Met de Fok! MC.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..] de Maasvlakte
Waar is het topic nummer van de vorige ??quote:
Wie is die dikke in dat arlen ness pak?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met de Fok! MC.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En illegale straatraces.![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Sinds er geen topic nummers meer in de TT staan komt iedereen hier zomaar binnenvallen iddquote:Op zaterdag 28 november 2009 07:38 schreef Den_Haag het volgende:
stinkie faalt weer een beetje in het toegangsbeheer
Jong en verdorven.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:54 schreef BazzieK het volgende:
Wie is die dikke in dat arlen ness pak?
Kijk die wil ik nog wel eens proberen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:25 schreef Ted038 het volgende:
deze sprint ST rijder plaatst ook een stiekeme tvp .... [ afbeelding ]
Waarom koop jij die Mille niet? Te goedkoop voor je nieuwe inkomenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Zoiets om mee te beginnen![]()
Gelukkig ben ik niet zo'n slungel
Of dit
[ afbeelding ]
Goed bezig. Douw er gelijk een 2takt in.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga zo in het blik springen om de restjes van mijn oude uit elkaar te halen; gisteren was het nog een rijdend geheel.. nu issie zo;
Vanmiddag kaal frame als het meezit![]()
Slachtfeest
voor zo'n 4K kun je al een redelijke circuitfiets krijgen (zie boven)quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom koop jij die Mille niet? Te goedkoop voor je nieuwe inkomenof heb je straks geen tijd meer om te rijden met de nieuwe carriere.
Een twin is het echte rijdenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor zo'n 4K kun je al een redelijke circuitfiets krijgen (zie boven)en voorlopig gaat er geen geld ri. een wegmotor
daarbij is het een Twin
Een Mille/TLR is veel te grootquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef Worldbeater het volgende:
Een twin is het echte rijdendaarbij heeft deze ook nog eens enkele tientallen peeekaaas meer dan je B12.
3.7 k heb je nog wel in een oude sok.. en wat gaat er boven Italiaanse passie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |