He? He. Ho. Wacht.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
IK DRINK NOG MELK EN WATER BIJ HET ETEN HOOR
In Turkije spreken ze ook geen Arabisch, maar Turks.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:38 schreef tubacloud het volgende:
[..]
we zitten hier dan ook niet in Turkije, maar in Nederland, waar toch echt overwegend Nederlands gesproken wordt
Mijn stiefvader is Arabier en zijn naam begint met een S.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond ik ook. Dus veel Arabieren zullen teleurgesteld zijn.
Ja niet dat ik weet hoe je eruit ziet, maar er was iemand ooit in mijn droom en die heette zovtyquote:
Jij hebt het erover dat integreren (niet over het accepteren van chocoladeletters) van 2 kanten moet komen daar reageer ik op. Arabische chocolade letters hebben verder ook niets met integreren te maken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens als het gaat om tolereren van bijvoorbeeld eerwraak, om maar eens een ander uiterste te noemen.
Nu gaat het om fucking chocoladeletters. Get a grip, man.
Integreren was naar mijn mening je aan te passen aan een samenleving waarin je nieuw was. Niet dat de samenleving zich aanpast aan de nieuwe mensen. Mocht dit verkeerd zijn dan moeten ze integratie meteen stoppen en het simpelweg aanpassen gaan noemen of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Volgens mij moet je niet smijten met termen waarvan je de betekenis niet weet.
Integratie komt van twee kanten, dus gaat moeilijk als de andere partij niet hoeft.
Jaja, geef Fok maar de schuld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:55 schreef jerney het volgende:
Zal wel teveel gefokt hebben die avond...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Jaja, geef Fok maar de schuld..
Je wil me en ik weet het..
Dat is toch hollands ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:13 schreef Triggershot het volgende:
Zou TS ook over Tulpen, Koffie(huizen) en Yoghurt klagen?
Nee, ik beperk me tot Arabische Chocoladeletters.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:13 schreef Triggershot het volgende:
Zou TS ook over Tulpen, Koffie(huizen) en Yoghurt klagen?
Begrijp het, daar heb je het al druk genoeg mee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik beperk me tot Arabische Chocoladeletters.
Ge ziet het. 4 pagina's alquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef cheese. het volgende:
[..]
Begrijp het, daar heb je het al druk genoeg mee.
Mooi, wordt er iig minder geprotesteerd wanneer jij je ن شاء الله) bekeerd tot de الإسلام je een mooi حجاب draagt en ik tegen je ما شاء الله kan zeggen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik beperk me tot Arabische Chocoladeletters.
Dat betwijfel ik ten zeerste ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooi, wordt er iig minder geprotesteerd wanneer jij je ن شاء الله) bekeerd tot de الإسلام je een mooi حجاب draagt en ik tegen je ما شاء الله kan zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |