idd nog nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:18 schreef maxamius het volgende:
nee, doe al jaren mee met unibet.
me winst word altijd netjes uitgekeerd.
Zijn methode was : Livebetting.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd nog nooit problemen mee gehad![]()
al heb ik vaker verlies dan winstmeestal gaat het in het begin goed, en dan word ik overmoedig en ga ik allemaal risicoweddenschappen aan en verlies ik weer alles
Hij is niet zo goed in praten, wanneer die wordt belazerd komt die niet uit zijn woorden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:33 schreef seetjai het volgende:
[..]
Waarom een mail sturen als bellen veel beter/sneller is...
Niet achter de toonbank van zijn Islamitische slagerij?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:34 schreef v.karabacak het volgende:
[..]
Hij is niet zo goed in praten, wanneer die wordt belazerd komt die niet uit zijn woorden.
Mailen doet die rustig achter zijn bureau.
even voor alle duidelijkheid: APK is een mislukte kunstenaar met paranoïde waangedachtes. Gediplomeerde zielenknijpers kunnen een offerte aan hem pm'enquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:51 schreef APK het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik heb niets met Unibet te maken.
jmac werkt daar.
Val hem lekker lastig met PM's
Klik even op de sig van die kneus.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:53 schreef jmac het volgende:
[..]
even voor alle duidelijkheid: APK is een mislukte kunstenaar met paranoïde waangedachtes. Gediplomeerde zielenknijpers kunnen een offerte aan hem pm'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UNIBET IS CROOKS, THEY STEAL MY MONEY!!!!111“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
eeuwige faalquote:
Toch een beetje bang dat je een banner moet kopen en die sig moet verwijderen?quote:Klik even op de sig van die kneus.
Geef het ook even door aan danny of iemand anders die belangrijk is op FOK!
Voor dat soort dingen moet je gewoon betalen.
Koop een banner.
Veel plezier met alle Polen en Bulgaren die zich ook met 20 accounts aanmelden via jouw affiliate account met als gevolg dat de normale FOK!-ers niet uitbetaald krijgen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:58 schreef jmac het volgende:
Je bent wel gaan lijken op die kindjes die hun zin niet krijgen in het snoepwinkeltjezuurstokje van me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |