ach roda in eigen huist moet te doen zijn op dat nepgras daaroquote:
Waarom dan toch reageren?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef Oldbie het volgende:
Je TT is al genoeg. Een OP is overbodig.
Voetbal
Mua afwachten, Heracles mist 2 belangrijke mensen achterin.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ach roda in eigen huist moet te doen zijn op dat nepgras daaro![]()
wacht maar na de winterstop jong, PSV en Twente op bezoek in de Arena
ja pieckequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mua afwachten, Heracles mist 2 belangrijke mensen achterin.
Maar nepgras ofniet, het voetbalt wel fijn hoor
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ja pieckeis toch altijd wel een betrouwbare keeper.
maar dat kunstgras voetbalt wel fijn maar de bal stuitert toch wat anders enzo denk ik zo
KLB --> TT: Voetbal --> Reagerenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:22 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Waarom dan toch reageren?![]()
kasthomo
KLB --> TT: Voetbal: Oh het gaat over zaken wat mij niet boeit, en waar ik geen verstand van hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:34 schreef Oldbie het volgende:
[..]
KLB --> TT: Voetbal --> Reageren
Authentieke homo
Nee jambek, als een TT als klacht mij aanspreekt klik ik daarop. Als blijkt dat de TS grappig denkt te zijn reageer ik toch op zijn TT.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:36 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
KLB --> TT: Voetbal: Oh het gaat over zaken wat mij niet boeit, en waar ik geen verstand van heb
TT:Voetbal <-- KLB
bafloser
Daarom zit er elke week gemiddeld in elk stadion rond de 10.000 mensen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee jambek, als een TT als klacht mij aanspreekt klik ik daarop. Als blijkt dat de TS grappig denkt te zijn reageer ik toch op zijn TT.
Als hij daar niet mee om kan gaan (wat nu blijkt) is hij toch de grotere loser. Ach, geen varrassing: voetbal bestaat uit losers dus TS kan geen uitzondering zijn
Arsenal?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:18 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
De ploeg met het mooiste voetbal staat 3e
Ik verbaas mij er ook al over. Je kan toch beter in een theater naar toneel kijken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom zit er elke week gemiddeld in elk stadion rond de 10.000 mensen?
Want je komt voor je club, voor het rellen..enzquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er ook al over. Je kan toch beter in een theater naar toneel kijken?
Waar is geloofwaardigheid in voetbal gebleven? Spelers die alleen maar toneel spelen om vrije trappen/penalties te krijgen, of om te proberen de tegenstander een kaart aan te smeren. Er is niets gebeurd en toch liggen ze janken op de grond. Was het niet Dida die fanatiek achter een supporter aanrende en zich toen bedacht dat het toch beter was om te vallen? Was het niet een Braziliaan die brullend naar de grond ging toen een Turk de bal (vrij hard) naar hem toe schopte bij de cornervlag? Dat zijn bekende voorbeelden maar ze zijn wekelijks talloze keren te zien op de velden.
Walgelijk toch?
Als ik het dan toch over geloofwaardigheid heb: Frankrijk naar het WK en Ierland niet? Moet ik hier nog meer over zeggen?
Voetbal is een toneelspel. Toneel liefhebbers zitten te kijken.
Daarom: voetbal
Hoe kon ik dat nou vergeten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want je komt voor je club, voor het rellen..enz
De bovenste link in je sig, op 0:45. Pure schwalbe zeg ik je.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er ook al over. Je kan toch beter in een theater naar toneel kijken?
Waar is geloofwaardigheid in voetbal gebleven? Spelers die alleen maar toneel spelen om vrije trappen/penalties te krijgen, of om te proberen de tegenstander een kaart aan te smeren. Er is niets gebeurd en toch liggen ze janken op de grond. Was het niet Dida die fanatiek achter een supporter aanrende en zich toen bedacht dat het toch beter was om te vallen? Was het niet een Braziliaan die brullend naar de grond ging toen een Turk de bal (vrij hard) naar hem toe schopte bij de cornervlag? Dat zijn bekende voorbeelden maar ze zijn wekelijks talloze keren te zien op de velden.
Walgelijk toch?
Als ik het dan toch over geloofwaardigheid heb: Frankrijk naar het WK en Ierland niet? Moet ik hier nog meer over zeggen?
Voetbal is een toneelspel. Toneel liefhebbers zitten te kijken.
Daarom: voetbal
Oh.. moet ik inhoudelijk op je verhaal reageren? Ja de scheids naait ons en ja als het onder de 15 graden is verliezen we..quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waarvoor dank.
Wel leuk dat je niet meer in te brengen hebt
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:59 schreef Ruud het volgende:
[..]
De bovenste link in je sig, op 0:45. Pure schwalbe zeg ik je.
Toch bedankt. Ik heb weer genoten van het filmpje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:59 schreef Ruud het volgende:
[..]
De bovenste link in je sig, op 0:45. Pure schwalbe zeg ik je.
Bij welke wedstrijd ben je aanwezig?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef Seam het volgende:
Ik ben erbij zondag in ieder geval, wel een echte kuttijd en toen ik die statistieken op de VI zag schrok ik al helemaal.
Lekker op zondag 9uur in busquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef Seam het volgende:
Ik ben erbij zondag in ieder geval, wel een echte kuttijd en toen ik die statistieken op de VI zag schrok ik al helemaal.
nee ajax niet danquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef Ruud het volgende:
[..]
Feyenoord speelt 12(!) keer om 12.30u dit seizoen![]()
Bastognequote:
En jij misschien ook over jullie stadion. Of bevalt dat gedrocht wel?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:44 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Bastognegoede aflevering!
Nog Cambuur fans hiero? Tijd dat jullie ook een KLB topic maken
Ze doen hun best maar. Ik gun het ze best.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Zure rugbyfans die het niet kunnen verkroppen dat de hele wereld van voetbal houdt.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:46 schreef Oldbie het volgende:
Toch wel grappig dat een rugbyland het WK voetbal mag organiseren waar voetballand Nederland dat nog niet heeft mogen doen
Gaat-ie weerquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:46 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar. Ik gun het ze best.
Ik wijs alleen uit waar voetbal aan geloofwaardigheid inboet. Dat jij daar niets tegenover kan stellen bewijst mijn punt weer.
Toch wel grappig dat een rugbyland het WK voetbal mag organiseren waar voetballand Nederland dat nog niet heeft mogen doen
Hoezo onzeker?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gaat-ie weer. Ben je een beetje onzeker, jochie?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:53 schreef Oldbie het volgende:
Oh, straks om 15:10 rugby op BBC1: Ierland - Zuid Afrika en om 18:00 rugby op BBC2: Wales - Nieuw Zeeland.
Het lijkt erop dat je steeds bevestiging zoekt dat je wel stoer bent, ofzo.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoezo onzeker?
Geef eens aan waar ik fout zit.
Jaja, ik heb allang begrepen hoe je bent.quote:
Nee hoor. Ik wil alleen weten waarom schwalbes, toneel en aanstellerij goedgepraat word.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je steeds bevestiging zoekt dat je wel stoer bent, ofzo.
Wie praat het goed?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wil alleen weten waarom schwalbes, toneel en aanstellerij goedgepraat word.
De FIFA (of UEFA) door geen video ref in te voeren?quote:
Onzin. Er is niemand die het goed praat, dat weet je zelf ook wel. Verder heeft vrijwel iedere voetballiefhebber sowieso een hekel aan Blatter en de FIFA. Maar het is iets grappigs om constant te blijven herhalen, dus ga er vooral mee door!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
De FIFA (of UEFA) door geen video ref in te voeren?
Daarmee geven zij aan dat zij er weinig tot niets aan willen doen.....
Waarom wordt er dan niets aan gedaan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Onzin. Er is niemand die het goed praat, dat weet je zelf ook wel. Verder heeft vrijwel iedere voetballiefhebber sowieso een hekel aan Blatter en de FIFA. Maar het is iets grappigs om constant te blijven herhalen, dus ga er vooral mee door!
Als jij het weet mag jij het zeggen. Maar om de sport voetbal nou af te gaan kraken op basis van het feit dat de FIFA geen video-refs invoert, vind ik persoonlijk een beetje sneu. Wat jij?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan niets aan gedaan?
Dat je mij steeds persoonlijk aanvalt vind ik prima hoor. Als jij denkt zo een standpunt te maken.....
Ik kraak voetbal af om de acties van spelers. Zij zijn uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor wat er op de velden gebeurd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als jij het weet mag jij het zeggen. Maar om de sport voetbal nou af te gaan kraken op basis van het feit dat de FIFA geen video-refs invoert, vind ik persoonlijk een beetje sneu. Wat jij?
En als ze allebei verliezen staan ze nog boven die kutclub ajax genaamd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ach roda in eigen huist moet te doen zijn op dat nepgras daaro![]()
wacht maar na de winterstop jong, PSV en Twente op bezoek in de Arena
Ik vind dat je nogal overdrijft. Er gebeuren week in, week uit meer dan genoeg prachtige dingen in het voetbal. Nogmaals, ik vind rugby een mooie sport. Het komt gewoon een beetje sneu en gefrustreerd op me over dat je als volwassen kerel in ieder topic dat ook maar een beetje over voetbal gaat weer het halve topic volpost met wat je wel niet kut aan voetbal vindt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik kraak voetbal af om de acties van spelers. Zij zijn uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor wat er op de velden gebeurd.
Ik heb al vaker gezegd dat voetbal in potentie een geweldige sport is maar dat de spelers het simpelweg verzieken. Jammer dat de FIFA (of UEFA) daar niets tegen wil doen.
Kijk voor de grap over een half uurtje eens op BBC1. Gewoon 10 minuten kijken. Dat is dan heel anders dan wat je op een voetbalveld ziet. Daar zijn mensen echt bezig met hun sport en niet met tegenstanders een oor aan te naaien.
Nouja, jij bent helaas te verstokt voetbalfan om te zien dat het veel beter kan. Ik, als verstokt rugbyfan, zou graag meer van voetbal willen genieten maar daar moet wat voor gebeuren.
Voordat je nou weer in je toetsenbord klimt, lees mijn eerste zin weer eens.....ik ben niet perse anti-voetbal.
Hoef jij ook niet te snappen. Als de mensen die er van genieten het maar snappen. Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:09 schreef morningstorm het volgende:
mensen die voetbal volgen
Heb het nooit gesnapt, wat is er boeiend aan zoiets? kan iemand mij het uitleggen? je zit gewoon naar een stel baltrappende gasten te kijken en daar gaan dan honderden miljoenen in om...
Ja hihihihi ze rennen achter de bal aan en als ze hem hebben schoppen ze hem weer weg hihihi!! hahahaha goeie!!! haaahahaha dat is nog eens gek hihi!!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:09 schreef morningstorm het volgende:
Heb het nooit gesnapt, wat is er boeiend aan zoiets? kan iemand mij het uitleggen? je zit gewoon naar een stel baltrappende gasten te kijken en daar gaan dan honderden miljoenen in om...
Ieder topic?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal overdrijft. Er gebeuren week in, week uit meer dan genoeg prachtige dingen in het voetbal. Nogmaals, ik vind rugby een mooie sport. Het komt gewoon een beetje sneu en gefrustreerd op me over dat je als volwassen kerel in ieder topic dat ook maar een beetje over voetbal gaat weer het halve topic volpost met wat je wel niet kut aan voetbal vindt.
Ik ga heus geen lijstje bijhouden met alle topics waar je in postquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:12 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ieder topic?
Ik heb eerder gevraagd om een lijst met topics waar ik voetbal afkraak. Die krijg ik niet. Het is namelijk maar een kort lijstje.
Het zijn alleen de topics waarin een TT een klacht over voetbal suggereert. Daar reageer ik wel ongeacht OP want dan wil ik best even klagen over voetbal. Als dat niet de bedoeling was....maak dan een andere TT. In pure voetbal topics reageer ik niet. Zo ook niet in VBL. Ik heb daar niks te zoeken.
Dat is niet sneu, dat is reageren op.....
Of kom je nu wel met een mooie lijst waaruit blijkt dat ik ieder voetbal topic volspam?
Je hebt inderdaad niet gelogen, het WK is in Zuid-Afrika.quote:
Ooit van tactiek, techniek en mooie acties gehoord?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:09 schreef morningstorm het volgende:
Vaak?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga heus geen lijstje bijhouden met alle topics waar je in post. Maar het valt me gewoon op dat er vaak een KLB-topic over voetbal wordt volgepost door jou. En dat vind ik een beetje sneu.
Ik vind het best. Dan zie je misschien dat het heel erg meevalt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Volgende keer zal ik het opschrijven..
Oldbie weet het zekerquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:38 schreef kristyle het volgende:
Oldbie is een blanke Zuid-Afrikaan, die denkt dat voetbal nog steeds de sport van de zwarte is in zijn verscheurd land.
mooie acties?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:14 schreef Ruud het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad niet gelogen, het WK is in Zuid-Afrika.
Maar wij hebben de stadions er gewoon (nog) niet voor, bovendien is ons landje te klein.
[..]
Ooit van tactiek, techniek en mooie acties gehoord?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:48 schreef morningstorm het volgende:
[..]
mooie acties?definieer het woord mooi? mooi is een relatief begrip, kom met betere argumenten dan "mooi", want als iemand een bal aanneemt en een net intrapt op een onmogelijke manier, dan vind ik dat knap en niet mooi
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb nu al een hekel aan je![]()
Ik zeg nergens dat acties per definitie mooi zijn. Als iemand een bal aanneemt en een net intrapt op een onmogelijke manier, dan kan het zijn dat voetballiefhebbers dat mooi vinden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:48 schreef morningstorm het volgende:
[..]
mooie acties?definieer het woord mooi? mooi is een relatief begrip, kom met betere argumenten dan "mooi", want als iemand een bal aanneemt en een net intrapt op een onmogelijke manier, dan vind ik dat knap en niet mooi
waar the fuck heb je het over en tegen wie?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:54 schreef kristyle het volgende:
Jij lijdt zeker weten aan receptieve afasie.
"stem toch pvv" goed argument vooral als ik nog niet eens de Nederlandse nationaliteit heb. of ook maar iets van mijn politieke voorkeur heb laten blijken, integendeel zelfs.
Achterlijke boer
Zielig...quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:52 schreef morningstorm het volgende:
[..]![]()
Nee, maar ff serieus, kan je het uitleggen dan? want ik zie zoveel van die klasgenoten die het allemaal volgen en dan ik er naast met een gezicht:
En dan de hele de hele tijd aanstoten van: check hoe hij die bal aanneemt, ojoooo!! Diep van binnen ga ik dan een stukje dood.
Je hebt het toch over "mooie acties"? nou, dan quote ik dat. Dat jij het per definitie overhebt, kan ik niet weten want ik lees alleen je bericht, niet je gedachtenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:56 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat acties per definitie mooi zijn. Als iemand een bal aanneemt en een net intrapt op een onmogelijke manier, dan kan het zijn dat voetballiefhebbers dat mooi vinden.
Ik zal het maar proberen danquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:52 schreef morningstorm het volgende:
[..]![]()
Nee, maar ff serieus, kan je het uitleggen dan? want ik zie zoveel van die klasgenoten die het allemaal volgen en dan ik er naast met een gezicht:
En dan de hele de hele tijd aanstoten van: check hoe hij die bal aanneemt, ojoooo!! Diep van binnen ga ik dan een stukje dood.
Bijdehandjequote:Op zaterdag 28 november 2009 16:58 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Je hebt het toch over "mooie acties"? nou, dan quote ik dat. Dat jij het per definitie overhebt, kan ik niet weten want ik lees alleen je bericht, niet je gedachten
goed argumentquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik zal het maar proberen danHet is vooral de moeilijkheidsgraad en het onverwachte wat een actie of goal mooi maakt. Verder is het persoonlijk. De een vind een lob mooi, de ander een hard schot.
OMG, je bent gewoon negerquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:54 schreef kristyle het volgende:
Jij lijdt zeker weten aan receptieve afasie.
"stem toch pvv" goed argument vooral als ik nog niet eens de Nederlandse nationaliteit heb. of ook maar iets van mijn politieke voorkeur heb laten blijken, integendeel zelfs.
Achterlijke boer
Tegen oldbie, randdebiel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:56 schreef morningstorm het volgende:
[..]
waar the fuck heb je het over en tegen wie?![]()
kan je het opnieuw schrijven? je slaat namelijk wartaal uit.
Ga Pienaar zijn bruin holletje nog wat baffen. Francois, niet Steven.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
OMG, je bent gewoon neger
Hou je smoel dan ook gewoon. Je hebt geen recht van spreken!!!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:22 schreef Oldbie het volgende:
Jij mag mijn tuin wel aanharken en je moet verder je bek houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |