Ik zou hem gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zie nog nergens pedofielen daar hoor
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zou hem gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Jongens zeggen doe dit doe dat
Maar waarom luisteren ze nooit naar ons!
Wij staan daar maar dingen te doen
En hun staan gewoon toe te kijken
Wij willen macht
Ik kan ook al nergens 't breezertopic vinden daarquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef Jenglejack het volgende:
Zit ik hier met m'n pik in m'n hand..... Zie ik godverdomme helemaal geen foto's. Wat is dit voor een zwakzinnige kankersite ?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef Jenglejack het volgende:
Zit ik hier met m'n pik in m'n hand..... Zie ik godverdomme helemaal geen foto's. Wat is dit voor een zwakzinnige kankersite ?
Hier kan ik toch fucking nix meequote:Lieve Hanneke
Vriendschap is ....
een bos rode rozen
en druppeltjes waterdauw
vliegende vogels
tot luchten hemelsblauw
Vriendschap is.....
houden van
en denken aan
zorgen voor vertrouwen op
en samen verdergaan
XXX ♥ ♥ ♥ mama bear
Ik raak er anders behoorlijk opgewonden van!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik toch fucking nix mee![]()
Ons kent ons.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:14 schreef Steengeyl het volgende:
En jij weet dat hier pedo's zitten...hoe?
Lucky bastard !quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:14 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik raak er anders behoorlijk opgewonden van!
Waardeloze site dus..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan ook al nergens 't breezertopic vinden daar
30% van 3-jarige meisjes zijn al onzeker over hun lichaam. Goudmijn voor die pedo's dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:19 schreef sunxxx het volgende:
Zou me niets verbazen als die site nog door een pedo is opgericht ook.
Ze denken allemaal dat ze model kunnen worden en daardoor trappen ze in de verhaaltjes die die gluipers ophangen.
Tering man, hoe de fuck heb jij dat forum gevonden ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:16 schreef Penisbaard het volgende:
Kom ook in de "LekkÖre KippÖtjes ;3" club
Onder Community op "Clubs" klikkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:20 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Tering man, hoe de fuck heb jij dat forum gevonden ?
Br33z4h-bril opgezet ? Ik zie het namelijk echt niet.
Of in de "Krappe Køtjes En Kale Møtsjes Cløb"quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:16 schreef Penisbaard het volgende:
Kom ook in de "LekkÖre KippÖtjes ;3" club
http://nl.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=4974052quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Onder Community op "Clubs" klikken
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:23 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
http://nl.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=4974052
Die dames zijn gewillig !![]()
quote:hee lieve meid,
dit is mijn competitie!
ontwerp een muts voor zwarte piet!
wil jij op me stemmen?
je word er rijkelijk voor beloond!
2 KNUFFELS en als je 2 keer achter elkaar stemt, krijg je er 5 KNUFFELS!
Tuurlijk niet, kankerhard rukken is beter..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:24 schreef Garisson72 het volgende:
Jullie willen het wel verdacht graag vinden. En dan zeker daarna weer van "ooooh, dat dit kan in Nederland" zeker.
Topic blijft open, 40% van Fok rukt ook op Manga.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:25 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kankerhard rukken is beter..
Trouwens, we worden allemaal gescammed hier. Die website heeft alleen maar cartoon-achtige poppetjes.
Topic kan dicht.
quote:
quote:Inbraakje van .bananakiss. (nicole) 7 nov. 9:21
Rooooooos <33 ik hou echt superveelvanje!
en ik hoop echt dat we nog heeel erg lang vriendinnen blijven.
op school word het altijd weer gezelliger door jou!
Roos, jouwiliknooitmeerkwijt. Loveeeee <33
Uitbraakje van .bananakiss. (nicole) 7 nov. 9:25
Klik ik vol verwachting op "kyk mn nieuwe rokje", gaat het weer over dat kutpoppetjequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:25 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kankerhard rukken is beter..
Trouwens, we worden allemaal gescammed hier. Die website heeft alleen maar cartoon-achtige poppetjes.
Topic kan dicht.
Plas in zijn kontquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:28 schreef Darkness88 het volgende:
Heej Iedereen !
ik was op het schoolfeest en mijn vriendje kwam dus ook , toen dacht ik dat ik mijn vriendje binnen zag lopen en gaf hem een zoen op zijn mond wat scheen nou ? IK ZOENDE MET HET VRIENDJE VAN MIJN BFF !! nu hebben we dus ruzie en durf ik hem niet meer aan te kijken,, wat moet ik nu doen??
xxxxxx
Kut he, zit ik daar alweer met mijn broek op de enkels en lotion in de hand, gaat het over die kut poppetjes van ze.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klik ik vol verwachting op "kyk mn nieuwe rokje", gaat het weer over dat kutpoppetje
Hier ook al geen picsquote:
Gina en ik liepen samen op de schoolplein
Ineens zij Gina : Hee zullen we naar de Internet Café?
Goed dan''.Zij ik....even later kwamen we aan bij de internet cafe
een moment later was Gina aan het kletsen met een jongen van 16
Haha die Gina ieder moment een ander jongen Dacht ik''
In de internet cafe stond er ook een bar
ik ging naar de bar en ik vroeg naar een man : Hallo,mag ik meschien een glaasje limonade?
De man gaf de limonade en zij:das dan 7,50 meisie
oo nee dacht ik heb maar 6 euro bij me
Dan kwam er een jongen aan.Hij pakte zijn portomonee
en haalde 7,50 te voorschijn
hij zij tegen de man: Ik betaal wel
De jongen zat op een stoel naast me en stak zijn hand uit: Hee!,Ik heet Jamie
Haaii '' zij ik.Ehh Bedankt voor het betalen voor mij : D zij ik daarna
aah geen probleem,oo en trouwens hoe het jij?vroeg de jongen
uhhm..ik heet Anna ''verpeste ik het weer
2 uurtjes later zat ik bier te drinken met de jongen en we zaten te lachen
Daarna was ik dronken en de jongen bracht me naar zijn huis
Hee je bent dronken duss wil je deze nacht bij mij zijn?
Haha,oke zij ik lachend
...........
even later lag ik op een 2 persoons bed
ik was naakt en de jongen lag op mij hij was zelf ook naakt
hij zoende me de hele tijd en ging steeds heen en weer
ik zij: ga van me aff.en ik duwde hem weg
ik ging snel mijn kleren aan doen
en huilend liep ik weg
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zou hem gevendie tanden moeten allemaal getrokken worden, daarna een kunstgebit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschrikkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deal with it
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:52 schreef RTB het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Waarschijnlijk gedroomd ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |