Allrighty then. Je hebt gelijk dan daarin.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: integreren.
RESULTAAT
in·te·gre·ren -greerde, h, i geïntegreerd 1 tot een eenheid maken of worden 2 (met in) opgaan in: ~ in de samenleving
In theorie wel ja, zo te zien. Mijn mening is echter dat het zonder medewerking geen succes kan worden.
Nee, maar je mag best een Arabische chocoladeletter voor ze kopen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil best! Maar ik kan toch niet ineens 3 talen gaan leren?
Nee, dan wordt je gelijk afgebrand blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geen idee, mij hoor je in ieder geval niet zeiken als ze die zouden maken.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, maar je mag best een Arabische chocoladeletter voor ze kopen!
En terecht ook.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dan wordt je gelijk afgebrand blijkbaar.
En dat het geen chocoladeletters zijn!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:09 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Waarom niet? behalve dat het een andere taal is
Ik wil wel chocolade-swastika's of SS-tekens in chocolade.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef Garisson72 het volgende:
Ik wil hiëroglyf-chocoladeletters! en grottekening-chocoladeletters!
Heus wel!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ze daarmee Sinterklaas nog leuker gaan vinden.
Dan moet je de vraag creeren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef Garisson72 het volgende:
Ik wil hiëroglyf-chocoladeletters! en grottekening-chocoladeletters!
Daarom hebben ze KLB uitgevonden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want?
Nederlanders klagen. Daar staan we om bekend.
Ohhhh, dat zijn dus mijn Nederlandse genen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want?
Nederlanders klagen. Daar staan we om bekend.
Als je er écht een probleem mee zou hebben dat je die letters nu ook kunt kopen, zou dat duiden op intolerantie, en dat associeerde ik zo toen ik je post las. Daarbij komt de wat extremere KLB-postcultuur en dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
Maar als ik Arabische chocoladeletters overbodig vind, hoe kun je verder dan zeggen dat ik intolerant bent? Dan maak je een verband die niet terecht is.
Nee, dat is discriminatie!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze zijn wel duurder. Dat is dan toch ook niet eerlijk?
ik moes lagge.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:14 schreef IJsblock het volgende:
Ik wil wel chocolade-swastika's of SS-tekens in chocolade.
Wel wit of puur aub.
Ahaaa das weer andere cultuur die om het hoekje komt kijkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je er écht een probleem mee zou hebben dat je die letters nu ook kunt kopen, zou dat duiden op intolerantie, en dat associeerde ik zo toen ik je post las. Daarbij komt de wat extremere KLB-postcultuur en dan krijg je dit.
Maar ik neem het terug hoor, als je er een persoonlijk probleem mee hebt. Daar, ben je net voor het weekend toch weer tolerant.
Zal ik daar een topic over openen? Dat ik een Arabische klasgenoot een bijpassende choco-letter wilde kopen maar dat ie duurder is en ik dus met een Nederlandse moest komen.quote:
Dat heb ik net gedaan, ik zei toch dat ik ze wil? Nou ga ze maken dan!quote:
Chocoladeletters voor Analfabeten zijn er toch ook nog niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan, ik zei toch dat ik ze wil? Nou ga ze maken dan!
Jawel, dat zijn al die letters die in stukken gebroken in die doosjes zitten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
Chocoladeletters voor Analfabeten zijn er toch ook nog niet.
Maar het is toch juist leuk als zij een Hollandse feestdag kunnen vieren met deze chocoladeletters (Zij liever dan ik, maar okquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahaaa das weer andere cultuur die om het hoekje komt kijken
Maar nee, ik heb niet oprecht problemen natuurlijk dat die dingen worden verkocht.Dat staat ook niet in mijn OP. Iets overbodig vinden en het verboden willen zien worden, is heel verschillend natuurlijk.
En ik kan wat prikkelbaar worden als mensen een etiket op mijn neus plakkenHoewel je dat in Klaagbaak etc. prima kan verwachten.
Kan...maar waar blijven die posts?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:21 schreef jerney het volgende:
maar misschien vinden zij het wel lollig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |