Ik zou hem gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zie nog nergens pedofielen daar hoor
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zou hem gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Jongens zeggen doe dit doe dat
Maar waarom luisteren ze nooit naar ons!
Wij staan daar maar dingen te doen
En hun staan gewoon toe te kijken
Wij willen macht
Ik kan ook al nergens 't breezertopic vinden daarquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef Jenglejack het volgende:
Zit ik hier met m'n pik in m'n hand..... Zie ik godverdomme helemaal geen foto's. Wat is dit voor een zwakzinnige kankersite ?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef Jenglejack het volgende:
Zit ik hier met m'n pik in m'n hand..... Zie ik godverdomme helemaal geen foto's. Wat is dit voor een zwakzinnige kankersite ?
Hier kan ik toch fucking nix meequote:Lieve Hanneke
Vriendschap is ....
een bos rode rozen
en druppeltjes waterdauw
vliegende vogels
tot luchten hemelsblauw
Vriendschap is.....
houden van
en denken aan
zorgen voor vertrouwen op
en samen verdergaan
XXX ♥ ♥ ♥ mama bear
Ik raak er anders behoorlijk opgewonden van!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik toch fucking nix mee![]()
Ons kent ons.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:14 schreef Steengeyl het volgende:
En jij weet dat hier pedo's zitten...hoe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |