Er zijn ruim 10 afleveringen van, bij die link naar uitzendinggemist staan ze allemaal netjes in het menu bij "meer afleveringen".quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga morgen die uitzending van de EO bekijken, is dat een heel seizoen uitgezonden eigenlijk?
Eens.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die uitzending van de familie Jipping heb ik met verbazing bekenen, en nog eens, en nog eens. Maar deze meneer klaagt dus NOOIT. In die hele uitzending is ie positief en ze zien er gewoonweg gelukkig uit. Dat ze niet het buskruit hebben uitgevonden is wel duidelijk, maar ik heb wel respect voor die familie
Ik wil graag weten wat jouw mening is over deze aflevering http://player.omroep.nl/?aflid=5327420quote:Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef Murd0ck het volgende:
Ok, Stali en PyttPytt, graag jullie mening over de familie Jipping => http://player.omroep.nl/?aflid=4914060
Weliswaar niet van Ikvertrek, maar van Geen weg Terug van de EO, zelfde laken en pak.
[..]
Dit is dus gewoon leedvermaak-tv en gedoemd te mislukken, maar daardoor wel hoge kijkcijfers!
Deze mensen snappen gewoon niet hoe het werkt in de wereld en zouden hulp moeten zoeken...(ja, de aflevering is 2,5 jaar oud).
Ik ga zoeken en met mijn nieuwe fijne programmaatje 'gemist downloader' op mijn pc zetten en vervolgens op DVD branden om op de tv te kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:51 schreef Igen het volgende:
Er zijn ruim 10 afleveringen van, bij die link naar uitzendinggemist staan ze allemaal netjes in het menu bij "meer afleveringen".
Ik zie met zoeken dat er ook een seizoen 2005 is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:51 schreef Igen het volgende:
Er zijn ruim 10 afleveringen van, bij die link naar uitzendinggemist staan ze allemaal netjes in het menu bij "meer afleveringen".
Gratis reclame.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:13 schreef prinsrob het volgende:
Wat is de reden voor mensen om mee te doen aan het programma? Ik begrijp dat ze een contract moeten tekenen met allerlei voorwaarden (uitzending niet kunnen zien voor het wordt uitgezonden etc.), daar moet dan wel iets van geld tegenover staan lijkt me?
jeetje... Wat een aflevering. Ik moet zeggen dat ik, ondanks dat deze mensen niet handig en verantwoordelijk bezig waren door geen huis van te voren te kopen/huren en zo hun uitkering op het spel zetten, ik toch heel erg meeleefde. Is ook wel een beetje EO´s stategie natuurlijk. Wat een pech hadden die mensen. Deels door eigen oorzaak hoor, maar die brand...zo sneu! En toch, die simpele zielen hadden niet veel nodig, hadden elkaar, en hebben hun plekkie daar gevonden, zo lijkt. Ik had bij hen niet zo´nquote:Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef Murd0ck het volgende:
Ok, Stali en PyttPytt, graag jullie mening over de familie Jipping => http://player.omroep.nl/?aflid=4914060
Weliswaar niet van Ikvertrek, maar van Geen weg Terug van de EO, zelfde laken en pak.
[..]
Dit is dus gewoon leedvermaak-tv en gedoemd te mislukken, maar daardoor wel hoge kijkcijfers!
Deze mensen snappen gewoon niet hoe het werkt in de wereld en zouden hulp moeten zoeken...(ja, de aflevering is 2,5 jaar oud).
Dat hangt nogal van de aflevering af.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Is er heel erg EO gestuurd?
Ga hem kijken. Ik download overigens met Orbit Downloader. Dacht dat het troep was, maar het is echt geweldig ook voor YouTube (Flash) en RTLGemist (SilverLight)!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat jouw mening is over deze aflevering http://player.omroep.nl/?aflid=5327420
Het huis staat te koop sinds juni 2009. Zie de reactie onder deze blog van de familie Jipping:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Eens.
Ben trouwens echt benieuwd hoe het met ze gaat. Weet iemand dit?
Hoezo geloofsachtergrond, waarom dachten ze dan dat jullie gingen emigreren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ach, bij "geen weg terug" weet je dat er een geloofsmomentje komt. Kan er verder prima (doorheen) kijken en dan vind ik die afleveringen heel aardig om te bekijken. Kan me ook nog vaag een aflevering herinneren van een stel op een Zweedse camping. Vond ik ook wel een leuke aflevering.
Toen wij emigreerden hebben ze ons nog gevraagd (de producenten hadden onze inboedel op marktplaats te koop zien staan) of we misschien interesse hadden om mee te doen. Maar toen we duidelijk maakten dat we NIET vanwege een geloofsachtergrond weg gingen, was de interesse snel over, haha. We hadden sowieso nooit meegedaan, maar was wel benieuwd wat ze te bieden hadden...
Wat een gluiperd die Arjan, brrrr. Die heeft echt meer op z'n kerfstok. Zijn vriendin is veel te goedgelovig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat jouw mening is over deze aflevering http://player.omroep.nl/?aflid=5327420
Ik heb deze zelf nog niet gezien. Weet iemand of het een goede aflevering is ?quote:Ik vertrek Ned 1
Serie reportages
Eigenlijk hebben Karin (43) en Hennie Goudswaard (42) het al helemaal gemaakt. Karin is manager in de communicatie en Hennie in de ICT. Met de geboorte van Kiki (2) en Kasper (4 maanden) is het gezin compleet. Toch rijst bij Hennie en Karin de vraag: is dit alles? Op zoek naar meer, vertrekt de familie naar Corfu om zich in het dorpje Kato Korakiana te vestigen. Daar zullen ze onder de naam ‘Corfu Unlimited’ een eigen zeilschip en luxe, nog te bouwen villa met zwembad gaan exploiteren.
Karin en Hennie richten zich op het hogere segment van de markt, oftewel: mensen met geld. ‘Succes verzekerd’, denken Karin en Hennie. Maar de realiteit is anders. Corfu is nog niet super populair onder yuppen en met boekingen voor de zeilvakanties of villa loopt het nog geen storm. Bovendien moet voormalig carrièrevrouw Karin, wanneer haar man uit zeilen is, alleen voor twee kleine kinderen zorgen en dat valt zwaar. Voorbereiding en business-plan zien er prima uit, maar de tijd zal moeten leren of Hennie en Karin op het juiste paard hebben gewed.
Ik denk dat ze zwemmen in de aanmeldingen, echt. Vooral van mensen die "iets toeristisch" gaan doen. Wat een reclame en exposure genereer je wel niet voor het door jouw op te starten bedrijf door je te laten volgen door een camerateam! Ook al gaat het niet altijd (nooit) in één keer goed, slechte reclame is ook reclame!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is natuurlijk wel een limiet aan kneusjes die zich ook nog willen laten filmen
Lijkt me niet dat je positieve reclame hebt als je WC's en dergelijke niet werkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zwemmen in de aanmeldingen, echt. Vooral van mensen die "iets toeristisch" gaan doen. Wat een reclame en exposure genereer je wel niet voor het door jouw op te starten bedrijf door je te laten volgen door een camerateam! Ook al gaat het niet altijd (nooit) in één keer goed, slechte reclame is ook reclame!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |