Ja zij was wel één van de beste van de hele show dat klopt ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:50 schreef Shoombak het volgende:
Charlotte was echt de enige die me raakte van alle deelnemers deze en vorige show.
Het enige wat ik eerder gevolgd heb is Idols 4... en de laatste paar live shows van X-factor...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:51 schreef Rbhp het volgende:
Ze raken me allemaal, alleen op de verkeerde plekken... Als dit het talent van Nederland is...
en knap vind ikquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:51 schreef Plienz het volgende:
hmmm ze maken er wel een melk-koe van hoor....
davy was voor de liveshows van idols uitgeschakeldquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:54 schreef Plienz het volgende:
Over idols gesproken.. zag ik Davy.. hij is toch ook van idols.. net als Dewi...???
Of gewoon terug kijken via internet hequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:59 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik kijk postars binnen 1 uur.
Gewoon om 21.45 beginnen (harddiskrecorder) dan ben je precies om 22.45 klaar.
Kan je al die vreselijke SBS vertraging en reclames doorspoelen.
Dan heb ik het goed gezien... hij zat bij de pre-liveshow...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
davy was voor de liveshows van idols uitgeschakeld
dat klopt pre liveshows hij had niet genoeg stemmen om door tegaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:02 schreef Plienz het volgende:
[..]
Dan heb ik het goed gezien... hij zat bij de pre-liveshow...
grappig dat hij bij popstars wel door gaat.. ik ga toch maar ff de uitzending van vorige week kijken...![]()
Morgen gaan er één of twee uit. Er gaan in ieder geval minder dan drie door.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat er morgen nou eindelijk iemand uit of is dat pas volgende week?
Totally agree!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Charlotte zingt het beste en is ook nog lief, bescheiden en leuk om te zien.
Hoop dat ze zo blijftDan heb ik toch nog een favoriet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |