Maar... gaat SMSjes naar 3FM ook van dat tegoed af? Vaak moet je voor betaal-SMSjes alsnog extra betalen, net als bellen vanuit het buitenland.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb een abonnement met tegoed wat niet verloopt, 486 euro heb ik nu staan![]()
Dat bel ik nooit op, tijdens SR09 staat denk ik 24 uur per dag mijn naam in de sms-balk
Onbeperkt geldigquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Achso...
Meestal zijn die tegoeden toch maar 3 maanden geldig...?
Tot ziens.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Rotzooi
Bus halen gaat. Eerder naar de bus toe, bus halen is zo lastig...
Staat ook niet het aantal smsjes bij wat ze verwacht voor die 486 euro.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar... gaat SMSjes naar 3FM ook van dat tegoed af? Vaak moet je voor betaal-SMSjes alsnog extra betalen, net als bellen vanuit het buitenland.
Gaat gewoon wat extra van die euro's af.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar... gaat SMSjes naar 3FM ook van dat tegoed af? Vaak moet je voor betaal-SMSjes alsnog extra betalen, net als bellen vanuit het buitenland.
Ja hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Have A Little Faith in Me
Bij prepaid is dat wel zo idd, maar bij abonnementen betaal je daar vaak alsnog extra voor...quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:32 schreef cheese. het volgende:
[..]
Gaat gewoon wat extra van die euro's af.
Tenminste bij mijn prepaid.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:33 schreef 3FMaster het volgende:
Zou hij ook Rammstein's Pussy kunnen
uuhhm dat ligt dan inderdaad behoorlijk in de buurt. Geinigquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt verdomd veul op mijn naam
Die ene l moet een t zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |