Stemmen kopen ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef FiveseveN het volgende:
Raadsel blijft waarom er zoveel belastinggeld in dit soort **** (ik heb er geen woord voor) wordt gestoken.
Wordt er in het oude testament wel meer aan kindersex gedaan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef telavivnick het volgende:
maar de oppermoslimpappa fuck er een van 6 jaar .raar hoor.
Inderdaad, het nieuws bericht alleen over Palestina, een conflict wat echt al 100x is uitgemolken maar over dit soort dingen hoor je niets. Net zoals die wall of shame gebouwd in Marokko.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:33 schreef rutger05 het volgende:
Helaas is er ook weinig aandacht voor honderdduizenden christenen in Irak die worden ontvoerd, hun bezittingen afgepakt, vermoord en massaal worden verdreven, zodat er nu nog maar weinig christenen overgebleven zijn daar. Dat terwijl zij terwijl veel christen daar afstammen daar van een oud volk de Assyriers die daar al zeer lang leven.
Aanleiding is de verkrachtiging van een kopte die een moslima verkrachtte.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef rutger05 het volgende:
Helaas hebben Kopten het in Egypte te maken met verdrukking. Er is inderdaad weinig media aandacht voor en zoals je ziet staan er weer bepaalde figuren vooraan om de zaken te bagatelliseren.
Met dank aan Amerikaquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:33 schreef rutger05 het volgende:
Helaas is er ook weinig aandacht voor honderdduizenden christenen in Irak die worden ontvoerd, hun bezittingen afgepakt, vermoord en massaal worden verdreven, zodat er nu nog maar weinig christenen overgebleven zijn daar. Dat terwijl zij terwijl veel christen daar afstammen daar van een oud volk de Assyriers die daar al zeer lang leven.
Het is maar goed dat we dat soort dingen hier niet doen dan.quote:Op zondag 29 november 2009 16:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Aanleiding is de verkrachtiging van een kopte die een moslima verkrachtte.
Tienduizenden mosterd-gas slachtoffers zijn het vast met je eens.quote:Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Met dank aan Amerika
Amerika moet je ervoor bedanken, zij vonden het nodig om Irak aan te vallen, terwijl er onder Saddam vrede was en geen oorlogen
Je draait er doorheenquote:Op zondag 29 november 2009 23:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Tienduizenden mosterd-gas slachtoffers zijn het vast met je eens.
Ik draai niet, jij zegt dat er onder Saddam geen geweld en oorlog was, ik zeg enkel dat genoeg Koeweiti's jou graag willen begroeten in het hiernamaals met hun verhaal.quote:Op zondag 29 november 2009 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Je draait er doorheen
Christenen worden vervolgd dankzij Amerikanen
Onder Saddam was er geen oorlogen. Hoogstens een paar opstanden. Maar dat zijn in dat soort landen normaal.quote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik draai niet, jij zegt dat er onder Saddam geen geweld en oorlog was, ik zeg enkel dat genoeg Koeweiti's jou graag willen begroeten in het hiernamaals met hun verhaal.
En ook genoeg Iraniėrs trouwens.
Je bent knettergek..quote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Onder Saddam was er geen oorlogen. Hoogstens een paar opstanden. Maar dat zijn in dat soort landen normaal.
Klopt. Wij gaan straks ook moslims bestoken met mosterd-gas omdat het moslims zijn maar dat is normaal in dit landquote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Onder Saddam was er geen oorlogen. Hoogstens een paar opstanden. Maar dat zijn in dat soort landen normaal.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Je draait er doorheen
Christenen worden vervolgd dankzij Amerikanen
Goede dealquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
Kunnen we ze niet omruilen, wij hun kopten, zij onze moslims. Dan zijn we van al het gezeik af
Hoezo 'bijna'?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Je zou er toch bijna begrip van krijgen voor een minarettenverbod.
Een heel dorp vermoord met mosterdgas zijn een paar.quote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat het me nog een stap te ver gaat, en Europese moslims hebben niet direct wat te maken met die in Egypte. Maar dit soort berichten doen je wel weer beseffen dat de tolerantie niet wederzijds is en eenrichtingsverkeer. Tolerantie voor moslims in Europa maar de tolerantie voor andersdenkenden in het Midden-Oosten is heel ver te zoeken.quote:
Vooral qua aantallen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |