quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan kun je dit ook wel waarderen denk ik
Jij kwam een tijdje geleden toch ook vaak in dat topic van de FOK!-poel in Afrika, met die cam?quote:
oh jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kwam een tijdje geleden toch ook vaak in dat topic van de FOK!-poel in Afrika, met die cam?
Ik zal er ook weer eens wat vaker kijken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh ja![]()
ik heb alleen het idee dat ik nog de enige ben die af en toe wat screens plaatst,het begint een beetje op een privé topic te lijken
Waar is dat topic?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh ja![]()
ik heb alleen het idee dat ik nog de enige ben die af en toe wat screens plaatst,het begint een beetje op een privé topic te lijken
ik ook niet, maar ik ga in februari naar AIR toe, dus was toevallig weer eens die video's op youtube aan het bekijkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik helemaal niet zo'n zwever per se
mijn muzieksmaak dwarrelt naar vanalles tussen
en
in
dat zou zomaar kunnen dat ik hier vaker kom kijken, ik zag straks pas voor het eerst dat F&F ook een SC heeft, is me nooit eerder opgevallenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal er ook weer eens wat vaker kijken.
En anders kom jij gewoon wat vaker hier ook
Wauw, wat een topic.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Africam # 31 De Fok!poel live webcam *O*
Echt gaaf om te kijken soms!quote:
Oh dat moet je dan even in het topic roepen, daar is wel een manier voor geloof ik!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:58 schreef Desunoto het volgende:
Ik krijg het niet werkend! Er staat zo van "click one of the buttons below to continue" maar er zijn geen buttons.
Leukquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:59 schreef gothic-blackie het volgende:
Greys en Mrsubtle, thanks, door jullie linkjes naar youtube heb ik ideetjes voor de trouwmuziek, nu nog vriendje overtuigen, maar volgens mij vind die beide ook leuk. enne ik heb het dan over die van maria mena en dat nummer lucky. beide super mooi met volgens mij ook wel een mooie tekst voor tijdens t trouwen, misschien wel beetje zoetsappig maar ja
je moet op dat pootafdrukje onder nkorho pan drukken, maar volgens mij hebben ze storing want bij mij doet ie niksquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:58 schreef Desunoto het volgende:
Ik krijg het niet werkend! Er staat zo van "click one of the buttons below to continue" maar er zijn geen buttons.
Zie geen pootafdrukje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je moet op dat pootafdrukje onder nkorho pan drukken, maar volgens mij hebben ze storing want bij mij doet ie niks
ik gebruik ook FFquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zie geen pootafdrukje.![]()
Zal wel weer aan Firefox liggen of zo... ik ga het morgen wel weer proberen met IE.
Dat heb ik net ook geprobeerd, krijg hem ook niet aan de gang.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik gebruik ook FF![]()
maar die uit de OP daar doet het volgens mij al een tijdje niet meer...
gewoon naar africam.com gaan, dat werkt wel
Uhuh!quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:14 schreef Schunckelstar het volgende:
hmmm, bij mij werkt het gewoon![]()
alleen blijft ie als ik op het pootafdrukje klik op het laadscherm hangen, dus eigenlijk werkt het niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |