merendeel van de familie. Heb enorme leuke herinneringen van vroeger, maar een deel van deze mensen is door de jaren heen veranderd tot semi-tokkies of paupers, doen helemaal niets met hun leven, hangen in uitkeringen rond en roddelen alleen maar op verjaardagen Oprotten met zulke mensen

Nichtje van me voegde me laatst ook toe op Hyves, had haar al 7 jaar niet gezien of gesproken, ff checken op haar profiel: ja hoor, was ook een gore tokkie geworden zonder opleiding die 2 kids had uitgepoept, 12 uur werkte per week achter de kassa en dus denkt dat haar leven nu geslaagd is. Uiteraard niet geaccepteerd

Netjes van je dat je hen nog meldt geen behoefte aan contact te hebben. Ik accepteer ze gewoon niet.
Maar jij overdrijft is jou probleem tog niet dat ze uitkering hebben? arrogante je voelt je te goed voor mensen he:S
pi_75074815
Ik vraag me gewoon af, waar zulke mensen het (on)fatsoen vandaan halen om je na zoveel jaren lastig te vallen.
Ik besef heus wel dat zij niet altijd de keus hebben gehad in de dingen die hun ouders hebben gedaan, maar snappen ze dan niet dat als er al 15 jaar geen contact is geweest, je dan echt niet zit te wachten op hen?
En dan zijn ze verdorie nog gepikt als je hen dat laat weten. Dan heb je toch echt wel een dikke plaat voor je kop, naar mijn mening.
this bitch bites
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:52:39 #17
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75074922
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:50 schreef RedBitch het volgende:
Ik vraag me gewoon af, waar zulke mensen het (on)fatsoen vandaan halen om je na zoveel jaren lastig te vallen.
Ik besef heus wel dat zij niet altijd de keus hebben gehad in de dingen die hun ouders hebben gedaan, maar snappen ze dan niet dat als er al 15 jaar geen contact is geweest, je dan echt niet zit te wachten op hen?
En dan zijn ze verdorie nog gepikt als je hen dat laat weten. Dan heb je toch echt wel een dikke plaat voor je kop, naar mijn mening.
Ja als je er geen behoefte/niet kan of wat n ook gewoon niet doen:)
pi_75074924
quote:
Eens met de klacht!

Netjes van je dat je hen nog meldt geen behoefte aan contact te hebben. Ik accepteer ze gewoon niet. ergens is het ook zonde, zeker van neven of nichten waarvan je verwacht dat ze veel meer in hun mars hebben en uiteindelijk net zo worden als hun ouders (niks dus).
Och, het gaat in mijn geval niet eens zozeer om tokkie-families, maar meer de manier waarop alles in de loop der jaren is gegaan.
Ieder zijn leven, en hoe iemand dat leeft is zijn pakkie-an, maar val mij aub niet lastig.
Ik kies mijn eigen vrienden wel...
this bitch bites
pi_75075069
zolang het contact met je eigen directe familie maar goed is (je ouders) Dat is nog altijd het belangrijkste!!
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:58:07 #20
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75075091
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef Leonidas82 het volgende:
zolang het contact met je eigen directe familie maar goed is (je ouders) Dat is nog altijd het belangrijkste!!
En als dat nou tokkies zijn?
pi_75075121
quote:
Mee eens, bij mij ong. hetzelfde verhaal. Ik verwacht geen contact meer en zij (denk ik) ook niet. Als ze dat later wel "opeens" willen na 10+ jaar kunnen ze krijgen
Why stay small, if you can grow big..
pi_75075191
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef Leonidas82 het volgende:
Mijn ouders zijn mijn alles en daar ga ik voor door het vuur en zij voor mij.
Ze staan ook voor 100% achter mijn beslissing, wat de hunne ook mogen zijn.
this bitch bites
pi_75075557
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 00:01 schreef RedBitch het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn mijn alles en daar ga ik voor door het vuur en zij voor mij.
Ze staan ook voor 100% achter mijn beslissing, wat de hunne ook mogen zijn.

Mijn ouders hebben hetzelfde, zeiden tegen mij: vanaf nu, concentreren we ons alleen op ons eigen gezin en aanhang (ik en mijn broer, vriendinnen en kleinkind) en de rest bekijkt het maar. Maar goed, de rest heb je dan ook niet echt nodig
pi_75075636
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:36 schreef Nikmans het volgende:
Moet je ze zeggen dat je meer het type bent voor elektronica of wellicht hiphop.
Ik moest daar ook aan denken
pi_75076046
quote:

*kots*kots*

(moest ik ff kwijt )
gewoon niet accepteren als vrienden
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_75076656

Dan koop je toch één. Ik snap het probleem niet.
pi_75077029
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 01:18 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Dan koop je toch één. Ik snap het probleem niet.
Cool story, Hansel.
pi_75077090
Mensen die niet normaal met hun eigen familie kunnen omgaan Te zielig voor woorden.
TS is autistisch
  zaterdag 28 november 2009 @ 02:18:49 #29
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_75077368
quote:

*kots*kots*

(moest ik ff kwijt )
Familie?

fuck them zijn er nooit in tijden van nood ja alleen als er iets te halen valt!
FO
Snollebolt
pi_75077502
Het is je familie en dat zal het altijd blijven. WHEHEHEHE
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_75077537
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 01:50 schreef Nicolas_Cage het volgende:
Mensen die niet normaal met hun eigen familie kunnen omgaan Te zielig voor woorden.
TS is autistisch
Eensch, maar ik vraag me ook af wat voor families dat wel niet moeten zijn dat ze elkaar niet kunnen luchten of zien.
pi_75077585
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 02:39 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Eensch, maar ik vraag me ook af wat voor families dat wel niet moeten zijn dat ze elkaar niet kunnen luchten of zien.
Geloof me, het komt in alle sociale lagen van de samenleving voor
pi_75077588
Terechte klacht. Ook als er niks gebeurd is trouwens.

Ik schijn ook achter-achterneven te hebben in Australië. Die mailen dan of ik daar een keer naartoe wil komen voor hun. No way dus, ik hoef geen contact met mensen die ik niet ken als ik die niet zelf uit kan kiezen. Als er ineens zon aboriginal belt ga ik echt niet halsoverkop die kant op. En ik ga ook geen uren aan de telefoon hangen met iemand die ik niet ken.

Als er geen familieband is, en je mist hem niet, wat is het probleem dan? Kan het prima vinden in de stelling van TS. Ik hoef niet met iedereen contact. Ik heb liever goede banden met vrienden, mijn familie is toch niet zo close en ik vind het totaal niet erg.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 28 november 2009 @ 03:00:34 #34
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_75077696
Welke soort muziek gaan jullie spelen TS?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_75077867
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 03:00 schreef gniffie het volgende:
Welke soort muziek gaan jullie spelen TS?
pi_75077929
quote:
Eens met de klacht!

The apple does not fall far from the tree.
Misschien moet je dit maar eens teruglezen in 20 jaar tijd.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_75077971
Hyves verwijderen is een optie
L3thargy in motion
pi_75078333
Eigen bloed of koude kant?
Farts are jazz to assholes
pi_75079262
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 02:39 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Zegt het spreekwoord.

'elk huisje heeft zn kruisje" je iets? Vind je gescheiden ouders (die elkaar niet kunnen luchten of zien) ook vreemd? Beide echt niet zeldzaam ofzo.
pi_75079329
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 @ 23:41 schreef RedBitch het volgende:

[..]

Je kreeg via msn te horen dat je oma overleden was? Dat is inderdaad niet netjes. Maar hoezo via msn? Wisten jullie niet dat ze ziek/stervende was? Misschien haddden jullie dan nog afscheid kunnen nemen

Je nichtjes en neefjes kunnen trouwens tegen jou en je ouders zijn opgezet toen ze jonger waren. Ik weet niet hoe oud ze zijn, maar misschien hebben ze er spijt van nooit contact te hebben opgenomen en willen 't goed maken. Ik zeg maar wat, hoor. In mijn familie heb ik ook zoiets. Kan de kids niet kwalijk nemen. Ze weten niet beter door hun ouders.
(Un)masking for the greater good.
pi_75079340
hyves
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 28 november 2009 @ 10:02:45 #42
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_75079381
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 02:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het is je familie en dat zal het altijd blijven. WHEHEHEHE
Ja, als je ver genoeg terug gaat zijn we allemaal een beetje familie van elkaar.
How can I make this topic about me?
pi_75080082
quote:
Lastig vallen??? God, wat een zwaar leven moet jij hebben als je al vindt dat mensen je 'lastig vallen' als ze je toevoegen op Hyves.
pi_75082884
hyves is alleen om sletjes te hosselen en niet om met je familie te praten

of gaat het hier niet over hyves?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_75087732
Familie
pi_75089942
sowieso omgaan met familie....

Kneuzen zijn het, allemaal
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')